!

[Atari] Virtual Jaguar 2.1.1 PreRelease 03/05/13

[1] @ !!! Niedziela, 5 Maja 2013 00:33 CET [05-05-2013 00:18 CET]

[Atari] Virtual Jaguar 2.1.1 PreRelease 03/05/13

Pojawił się nowy autobuild emulatora Virtual Jaguar, dostępny tutaj.

Rayman (Ubi Soft Entertainment Software, 1995)
Rayman (Ubi Soft Entertainment Software, 1995)

What's new Virtual Jaguar v2.1.1 GCC/Qt xx/xx/13

  • Added controller profiles. What this means is that if you left your gamepad behind and/or have a different one, VJ will let you create a controller  config for the new controller without destroying the old one. This also means  that if you have *no* controllers, you can still play VJ with the keyboard. [Shamus]
  • Fixed a few problems with the DSP a timing; as a result, the sound in Rayman and the FACTS demo is correct now. [Shamus]
  • Removed toolbar from full screen mode. [Shamus]
  • Added analog inputs to gamepad support. [Shamus]
  • Fixed 6MB cartridge space access limitation. 6MB carts should work now. [Shamus]
  • Fixed problem with JERRY interrupts corrupting the M68K core. [Shamus]

Virtual Jaguar Git Changelog:

Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> Date: Fri May 3 22:53:35 2013 -0500

  • Fixed updated joystick handling, first major stab at gamepad profiles.
  • There was a problem in JERRY's read byte routine, it was getting bad data as a result of the conversion of the joystick read routines to word data size only. Apparently some programs (like Rayman) read JOYSTICK a byte at a time. :-P
  • Also, this marks the first stable commit of the the new gamepad profile system. There's still work to do, but this should make it much nicer for people who use VJ with multiple input devices.

Author: Shamus Hammons <jlhamm@acm.org> Date: Thu Apr 4 20:46:35 2013 -0500

  • First stab at adding translations. Translators needed! :-)

 

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz05/05/2013 00:33
Inne treści związane z tematem
[Atari.Area] Doom8088 dla Atari ST [Atari.Area] Doom8088 dla Atari ST
Dostępny jest nowy port Dooma dla komputerów Atari ST - Doom8088: Atari ST Edition, oparty na wersji Doom8088 przeznaczonej pierwotnie dla 16-bitowych komputerów PC z DOS-em. Obsługiwana jest tylko pierwsza kampania z Doom 1 (Episode 1), a rozgrywka przypomina bardziej surowy pokaz możliwości niż płynne doświadczenie. Oryginalny Doom z 1993 roku to jedna z najważniejszych gier FPS w ...
[Atari.Area] Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board [Atari.Area] Altirra 4.40 test 13 z Floppy Board
Dostępna jest trzynasta wersja testowa emulatora Altirra 4.40. Altirra to zaawansowany emulator komputerów Atari 8-bit, ceniony za wysoką zgodność, dokładność czasową i rozbudowane funkcje diagnostyczne. Jest szczególnie popularny wśród twórców oprogramowania i demosceny dzięki zaawansowanym narzędziom debugującym. Nowości w wersji 4.40 test 13: Poprawione mnożenie w ...
[Atari.Area] Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca [Atari.Area] Piszemy grę - część 3. już 17 czerwca
Już 17 czerwca 2025 o godzinie 20:00 dostępna będzie trzecia część kursu tworzenia gier na Atari 8-bit, prowadzonego przez Larka. Tym razem temat odcinka to rysowanie bohatera przy użyciu fontów oraz duszków (P/MG). W pierwszym odcinku autor omawia przygotowanie środowiska pracy. Można go obejrzeć na YouTube. Drugi odcinek poświęcony jest pomysłowi na grę, fontom oraz kluczowemu ...
[Atari.Area] Wee Ninja - również na Atari 8-bit! [Atari.Area] Wee Ninja - również na Atari 8-bit!
Po wersji na Atari 5200, gra Wee Ninja pojawiła się także w wersji dla komputerów Atari 8-bit. Tytuł działa na każdej maszynie z co najmniej 48K RAM. Do pełnego wykorzystania sterowania zalecany jest kompatybilny joystick Joy 2B+, dzięki któremu drugi przycisk umożliwia rzucanie lub dźganie. W przypadku zwykłego joysticka do tych akcji służy spacja. Wersja na Atari 5200 również ...
[Atari.Area] Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE [Atari.Area] Invitka na SV2025SE na Atari XL/XE
Dziś ukazało się oficjalne zaproszenie na letnią edycję Silly Venture 2025 w wersji dla komputerów Atari XL/XE. Produkcja wymaga co najmniej 48 kB RAM oraz jednego lub dwóch układów POKEY. Za kod odpowiada PPS, muzykę skomponował Foster/Zelax, a grafikę przygotowali mOOnie i PPS. Plik binarny można pobrać z oficjalnej strony Silly Venture, zaproszenie dostępne jest także w ...
Do ściągnięcia
Dodatkowe informacje
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka PrywatnoÅ›ci OWU