[AMIGA] Winuae 2.6.0 beta 11

[1] # EAB | !!! Sobota, 16 Marca 2013 17:20 CET [16-03-2013 17:19 CET]

[AMIGA] Winuae 2.6.0 beta 11

Kolejna seria testowych wersji emulatora WinUAE - pozwalającego na prawie wierną emulację całej rodziny komputerów AMIGA.

WinUAE 2.6 beta 11  [16/03/2013]

  • Blank left and right border if programmed mode and part of original borders would be outside of programmed hsync start and end period.
  • Address error exception always started debugger, forgotten debug option disabled.
  • Added Ts debugger command, list all exec residents.
  • Restoring state file with harddrives crashed in some situations. (broke with previous filesystem updates)
  • CD32 TOC entries were transmitted too quickly due to missing check, correct speed would have been one entry per CD frame (75/sec), not one entry per scanline. CD command buffer overflowed and driver detected CD as broken if CD had enough tracks. Old bug, was mostly invisible until 2.5.0 Universe TOC fix. (Super Street Fighter II Turbo and others CDs with lots of tracks)
  • IDE emulation ignored optional forced physical cylinder number setting in config file.
  • Both hires and superhires bits in BPLCON0 set: superhires mode active.
  • 100Hz+ black frame insertion is now optional, setting in Misc panel. (Still D3D/low latency vsync only)
  • GamePorts panel test/remap improved
    • * Implemented custom event add option. Select event from select box and click "Add", then press any button/key/etc to map it.
    • * Added event will be automatically removed if it does not have any mapped events (Works differently than normal events)
    • * Loading config file that has GamePorts panel custom added events using older version is not supported.

wstecz16/03/2013 17:20
Inne treści związane z tematem
[c64] WinVice 3.1 v3 by Cloanto [c64] WinVice 3.1 v3 by Cloanto
Cloanto, odpowiedzialne, za dwa komercyjne projekty AmigaForever i C64Forever, stanowiące nomen omen jedno z nielicznych oficjalnych źródeł gier i plików systemowych Amigi i Commodore, od czasu, co czasu publikuje swoje wersje emulatorów, które stanowią podstawę ich pakietów - WinUAE i nieznacznie zmodyfikowany VICE. Tym razem Cloanto upubliczniło nową ...
[c264] Yape x86/x64 1.1.4 [c264] Yape x86/x64 1.1.4
Nowa wersja emulatora YAPE autorstwa Atilli Grósz, który pozwala odświeżyć tytuły z maszynek firmy Commodore C116, C+4, C16 - potocznie rodziny określanej skrótem C264.
[multi] BizHawk 2.1.0 [multi] BizHawk 2.1.0
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[multi] BizHawk 2.1.1 [multi] BizHawk 2.1.1
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[retro] de: Lotek64 #55 [retro] de: Lotek64 #55
Ukazał się kolejny numer niemieckojęzycznego magazynu "Lotek64". Pismo związane ze sceną C64, prezentuje także informację o tematyce retro - stąd znajdziemy w nim recenzję płyt z gatunku chiptunes, recenzję gier z innych platform czy też wywiady i opisy imprez. Jak zwykle magazyn miło się przegląda - gorzej z czytaniem;)
Do ściągnięcia
winuae actual source.zip
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "TurboGrapx16"

Retro T-Shirt TurboGrapx16 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt