PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-463-ga4b307a3b 2020-10-17 04:28:37
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-462-g397cb081c 2020-10-17 03:47:54
- cmake: Add fmt to cmake configuration
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-461-g39ac5bff7 2020-09-25 04:52:25
- recording: Updated all current logging instances to use new logger
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-460-g0fede4cb6 2020-10-17 03:32:11
- recording: Add logging header to simplify input recording logging Appends [REC] to console logs when appropriate. Auto appends new-line. Sends similar logs to OSD if desired.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-459-gbab8bdfe4 2020-10-17 03:26:07
- vs: Setup fmt on Visual Studio
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-458-g276447427 2020-10-17 03:19:42
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-457-gfd5378d9c 2020-10-17 04:00:46
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-456-g75606fd1a 2020-10-17 02:09:15
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-455-gab0fc3952 2020-10-17 02:23:49
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-454-gaad5efa63 2020-10-17 02:23:49
- Revert "recording: Updated all current logging instances to use new logger" This reverts commit 8decc4447666dfe24fd95cd10bdee096fae87834.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-453-g2c6805259 2020-09-16 02:32:35
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-452-g5f62a5752 2020-09-16 00:04:31
- pcsx2-gui: Pause and resume emulation when using `Screenshot As..`
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-451-g9f41f33e8 2020-07-29 02:16:45
- GSdx: Save PNG compressed screenshots as `.png` files
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-450-g9da0cc6a9 2020-07-29 02:16:32
- gui: Add `Screenshot As...` option
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-449-g152d1d8ac 2020-09-25 07:03:51
- recording: Don't reload cheats/settings on every frame-advance I believe the intention of the cheats/settings reloading is for the conventional pause/resume from the MainFrame's menu. However, with input recording, nothing ever actually gets closed so I doubt the settings need to be reloaded. This stops that from happening on every individual frame advance. However, in case im wrong and it is needed, they do get re-applied when emulation is fully resumed (Shift+P by default). This just dramatically reduces the console spam.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-448-g8decc4447 2020-09-25 04:52:25
- recording: Updated all current logging instances to use new logger
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-447-gb8f4fa0e8 2020-09-25 04:50:56
- recording: Add logging header to simplify input recording logging Appends [REC] to console logs when appropriate. Auto appends new-line. Sends similar logs to OSD if desired.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-446-ge44a6dcdd 2020-10-03 01:35:00
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-445-gc329bae40 2020-10-03 01:34:41
- vs: Move the VirtualPad images into their own filter
Tagi: Sony, Playstation, Psx, Bobbudowniczy
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...