[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-230-g4d6681874 2020-09-11 22:30:56

[2] @ Sobota, 12 Września 2020 00:25CET

[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-230-g4d6681874 2020-09-11 22:30:56

Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa.

Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.

PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-230-g4d6681874 2020-09-11 22:30:56

  • GUI/Recording: Resolve issues around playing and creating input recordings under certain scenarios (#3669) * recording: Only stop the current recording once the menuing hasnt been cancelled * recording: Avoid changing menu option's state if the recording couldn't be played * recording: Don't play a recording that uses a savestate, if no game is running * recording: Don't modify `frameAdvance` flag when explicitly [un]pausing These functions are only called when creating/playing a recording, and modifying the frameAdvance flag leads to unexpected behaviour (such as the game starting paused if the recording was made from "power-on") * recording: Refactor and simplify `InputRecordingFile` InputRecordingFile will no longer be concerned with loading the save-state when playing back an existing recording. This makes it much easier to only load the save-state if the file is valid and manipulate the emulation state correctly. * recording: Update play logic with new refactor, resume emulation in the event of a failure * recording/lint: spaces to tabs * recording: Properly only examine controller 1A & 2A The previous controller port checks in place never actually succeeded in their designated task. A new slot check in sio.cpp will perform this task instead. * recording: Save the savestate in OpenNew() instead of open() Ensures that the savesate could be saved before trying to create the actual input recording file. It will overwrite any previous backup savestate. Also, allows for a simplified & easier to read code struture of open(). * Refactor and simplify `InputRecording` Changes the return type of Play/Create from void to bool. Optimizes Stop(), Pause(), and Unpause() call placements Improved handling of emulation pause state, the recording menu on failures, and the conditioning of when a recording file should actually be unloaded. For example, a currently loaded recording should not get unloaded if a user presses Play *but* chooses cancel in the file browser. However, the emulation should be paused during the duration of this action. On the flipside, a loaded recording *should* get unloaded if the tools get disabled in settings AND emulation should resume if not already playing. * recording: Simplify VirtualPad_Open_Click Co-authored-by: Tyler Wilding <xtvaser@gmail.com>
  • Download: pcsx2-v1.7.0-dev-230-g4d6681874-windows-x86.7z

Tagi: Sony, Playstation, Psx, Bobbudowniczy

wstecz12/09/2020 00:25
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1198-g6f7890b70 2021-04-19 11:55:33 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1198-g6f7890b70 2021-04-19 11:55:33
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1196-g256afa8b9 2021-04-13 05:30:35 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.7.0-dev-1196-g256afa8b9 2021-04-13 05:30:35
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.6.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Infestation Psygnosis 1990"

Retro T-Shirt Infestation Psygnosis 1990 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt