PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-1002-g25628d09e 2021-01-27 17:12:20
- GameDB: Add patches for KOF series Fix for Depth precision. Game fills upper 16bits of depth with 0xFFFF. This results in a really high 32 bit value which is then converted to float because both hw and sw renderers lack double precision the lower 16 bits of the initial 32 bit value lose precision.
- Download: pcsx2-v1.7.0-dev-1002-g25628d09e-windows-x86.7z
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-1001-gf62636e89 2021-02-21 12:54:20
- SPU2/SDL: Remove intermediate buffer and write samples directly to the buffer provided by the SDL callback.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-1000-gc5a243ba4 2021-02-02 06:03:17
- Prevent Vsync setting from being wiped on preset changes
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-999-ge9e7974b1 2021-02-20 22:15:49
- Common: Remove obsolete/unused code
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-998-ge703a7b5b 2021-02-20 03:35:26
- IPU: Flush DMA if BCLR called without stopping DMA * Set VDEC Picture type to I-Picture if none selected in IPU_CTRL
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-997-g40d9e1333 2021-02-19 12:16:07
- IPU: Fill Input FIFO on command end ready for next command
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-996-g32eac3ff1 2021-02-20 00:50:11
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-995-g64c526ede 2021-02-17 23:32:28
- SPU2: Optimize reverb upsampling Skip the 0 coefs here as well.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-994-g458f22d21 2021-02-17 21:10:26
- SPU2: Optimize reverb downsampling. Skip multiplying the 0's
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-993-g599d25c59 2021-02-15 05:37:25
- SPU2: Reverb resampling, now upwards as well Using the same filter as the downsampling
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-992-g390391e11 2021-02-13 21:00:01
- SPU2: Downsample reverb input These filter coefficients come from mednafen, I think they were originally found by Neill Corlett. I have not personally verified their accuracy.
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-991-gbbf248fc4 2021-02-22 01:00:48
- CDVD: Implement mechacon command 0xEF
PCSX2 Developer version SVNv1.7.0-dev-990-gd4b1a0daa 2021-02-23 01:21:49
Tagi: Sony, Playstation, Psx, Bobbudowniczy
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-291-gbd87a7606
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-275-g6e4dc3f46
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-273-g2f672bae5
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...