[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2654-g9fa1b290b 2018-11-04 22:06:24

[2] @ Poniedziałek, 5 Listopada 2018 00:25CET

[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2654-g9fa1b290b 2018-11-04 22:06:24

Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa.

Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-2654-g9fa1b290b 2018-11-04 22:06:24

  • GSdx-TC: Palette management rework. (#2344) This follows the 4th point of #2310. The idea was to rework the current palette texture management to improve performances with games that uses multiple palettes for the same data texture. The new management shows small to none performances improvement in almost every game in terms of FPS, and it lowers the GPU BUS usage by some percentage points in games like Baldur's Gate: Dark Alliance (9% to 7%) which uses many palettes. The hot topic is that the performances in Zone Of The Enders 2 skyrocketed (2x), because of the fact that the game uses many palettes and a small number of textures to render it's effects. For more detailed information check the PR #2344
  • Download: pcsx2-v1.5.0-dev-2654-g9fa1b290b-windows-x86.7z
→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3015-g936f66d70 2019-03-23 20:46:25

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3015-g936f66d70 2019-03-23 20:46:25

  • Gamedb: Also add patches for Klonoa 2 JP version. Follow up from: https://github.com/PCSX2/pcsx2/commit/3133221fd7c856bc26d9c452a1d3a70cd34fb2b7 Backport by Arapapa: https://forums.pcsx2.net/Thread-Fixing-unplayable-games?pid=597525#pid597525
  • Download: pcsx2-v1.5.0-dev-3015-g936f66d70-windows-x86.7z
→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3014-g3133221fd 2019-03-23 01:04:56

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3014-g3133221fd 2019-03-23 01:04:56

  • Gamedb: Also add patches for Klonoa 2 EU version. Follow up from: https://github.com/PCSX2/pcsx2/commit/d7fd3d764893b8f80409609585cab8beb0a156d1 Patch by Prafull: https://forums.pcsx2.net/Thread-Fixing-unplayable-games?pid=597499#pid597499
  • Download: pcsx2-v1.5.0-dev-3014-g3133221fd-windows-x86.7z
→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3013-gd7fd3d764 2019-03-21 21:25:52

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3013-gd7fd3d764 2019-03-21 21:25:52

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3012-g10ee832dc 2019-03-21 21:17:14

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3011-g5c7084f8b 2019-03-19 19:38:23

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3011-g5c7084f8b 2019-03-19 19:38:23

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3010-gf5bf1f655 2019-03-17 20:47:40

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3010-gf5bf1f655 2019-03-17 20:47:40

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3009-ga30f64286 2019-03-17 05:34:13

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3009-ga30f64286 2019-03-17 05:34:13

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3008-g0d5ae808e 2019-03-17 05:04:08

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3007-gf8a6a3c6e 2019-03-12 13:12:45

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3007-gf8a6a3c6e 2019-03-12 13:12:45

  • Gamedb: Add King's Field IV ntsc-j patch. Follow up from https://github.com/PCSX2/pcsx2/commit/6052614233b30dbd3d994ed60cb4739fbb59f1e4 Fixes (black voids) central tower level loading. Issue: Some doors leading to some areas appeared as black voids that you can walk in to. Credits to @wgarvin0 for the patch.
  • Download: pcsx2-v1.5.0-dev-3007-gf8a6a3c6e-windows-x86.7z
→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3006-gc8d4d5528 2019-03-12 02:36:49

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3006-gc8d4d5528 2019-03-12 02:36:49

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3005-ge9e758058 2019-03-12 01:49:48

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3004-g3296ade98 2019-03-11 05:30:47

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3004-g3296ade98 2019-03-11 05:30:47

→ NOWSZY [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3003-g7982e3abf 2019-03-10 02:57:54

PCSX2 Developer version SVNv1.5.0-dev-3003-g7982e3abf 2019-03-10 02:57:54

wstecz05/11/2018 00:25
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-498-g0c95f18ed [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-498-g0c95f18ed
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-509-g6c9ee0ea5 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-509-g6c9ee0ea5
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2983-g64ab2d53e 2019-02-24 07:08:57 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2983-g64ab2d53e 2019-02-24 07:08:57
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-514-gf742b7917 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-514-gf742b7917
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2984-g79a38858d 2019-02-24 22:12:27 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2984-g79a38858d 2019-02-24 22:12:27
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Lost Vikings"

Retro T-Shirt Lost Vikings - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt