[PSP] JPCSP SVN3304

[3] @ Piątek, 12 Lipca 2013 20:41CET

[PSP] JPCSP SVN3304

JPCSP w sumie jako jedyny radzi sobie z komercyjnymi tytułami dla SONY PLAYSTATION PORTABLE, co prawda pracuję w javie i nie wszystko jeszcze działa jak powinno ale jego rozwój jest odczuwalny. Poniższe publikowane wersje są zapisem prac na kodem tego emulatora i wszystkie one mają status deweloperski, co znaczy, że należy liczyć się z problemami - czasami mniejszymi, czasami większymi.

Ostatnia oficjalna wersja nosi numer 0.9.8 i można ją ściągnąć ze strony domowej projektu.

Pliki pochodzą z oficjalnego BOTa projektu z serwisu ORPHIS.

JPCSP 0.7 Developer version SVN3304 2013-07-12 18:17:30

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3423

JPCSP 0.7 Developer version SVN3423 2013-12-13 17:38:38

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3417

JPCSP 0.7 Developer version SVN3417 2013-12-01 19:04:05

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3416

JPCSP 0.7 Developer version SVN3416 2013-11-28 17:43:44

JPCSP 0.7 Developer version SVN3415 2013-11-28 17:04:18

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3413
→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3412

JPCSP 0.7 Developer version SVN3412 2013-11-24 06:18:59

JPCSP 0.7 Developer version SVN3410 2013-11-23 23:32:41

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3409

JPCSP 0.7 Developer version SVN3409 2013-11-17 17:03:01

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3408

JPCSP 0.7 Developer version SVN3408 2013-11-04 20:32:47

→ NOWSZY [PSP] JPCSP SVN3407

JPCSP 0.7 Developer version SVN3407 2013-10-27 19:34:54

Tagi: Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz12/07/2013 20:41
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[multi] BizHawk 2.3.2 [multi] BizHawk 2.3.2
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3167-g300f16df6 2019-06-18 22:34:17 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3167-g300f16df6 2019-06-18 22:34:17
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3170-g14178cb18 2019-06-19 10:25:27 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-3170-g14178cb18 2019-06-19 10:25:27
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-303-g12ab276a7 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-303-g12ab276a7
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Komentarze

T-shirt "Robot Sam Coupe"

Retro T-Shirt Robot Sam Coupe - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt