[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-895-gf1b994394

[64] @ Wtorek, 19 Maja 2020 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-895-gf1b994394

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-895-gf1b994394 2020-05-19 09:05:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-891-g886fff099 2020-05-19 09:03:41

DEVPPSSPP GITv1.9.3-891-g396bf1d1c 2020-05-19 06:33:09

DEVPPSSPP GITv1.9.3-890-g966ac4458 2020-05-19 08:06:14

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Fix leak and remove extra allocator. The leak was because we restored immediately after initializing, and therefore leaked several pipelines. This allocator isn't used right now, so just using up memory.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-890-g2a5b465c4 2020-05-19 06:35:02

  • Unknown W. Brackets :D3D9: Avoid clearing color on stencil upload. This makes it match Direct3D 9. We ideally want to clear alpha, but certainly not RGB.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-889-gcb23c0c01 2020-05-19 07:45:20

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Create FB compatible pipelines in Draw. The easiest way is just to create both and support both. Perhaps we could optimize out the creation of the framebuffer one. Fixes #12928.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-889-g4ef4325fd 2020-05-19 06:30:56

  • Unknown W. Brackets :GPU: Avoid unnecessary clear on stencil upload. In this common case, we've typically just bound the buffer to upload a texture to it. No need to start a new render pass. This dodges #12927 but doesn't really fix the underlying issue.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-888-g612fdb957 2020-05-19 00:44:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-887-g29d1f97dd 2020-05-19 00:41:41

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-377-gb2d6eef65

DEVPPSSPP GITv1.10.3-377-gb2d6eef65 2020-08-10 21:54:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-376-g48ba304a4 2020-08-10 20:17:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-375-gc45b6c5ac 2020-08-10 17:41:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-374-gcf4a5b1b9 2020-08-10 16:43:13

DEVPPSSPP GITv1.10.3-373-g850df75c4 2020-08-10 16:18:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-369-g5ec2da0f2 2020-08-10 15:53:52

  • Henrik Rydgård :Move Section out of IniFile so it can be forward declared. Unlocked further improvements to build speed.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-368-ga0f8e788f 2020-08-10 10:43:40

  • Unknown W. Brackets :Global: Move string number parse to text/parsers. It's not used as much as the other string utils.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-368-g72d5b2943 2020-08-10 15:46:21

DEVPPSSPP GITv1.10.3-367-gd70dcaf53 2020-08-10 15:29:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-367-g3d9c4733a 2020-08-10 10:31:47

  • Unknown W. Brackets :Global: Reduce ini_file header complexity. We're not using the old std::map support anymore. Avoid pulling in headers if possible.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-366-ge59951382 2020-08-10 10:30:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-366-g62a8329c3 2020-08-10 14:31:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-365-g6b6ecf442 2020-08-10 13:45:57

DEVPPSSPP GITv1.10.3-360-gdf969a6c3 2020-08-10 10:04:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-359-gb8342fb8e 2020-08-10 09:12:51

  • Unknown W. Brackets :SaveState: Rename ChunkFile files to Serialize. Makes more sense and less weird than ChunkFileDoMap, etc.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-358-gd0f3cfeb9 2020-08-10 08:39:13

DEVPPSSPP GITv1.10.3-357-g1dc5ee424 2020-08-10 08:38:45

DEVPPSSPP GITv1.10.3-356-g4c4686723 2020-08-10 07:03:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-355-g2da977bed 2020-08-10 06:22:28

DEVPPSSPP GITv1.10.3-354-g34f6d085a 2020-08-10 04:40:30

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-352-gd90630c26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-352-gd90630c26 2020-08-10 09:42:17

DEVPPSSPP GITv1.10.3-350-g0aa2ceb37 2020-08-10 09:16:28

DEVPPSSPP GITv1.10.3-349-g86355779d 2020-08-09 20:49:08

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-348-gdd79d33f1

DEVPPSSPP GITv1.10.3-348-gdd79d33f1 2020-08-09 21:44:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-347-g4de34de57 2020-08-09 20:30:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-346-g375da0a2f 2020-08-09 19:40:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-345-gcf122e933 2017-11-22 12:24:05

DEVPPSSPP GITv1.10.3-344-ge6dfb55d3 2020-08-07 11:19:48

  • Henrik Rydgård :Optimize value conversion in (unused) depth readback. This also exposes factors we can feed into shaders to do the conversion on the GPU.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-343-g8f013ef2e

DEVPPSSPP GITv1.10.3-343-g8f013ef2e 2020-08-09 10:45:26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-342-gfd41c9cd5 2020-08-09 10:28:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-341-gfbf6008a0 2020-08-09 09:35:56

DEVPPSSPP GITv1.10.3-340-g2f5de1987 2020-08-08 23:18:17

DEVPPSSPP GITv1.10.3-339-g11f9df33b 2020-08-08 21:29:29

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-338-g533a13385

DEVPPSSPP GITv1.10.3-338-g533a13385 2020-08-08 05:27:59

DEVPPSSPP GITv1.10.3-337-g9e4452342 2020-08-07 22:53:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-336-g583b92f36

DEVPPSSPP GITv1.10.3-336-g583b92f36 2020-08-07 11:32:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-335-gd2a9bc6bc 2020-08-07 10:16:43

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-334-gad0ef74af

DEVPPSSPP GITv1.10.3-334-gad0ef74af 2020-08-06 15:21:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-333-gc24dad2ac 2020-08-06 14:33:29

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-332-gf23a367c2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-332-gf23a367c2 2020-08-06 10:47:15

DEVPPSSPP GITv1.10.3-331-g8e1caadb4 2020-08-06 10:20:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-330-gf9a1a0eee 2020-08-06 10:19:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-329-gff248ff94 2020-08-06 09:35:26

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-328-g937042b3d

DEVPPSSPP GITv1.10.3-328-g937042b3d 2020-08-05 23:48:29

DEVPPSSPP GITv1.10.3-327-gfd3a9d420 2020-08-05 19:19:30

  • Henrik Rydgård :Expand the viewport to cover the scissor region, if it doesn't. Fixes #4845 (bloom in Dante's Inferno).

DEVPPSSPP GITv1.10.3-326-g1b2d4dd75 2020-08-05 19:03:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-325-geadd3c578 2020-08-05 10:54:07

  • Henrik Rydgård :Remove the LARGE_VIEWPORTS separate path. The fewer paths the better, all need to work anyway. Required fixing a bug in ShaderUniforms.cpp (used by D3D11 and Vulkan, the two backends that previously exposed LARGE_VIEWPORTS).

DEVPPSSPP GITv1.10.3-324-gc2255fd10 2020-08-05 16:02:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-323-g77da51c41 2020-08-05 13:01:00

DEVPPSSPP GITv1.10.3-322-gacc952d83 2020-08-05 12:43:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-321-g736ad920c

DEVPPSSPP GITv1.10.3-321-g736ad920c 2020-08-05 01:03:26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-320-gc392d95c6 2020-08-04 23:36:35

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz19/05/2020 12:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-2-gea51118e6 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-2-gea51118e6
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-6-gb2106f15c [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-6-gb2106f15c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-8-g1bf241d82 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-8-g1bf241d82
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-18-g586dd6a96 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-18-g586dd6a96
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-20-g036191cf3 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.1-20-g036191cf3
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 8/86"

Retro T-Shirt Bajtek 8/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt