[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-870-gcab31c011

[59] @ Poniedziałek, 18 Maja 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-870-gcab31c011

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-870-gcab31c011 2020-05-17 21:05:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-867-g2843b8ef5 2020-05-17 20:51:40

DEVPPSSPP GITv1.9.3-864-g5e27612ef 2020-05-17 19:27:57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-864-g2b605f137 2020-05-17 18:35:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-863-g90fd2d9e3 2020-05-17 19:00:15

  • Henrik Rydgård :Remove the Audio Resampling setting (now always on). Having it off is not useful because it'll never sync up perfectly over time.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-862-g0692b6dca 2020-05-17 18:16:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-861-gfdd0b372a 2020-05-17 16:37:12

DEVPPSSPP GITv1.9.3-860-g2c3833c28 2020-05-17 16:31:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-859-g7a6489ebb 2020-05-17 16:09:05

DEVPPSSPP GITv1.9.3-847-gf5d5f5604 2020-05-17 16:07:44

  • Unknown W. Brackets :Merge: 25e016493 9ed9468d7 Merge pull request #12918 from hrydgard/ui-minor Some minor UI fixes (missing homebrew, etc).

DEVPPSSPP GITv1.9.3-843-g25e016493 2020-05-17 16:02:38

DEVPPSSPP GITv1.9.3-843-g9ed9468d7 2020-05-17 15:12:38

  • Henrik Rydgård :Make the IsValidPBP DISC_ID check a bit more lenient. Fixes an issue where some homebrew would no longer show in the list.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-842-ga9befb549 2020-05-17 13:11:36

DEVPPSSPP GITv1.9.3-842-g7c8bcb2ee 2020-05-17 14:57:12

DEVPPSSPP GITv1.9.3-841-gaf1853209 2020-05-17 12:48:06

DEVPPSSPP GITv1.9.3-841-g90071fd86 2020-05-17 14:44:11

DEVPPSSPP GITv1.9.3-840-gdc0bc0033 2020-05-17 13:04:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-836-gcb739fc0b 2020-05-16 21:29:22

  • Unknown W. Brackets :GPU: Allow each shader in chain to have settings. It'll be up to the author to make the setting names make sense, though. They'll show from first shader to last.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-836-g3f74ffbdf 2020-05-17 11:50:34

DEVPPSSPP GITv1.9.3-835-gff68a0d50 2020-05-16 21:25:52

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347

DEVPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347 2020-05-25 22:57:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-962-g40a0525ae 2020-05-25 21:14:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-961-gc90c29df3 2020-05-25 21:04:18

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993

DEVPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993 2020-05-25 08:26:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-958-ge521801c8 2020-05-25 07:28:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-957-g24c844445 2020-05-25 07:39:29

  • Unknown W. Brackets :GPU: Don't allow step id to decrease at a sync. This might've caused us to miss necessary dynamic state dirtying in games, but only in fairly specific cases. But it happens a lot when stepping via the GE debugger.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-gc8f8d5511 2020-05-25 06:36:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-g61f907fd1 2020-05-25 03:43:32

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71

DEVPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71 2020-05-24 21:35:05

DEVPPSSPP GITv1.9.3-952-g370678c49 2020-05-24 20:57:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-951-gbebf64970 2020-05-24 20:27:58

  • Henrik Rydgård :OpenGL/Vulkan: Rework the contract around dynamic state. Removes some ugly dirtying from the GL render manager.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g8a9ea2aa8 2020-05-24 20:47:04

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g4f7e5df29 2020-05-24 19:21:46

DEVPPSSPP GITv1.9.3-949-gbef078a3b 2020-05-24 19:18:04

  • Henrik Rydgård :GLRenderManager: Removes some redundant dirtying. Preserves blend state (color mask) across clears.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-948-g1ba7e0154 2020-05-24 18:57:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-946-g4f111f7eb 2020-05-24 18:21:51

DEVPPSSPP GITv1.9.3-945-gcba0d1658 2020-05-20 09:47:11

  • Henrik Rydgård :Vulkan: After binding a new framebuffer, we always need to dirty the viewport/scissor state. So that viewport and scissor commands get written to the new render pass. Temporary solution until I can figure out how to abstract this away in the RenderManager without losing perf.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-944-g98e3caa95 2020-05-24 17:48:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-943-gdefa8aa48 2020-05-24 16:51:37

  • Henrik Rydgård :DarkStalkers: Handle the "normal" screen stretch too, not just "wide", to avoid a surprising performance drop.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-942-gf0550a6de 2020-05-24 16:30:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-941-gf7270733a 2020-05-24 12:54:53

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915

DEVPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915 2020-05-24 11:03:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-934-gc9aff6634 2020-05-24 11:02:34

  • Henrik Rydgård :Merge: 2d4e45d22 921b9b89d Merge pull request #12962 from unknownbrackets/gpu-minor GPU: Don't reapply LoadClut each frame

DEVPPSSPP GITv1.9.3-933-g921b9b89d 2020-05-24 09:12:41

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22

DEVPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22 2020-05-23 23:18:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-930-g28542c0e1 2020-05-23 23:18:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-929-g4c2969712 2020-05-23 19:26:47

  • Unknown W. Brackets :Debugger: Avoid symbol map if deleted. This isn't perfectly safe, but if the game quits very quickly, it's possible for the symbol map to get deleted.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-gefee79fd7 2020-05-23 19:26:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-g86c0418f1 2020-05-23 19:40:32

  • Unknown W. Brackets :Headless: Fix flash0/font path. This was causing some automated tests to fail incorrectly, after the assets/flash0/ change.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-927-g0ff922c3e 2020-05-23 17:29:21

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-926-gda2f83b11

DEVPPSSPP GITv1.9.3-926-gda2f83b11 2020-05-23 10:51:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-924-gbff3c15d6

DEVPPSSPP GITv1.9.3-924-gbff3c15d6 2020-05-22 15:43:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-922-gc861bc0d7 2020-05-22 12:33:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-919-g5c552771f 2020-05-22 14:45:59

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-918-g23bdc4071

DEVPPSSPP GITv1.9.3-918-g23bdc4071 2020-05-22 09:28:09

DEVPPSSPP GITv1.9.3-915-g34b5d531d 2020-05-22 09:25:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-914-g5507116d3 2020-05-22 07:16:13

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-913-g1dec77214

DEVPPSSPP GITv1.9.3-913-g1dec77214 2020-05-21 22:47:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-911-g6ad9cb9e0 2020-05-21 21:32:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-909-gcd869d469 2020-05-21 20:37:36

  • Unknown W. Brackets :GPU: Ignore viewport for scissor of 481. Assume it's still wrong in this case and take 480x272. See #12746.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-909-g4aec10d04 2020-05-21 11:54:48

  • Henrik Rydgård :Correct an issue where reformat didn't work if no renderpass was active due to the use of clear. Also instantly convert to a clear when binding the framebuffer in cases when we know it's the optimal thing. The QueueRunner would have later merged anyway hopefully, but I like the simplicity of this.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-908-g192164c5f

DEVPPSSPP GITv1.9.3-908-g192164c5f 2020-05-21 12:01:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-907-gfabe987c8 2020-05-21 11:24:05

  • Henrik Rydgård :Add a name tag for all render steps (GL/Vulkan). Helps with debugging and should be cheap enough (a single pointer per "step").

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz18/05/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-679-g3f6887a37 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-679-g3f6887a37
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-683-gcc916180b [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-683-gcc916180b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[sega] GearSystem 3.0.3 [sega] GearSystem 3.0.3
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor GearBoy (udawacz GB/CGB), opublikował nowy emulator - tym razem Segi Master System i Game Gear. GearSystem jest dostępny praktycznie na wszystko, co pozwala na emulację tych konsolek (np. na Raspberry PI) i jak twierdzi autor ma zachować wysoką kompatybilność z oryginałami.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-687-g7a2524532 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-687-g7a2524532
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu 1.18.1 17/04/2020 [WIIU] Cemu 1.18.1 17/04/2020
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Blood Money - Psygnosis"

Retro T-Shirt Blood Money - Psygnosis - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt