[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-640-g6df422800

[10] @ środa, 8 Kwietnia 2020 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-640-g6df422800

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-640-g6df422800 2020-04-08 09:55:41

DEVPPSSPP GITv1.9.3-638-gd52c39bd5 2020-04-08 09:54:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347

DEVPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347 2020-05-25 22:57:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-962-g40a0525ae 2020-05-25 21:14:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-961-gc90c29df3 2020-05-25 21:04:18

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993

DEVPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993 2020-05-25 08:26:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-958-ge521801c8 2020-05-25 07:28:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-957-g24c844445 2020-05-25 07:39:29

  • Unknown W. Brackets :GPU: Don't allow step id to decrease at a sync. This might've caused us to miss necessary dynamic state dirtying in games, but only in fairly specific cases. But it happens a lot when stepping via the GE debugger.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-gc8f8d5511 2020-05-25 06:36:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-g61f907fd1 2020-05-25 03:43:32

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71

DEVPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71 2020-05-24 21:35:05

DEVPPSSPP GITv1.9.3-952-g370678c49 2020-05-24 20:57:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-951-gbebf64970 2020-05-24 20:27:58

  • Henrik Rydgård :OpenGL/Vulkan: Rework the contract around dynamic state. Removes some ugly dirtying from the GL render manager.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g8a9ea2aa8 2020-05-24 20:47:04

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g4f7e5df29 2020-05-24 19:21:46

DEVPPSSPP GITv1.9.3-949-gbef078a3b 2020-05-24 19:18:04

  • Henrik Rydgård :GLRenderManager: Removes some redundant dirtying. Preserves blend state (color mask) across clears.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-948-g1ba7e0154 2020-05-24 18:57:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-946-g4f111f7eb 2020-05-24 18:21:51

DEVPPSSPP GITv1.9.3-945-gcba0d1658 2020-05-20 09:47:11

  • Henrik Rydgård :Vulkan: After binding a new framebuffer, we always need to dirty the viewport/scissor state. So that viewport and scissor commands get written to the new render pass. Temporary solution until I can figure out how to abstract this away in the RenderManager without losing perf.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-944-g98e3caa95 2020-05-24 17:48:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-943-gdefa8aa48 2020-05-24 16:51:37

  • Henrik Rydgård :DarkStalkers: Handle the "normal" screen stretch too, not just "wide", to avoid a surprising performance drop.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-942-gf0550a6de 2020-05-24 16:30:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-941-gf7270733a 2020-05-24 12:54:53

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915

DEVPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915 2020-05-24 11:03:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-934-gc9aff6634 2020-05-24 11:02:34

  • Henrik Rydgård :Merge: 2d4e45d22 921b9b89d Merge pull request #12962 from unknownbrackets/gpu-minor GPU: Don't reapply LoadClut each frame

DEVPPSSPP GITv1.9.3-933-g921b9b89d 2020-05-24 09:12:41

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22

DEVPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22 2020-05-23 23:18:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-930-g28542c0e1 2020-05-23 23:18:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-929-g4c2969712 2020-05-23 19:26:47

  • Unknown W. Brackets :Debugger: Avoid symbol map if deleted. This isn't perfectly safe, but if the game quits very quickly, it's possible for the symbol map to get deleted.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-gefee79fd7 2020-05-23 19:26:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-g86c0418f1 2020-05-23 19:40:32

  • Unknown W. Brackets :Headless: Fix flash0/font path. This was causing some automated tests to fail incorrectly, after the assets/flash0/ change.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-927-g0ff922c3e 2020-05-23 17:29:21

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-926-gda2f83b11

DEVPPSSPP GITv1.9.3-926-gda2f83b11 2020-05-23 10:51:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-924-gbff3c15d6

DEVPPSSPP GITv1.9.3-924-gbff3c15d6 2020-05-22 15:43:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-922-gc861bc0d7 2020-05-22 12:33:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-919-g5c552771f 2020-05-22 14:45:59

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-918-g23bdc4071

DEVPPSSPP GITv1.9.3-918-g23bdc4071 2020-05-22 09:28:09

DEVPPSSPP GITv1.9.3-915-g34b5d531d 2020-05-22 09:25:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-914-g5507116d3 2020-05-22 07:16:13

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-913-g1dec77214

DEVPPSSPP GITv1.9.3-913-g1dec77214 2020-05-21 22:47:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-911-g6ad9cb9e0 2020-05-21 21:32:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-909-gcd869d469 2020-05-21 20:37:36

  • Unknown W. Brackets :GPU: Ignore viewport for scissor of 481. Assume it's still wrong in this case and take 480x272. See #12746.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-909-g4aec10d04 2020-05-21 11:54:48

  • Henrik Rydgård :Correct an issue where reformat didn't work if no renderpass was active due to the use of clear. Also instantly convert to a clear when binding the framebuffer in cases when we know it's the optimal thing. The QueueRunner would have later merged anyway hopefully, but I like the simplicity of this.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-908-g192164c5f

DEVPPSSPP GITv1.9.3-908-g192164c5f 2020-05-21 12:01:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-907-gfabe987c8 2020-05-21 11:24:05

  • Henrik Rydgård :Add a name tag for all render steps (GL/Vulkan). Helps with debugging and should be cheap enough (a single pointer per "step").

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz08/04/2020 12:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-679-g3f6887a37 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-679-g3f6887a37
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-683-gcc916180b [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-683-gcc916180b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[sega] GearSystem 3.0.3 [sega] GearSystem 3.0.3
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor GearBoy (udawacz GB/CGB), opublikował nowy emulator - tym razem Segi Master System i Game Gear. GearSystem jest dostępny praktycznie na wszystko, co pozwala na emulację tych konsolek (np. na Raspberry PI) i jak twierdzi autor ma zachować wysoką kompatybilność z oryginałami.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-687-g7a2524532 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-687-g7a2524532
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu 1.18.1 17/04/2020 [WIIU] Cemu 1.18.1 17/04/2020
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Blood Money - Psygnosis"

Retro T-Shirt Blood Money - Psygnosis - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt