[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-437-ga95325701

[4] @ Poniedziałek, 9 Marca 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-437-ga95325701

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-437-ga95325701 2020-03-09 00:20:33

DEVPPSSPP GITv1.9.3-434-gf648a82df 2020-03-08 22:40:30

DEVPPSSPP GITv1.9.3-433-g4f9c4b9fd 2020-03-08 22:36:57

  • Unknown W. Brackets :Merge: 0166a197c c7abea614 Merge pull request #12688 from hrydgard/gamelist-layout-workaround UI: Temporary solution to the layout issue: Remove the gear button from the recent screen.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-432-gc7abea614 2020-03-08 22:21:59

  • Henrik Rydgård :UI: Temporary solution to the layout issue: Remove the gear button from the recent screen. Can always use it from the other screens.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-432-g9d7dc97c3 2020-03-08 23:25:20

  • Unknown W. Brackets :Android: Reload game config on storage permission. Before, we were saving out the global values on top of the game config while loading them. We seem to get the storage permission event twice sometimes, which is what causes this to happen after we've already loaded the game config.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-431-gfc8306dde 2020-03-08 22:58:42

  • Unknown W. Brackets :Android: Ensure we forget the shortcut on next run. Prevents an issue where we would use the shortcut param again when starting the app directly.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-431-g0166a197c 2020-03-08 20:49:56

DEVPPSSPP GITv1.9.3-430-gac909d219 2020-03-08 19:58:00

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Ensure scaling happens in cached RAM. There's a non-trivial performance impact to using uncached coherent memory, which is usually what we get for the push buffer.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-429-g3ce9483d2 2020-03-08 19:10:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-428-g09dc2ea3e 2020-03-08 17:41:49

DEVPPSSPP GITv1.9.3-426-ge276da82a 2020-03-08 17:40:29

  • Henrik Rydgård :Merge: 171256381 6fc073ffa Merge pull request #12685 from hrydgard/ui-stick-nav UI: Simple joystick navigation. Fixes #10996.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-425-gb0b9e24d4 2020-03-08 17:03:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-425-g6fc073ffa 2020-03-08 16:41:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-424-g171256381 2020-03-08 16:27:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-423-g34456773c 2020-03-08 16:27:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-422-gc176c6c11 2020-03-08 15:16:32

DEVPPSSPP GITv1.9.3-421-g271f79ea6 2020-03-08 14:49:29

DEVPPSSPP GITv1.9.3-420-g3e6050bea 2020-03-08 14:32:32

DEVPPSSPP GITv1.9.3-419-g8f2a52cca 2020-03-08 14:28:10

  • Henrik Rydgård :Merge: 4b14b9717 dc4df7d76 Merge branch 'rechat' of https://github.com/ANR2ME/ppsspp into ANR2ME-rechat
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-993-g0c489e2d0

DEVPPSSPP GITv1.9.3-993-g0c489e2d0 2020-06-02 11:18:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-992-g348213f68 2020-06-02 10:47:49

DEVPPSSPP GITv1.9.3-991-g737688a22 2020-06-02 09:51:38

DEVPPSSPP GITv1.9.3-990-gf4dcbe9d2 2020-06-02 09:50:20

  • Henrik Rydgård :Vulkan DrawEngine: Move the renderstep changed check until after the last place where it can change.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-989-g3dc9f61da 2020-06-02 00:28:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-988-gd141e0cf8 2020-06-02 00:27:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-986-g4fa6c7fd7

DEVPPSSPP GITv1.9.3-986-g4fa6c7fd7 2020-06-01 16:19:17

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-985-g24e2d435b

DEVPPSSPP GITv1.9.3-985-g24e2d435b 2020-05-31 23:56:57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-984-gc8d48a877 2020-05-31 20:13:35

  • Henrik Rydgård :Handle insets correctly for the in-game final screen blit. Should help #12982 in case of phones with inset cameras.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-983-ge559fc022 2020-05-31 19:45:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-982-g8e7d2109f 2020-05-31 19:35:19

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-981-g288fe3ade

DEVPPSSPP GITv1.9.3-981-g288fe3ade 2020-05-30 13:46:13

DEVPPSSPP GITv1.9.3-977-g2f7a45657 2020-05-30 13:45:49

  • Henrik Rydgård :Merge: 6f07e2b48 6848a3d1e Merge pull request #12984 from kaiomatico/rpi64bit add raspberry pi 64 bit build files

DEVPPSSPP GITv1.9.3-976-g6848a3d1e 2020-05-29 15:35:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-975-g6f07e2b48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-975-g6f07e2b48 2020-05-29 09:44:04

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-974-g751136f2e

DEVPPSSPP GITv1.9.3-974-g751136f2e 2020-05-28 23:00:51

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-973-g2ba65c831

DEVPPSSPP GITv1.9.3-973-g2ba65c831 2020-05-26 23:10:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-972-g774bea4f3 2020-05-26 23:05:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-964-g0edc3fa86 2020-05-26 00:10:55

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347

DEVPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347 2020-05-25 22:57:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-962-g40a0525ae 2020-05-25 21:14:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-961-gc90c29df3 2020-05-25 21:04:18

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993

DEVPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993 2020-05-25 08:26:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-958-ge521801c8 2020-05-25 07:28:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-957-g24c844445 2020-05-25 07:39:29

  • Unknown W. Brackets :GPU: Don't allow step id to decrease at a sync. This might've caused us to miss necessary dynamic state dirtying in games, but only in fairly specific cases. But it happens a lot when stepping via the GE debugger.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-gc8f8d5511 2020-05-25 06:36:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-g61f907fd1 2020-05-25 03:43:32

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71

DEVPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71 2020-05-24 21:35:05

DEVPPSSPP GITv1.9.3-952-g370678c49 2020-05-24 20:57:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-951-gbebf64970 2020-05-24 20:27:58

  • Henrik Rydgård :OpenGL/Vulkan: Rework the contract around dynamic state. Removes some ugly dirtying from the GL render manager.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g8a9ea2aa8 2020-05-24 20:47:04

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g4f7e5df29 2020-05-24 19:21:46

DEVPPSSPP GITv1.9.3-949-gbef078a3b 2020-05-24 19:18:04

  • Henrik Rydgård :GLRenderManager: Removes some redundant dirtying. Preserves blend state (color mask) across clears.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-948-g1ba7e0154 2020-05-24 18:57:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-946-g4f111f7eb 2020-05-24 18:21:51

DEVPPSSPP GITv1.9.3-945-gcba0d1658 2020-05-20 09:47:11

  • Henrik Rydgård :Vulkan: After binding a new framebuffer, we always need to dirty the viewport/scissor state. So that viewport and scissor commands get written to the new render pass. Temporary solution until I can figure out how to abstract this away in the RenderManager without losing perf.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-944-g98e3caa95 2020-05-24 17:48:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-943-gdefa8aa48 2020-05-24 16:51:37

  • Henrik Rydgård :DarkStalkers: Handle the "normal" screen stretch too, not just "wide", to avoid a surprising performance drop.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-942-gf0550a6de 2020-05-24 16:30:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-941-gf7270733a 2020-05-24 12:54:53

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz09/03/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-695-g15a785cac [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-695-g15a785cac
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-696-g0e921ae7a [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-696-g0e921ae7a
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-698-g134c9cfcb [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-698-g134c9cfcb
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-702-gb5a0af635 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-702-gb5a0af635
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-706-g900316aeb [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-706-g900316aeb
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 8/86"

Retro T-Shirt Bajtek 8/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt