[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-170-g6a196c04a

[3] @ Sobota, 4 Stycznia 2020 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-170-g6a196c04a

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-170-g6a196c04a 2020-01-04 00:31:40

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-985-g24e2d435b

DEVPPSSPP GITv1.9.3-985-g24e2d435b 2020-05-31 23:56:57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-984-gc8d48a877 2020-05-31 20:13:35

  • Henrik Rydgård :Handle insets correctly for the in-game final screen blit. Should help #12982 in case of phones with inset cameras.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-983-ge559fc022 2020-05-31 19:45:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-982-g8e7d2109f 2020-05-31 19:35:19

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-981-g288fe3ade

DEVPPSSPP GITv1.9.3-981-g288fe3ade 2020-05-30 13:46:13

DEVPPSSPP GITv1.9.3-977-g2f7a45657 2020-05-30 13:45:49

  • Henrik Rydgård :Merge: 6f07e2b48 6848a3d1e Merge pull request #12984 from kaiomatico/rpi64bit add raspberry pi 64 bit build files

DEVPPSSPP GITv1.9.3-976-g6848a3d1e 2020-05-29 15:35:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-975-g6f07e2b48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-975-g6f07e2b48 2020-05-29 09:44:04

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-974-g751136f2e

DEVPPSSPP GITv1.9.3-974-g751136f2e 2020-05-28 23:00:51

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-973-g2ba65c831

DEVPPSSPP GITv1.9.3-973-g2ba65c831 2020-05-26 23:10:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-972-g774bea4f3 2020-05-26 23:05:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-964-g0edc3fa86 2020-05-26 00:10:55

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347

DEVPPSSPP GITv1.9.3-963-g737fb8347 2020-05-25 22:57:16

DEVPPSSPP GITv1.9.3-962-g40a0525ae 2020-05-25 21:14:03

DEVPPSSPP GITv1.9.3-961-gc90c29df3 2020-05-25 21:04:18

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993

DEVPPSSPP GITv1.9.3-960-gb23f94993 2020-05-25 08:26:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-958-ge521801c8 2020-05-25 07:28:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-957-g24c844445 2020-05-25 07:39:29

  • Unknown W. Brackets :GPU: Don't allow step id to decrease at a sync. This might've caused us to miss necessary dynamic state dirtying in games, but only in fairly specific cases. But it happens a lot when stepping via the GE debugger.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-gc8f8d5511 2020-05-25 06:36:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-956-g61f907fd1 2020-05-25 03:43:32

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71

DEVPPSSPP GITv1.9.3-955-g8fa84fd71 2020-05-24 21:35:05

DEVPPSSPP GITv1.9.3-952-g370678c49 2020-05-24 20:57:59

DEVPPSSPP GITv1.9.3-951-gbebf64970 2020-05-24 20:27:58

  • Henrik Rydgård :OpenGL/Vulkan: Rework the contract around dynamic state. Removes some ugly dirtying from the GL render manager.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g8a9ea2aa8 2020-05-24 20:47:04

DEVPPSSPP GITv1.9.3-950-g4f7e5df29 2020-05-24 19:21:46

DEVPPSSPP GITv1.9.3-949-gbef078a3b 2020-05-24 19:18:04

  • Henrik Rydgård :GLRenderManager: Removes some redundant dirtying. Preserves blend state (color mask) across clears.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-948-g1ba7e0154 2020-05-24 18:57:28

DEVPPSSPP GITv1.9.3-946-g4f111f7eb 2020-05-24 18:21:51

DEVPPSSPP GITv1.9.3-945-gcba0d1658 2020-05-20 09:47:11

  • Henrik Rydgård :Vulkan: After binding a new framebuffer, we always need to dirty the viewport/scissor state. So that viewport and scissor commands get written to the new render pass. Temporary solution until I can figure out how to abstract this away in the RenderManager without losing perf.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-944-g98e3caa95 2020-05-24 17:48:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-943-gdefa8aa48 2020-05-24 16:51:37

  • Henrik Rydgård :DarkStalkers: Handle the "normal" screen stretch too, not just "wide", to avoid a surprising performance drop.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-942-gf0550a6de 2020-05-24 16:30:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-941-gf7270733a 2020-05-24 12:54:53

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915

DEVPPSSPP GITv1.9.3-939-g104bf3915 2020-05-24 11:03:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-934-gc9aff6634 2020-05-24 11:02:34

  • Henrik Rydgård :Merge: 2d4e45d22 921b9b89d Merge pull request #12962 from unknownbrackets/gpu-minor GPU: Don't reapply LoadClut each frame

DEVPPSSPP GITv1.9.3-933-g921b9b89d 2020-05-24 09:12:41

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22

DEVPPSSPP GITv1.9.3-932-g2d4e45d22 2020-05-23 23:18:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-930-g28542c0e1 2020-05-23 23:18:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-929-g4c2969712 2020-05-23 19:26:47

  • Unknown W. Brackets :Debugger: Avoid symbol map if deleted. This isn't perfectly safe, but if the game quits very quickly, it's possible for the symbol map to get deleted.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-gefee79fd7 2020-05-23 19:26:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-928-g86c0418f1 2020-05-23 19:40:32

  • Unknown W. Brackets :Headless: Fix flash0/font path. This was causing some automated tests to fail incorrectly, after the assets/flash0/ change.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-927-g0ff922c3e 2020-05-23 17:29:21

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz04/01/2020 12:45
Inne treści związane z tematem
[MULTI] XPECCY 0.6 build 2020/04/17 [MULTI] XPECCY 0.6 build 2020/04/17
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color oraz NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy. Emulator wymaga biblioteki QT, jeśli chcemy go odpalić pod Windowsami, a w zamian program oferuje parę ciekawostek, dla których warto na niego rzucić ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-693-gcd01ac621 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-693-gcd01ac621
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-695-g15a785cac [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-695-g15a785cac
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-696-g0e921ae7a [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-696-g0e921ae7a
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-698-g134c9cfcb [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-698-g134c9cfcb
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Great Escape"

Retro T-Shirt Great Escape - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt