[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-130-g9a5766bcf

[53] @ Poniedziałek, 4 Listopada 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-130-g9a5766bcf

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-130-g9a5766bcf 2019-11-03 15:01:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-129-gb7a64750e 2019-10-30 22:35:13

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-140-ga8d2e513b

DEVPPSSPP GITv1.9.3-140-ga8d2e513b 2019-11-10 20:30:15

DEVPPSSPP GITv1.9.3-139-g67c0c36ef 2019-11-10 19:47:15

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-138-g168c6b699

DEVPPSSPP GITv1.9.3-138-g168c6b699 2019-11-08 09:37:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-136-gc9378d422

DEVPPSSPP GITv1.9.3-136-gc9378d422 2019-11-05 09:32:29

DEVPPSSPP GITv1.9.3-134-g492e81ae6 2019-11-05 09:30:00

DEVPPSSPP GITv1.9.3-133-g057bc924c 2019-11-05 01:57:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-132-g11db3a4a8 2019-11-05 01:41:39

  • Andrés :Update libretro.cpp The libretro core still has issues with context resets. This would allow internal resolution changes to work without crashing, it would require a restart which is inconvenient but the current issue is worse.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-132-g9c40381db 2019-11-04 22:20:15

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-131-g6b2425567
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-128-g4a757db57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-128-g4a757db57 2019-10-30 12:03:19

DEVPPSSPP GITv1.9.3-127-g54823a87c 2019-10-28 13:13:52

DEVPPSSPP GITv1.9.3-126-g970adfbcc 2019-10-28 09:33:30

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

DEVPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574 2019-10-27 21:19:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-124-g1966c8fe7 2019-10-26 20:08:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-123-g6c8186d04 2019-10-26 00:46:56

  • Henrik Rydgård :Remove unused textureswizzle support (we use shaders instead). Universally support presenting 5551 format directly.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-122-g86c781e43 2019-10-26 00:30:19

  • Henrik Rydgård :Hack around most of the problems with the save/load dialog. Software stretch gets enabled in non-wide mode, so wallpapers work at a cost of speed.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-121-g102a70b4a 2019-10-26 00:29:07

DEVPPSSPP GITv1.9.3-120-ga84f4a0ca 2019-10-25 23:52:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-119-geb53609cb 2019-10-25 23:02:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-118-gbbbd7f8ac 2019-10-25 13:03:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-117-g714f83f61 2019-10-25 00:14:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-116-g290e9971a 2019-10-24 23:52:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-115-g4f7c23fe7 2019-10-24 01:29:24

DEVPPSSPP GITv1.9.3-114-g796539ad7 2019-10-24 00:51:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-113-g909944197 2019-10-24 00:10:39

  • Henrik Rydgård :Darkstalkers: Gross hack to avoid the game's own stretch, and present the raw buffer instead for a sharper image.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-112-g2dd7a9aa1 2019-10-23 23:21:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-111-gc7f6724f7 2019-10-23 00:18:30

  • Henrik Rydgård :Detect sprite drawing (1:1 texture mapping), run a simpler function without the triangle state tracking. This will allow further simplification and specialization.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-110-g510229b68 2019-10-22 23:46:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-109-g58568632e 2019-10-22 23:14:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-108-g3a0804a7d 2019-10-22 21:54:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-107-g19a1fa843 2019-10-22 21:38:14

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-106-g86de0a49f

DEVPPSSPP GITv1.9.3-106-g86de0a49f 2019-10-25 16:03:33

DEVPPSSPP GITv1.9.3-105-g0d76906b3 2019-10-25 13:45:35

DEVPPSSPP GITv1.9.3-104-g3924e457b 2019-10-25 11:01:49

DEVPPSSPP GITv1.9.3-103-g5dc9acf83 2019-10-25 10:56:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-102-g9b8533c93 2019-10-25 10:34:08

  • Henrik Rydgård :Revert "Remove Google Cardboard support. Fixes #11668" This reverts commit e284d9f00d044deddbac5e8c253a3b479c70fb66.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-101-g3be09e619 2019-10-25 13:35:32

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-100-g71adef9d7

DEVPPSSPP GITv1.9.3-100-g71adef9d7 2019-10-24 23:24:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-99-g4d6a4beae 2019-10-24 23:07:57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-98-g46447c9e9 2019-10-24 23:01:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-97-g9e607fdeb 2019-10-24 22:49:36

DEVPPSSPP GITv1.9.3-96-gfcfeda653 2019-10-24 22:47:22

  • Henrik Rydgård :Reduce GL texture format support to the ES minimum. We have to handle these anyway so let's only have one path.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-95-g8c2e31841 2019-10-24 22:40:26

  • Henrik Rydgård :OpenGL dataformat cleanup - pass Draw::DataFormat to the GLRenderManager. Avoids triple GLenum all over the place, and also clearly shows that the mapping is wrong.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-94-gaa04c5763

DEVPPSSPP GITv1.9.3-94-gaa04c5763 2019-10-22 23:16:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-93-g767b1e45b 2019-10-22 22:58:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-92-gae286aef8 2019-10-22 22:07:34

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz04/11/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[retro] de: Lotek64 #59 [retro] de: Lotek64 #59
Ukazał się kolejny numer niemieckojęzycznego magazynu "Lotek64". Pismo związane ze sceną C64, prezentuje także informację o tematyce retro w szerokim tego słowa pojęciu - stąd znajdziemy w nim recenzję płyt z gatunku chiptunes, recenzję gier z innych platform czy też wywiady i opisy imprez. Na osobną uwagę zasługuje również kalendarium - w sam raz gdyby coś ...
[MULTI] Bsnes 108 29/07/19 [MULTI] Bsnes 108 29/07/19
Byuu wrócił do pracy nad swoim multiemulatorem maszynek NINTENDO i oto efekt - pierwsza wersja publiczna tego najwierniejszego udawacza SUPER NINTENDO. Nowy BsNes jest szybszy, nie wymusza konwersji romów (co miało podnieść czystość dumpów a wniosło sporo niepotrzebnych operacji) więc na 100% warto posiadać i używać. Dodatkowo Byuu wprowadził znany z mutacji ...
[Java] Multi - Emulicious 19/07/19 [Java] Multi - Emulicious 19/07/19
Emulicious to nowy, przynajmniej dla mnie, projekt multiemulatora systemów SEGA (master system, game gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES] puNes 0.105 30/07/19 [NES] puNes 0.105 30/07/19
Kolejne poprawki w emulatorze NINTENDO 8 - puNes, nie jest to tak rozbudowany emulator jak seria FCE, jednak wyróżnia się paroma ciekawostkami, na które warto zwrócić oko - nic istotnego, jednak na pewno umilą emulację (ot jakieś shadery i inne szmery;)). W sumie, patrząc na scene poświęconą NINTENDO 8 trudno nie znaleźć czegoś, czego już nie ma, jednak puNes ...
[WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19 [WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Starblade C&E 1986"

Retro T-Shirt Starblade C&E 1986 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt