[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

[1] @ Poniedziałek, 28 Października 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574 2019-10-27 21:19:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-124-g1966c8fe7 2019-10-26 20:08:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-123-g6c8186d04 2019-10-26 00:46:56

  • Henrik Rydgård :Remove unused textureswizzle support (we use shaders instead). Universally support presenting 5551 format directly.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-122-g86c781e43 2019-10-26 00:30:19

  • Henrik Rydgård :Hack around most of the problems with the save/load dialog. Software stretch gets enabled in non-wide mode, so wallpapers work at a cost of speed.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-121-g102a70b4a 2019-10-26 00:29:07

DEVPPSSPP GITv1.9.3-120-ga84f4a0ca 2019-10-25 23:52:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-119-geb53609cb 2019-10-25 23:02:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-118-gbbbd7f8ac 2019-10-25 13:03:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-117-g714f83f61 2019-10-25 00:14:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-116-g290e9971a 2019-10-24 23:52:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-115-g4f7c23fe7 2019-10-24 01:29:24

DEVPPSSPP GITv1.9.3-114-g796539ad7 2019-10-24 00:51:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-113-g909944197 2019-10-24 00:10:39

  • Henrik Rydgård :Darkstalkers: Gross hack to avoid the game's own stretch, and present the raw buffer instead for a sharper image.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-112-g2dd7a9aa1 2019-10-23 23:21:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-111-gc7f6724f7 2019-10-23 00:18:30

  • Henrik Rydgård :Detect sprite drawing (1:1 texture mapping), run a simpler function without the triangle state tracking. This will allow further simplification and specialization.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-110-g510229b68 2019-10-22 23:46:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-109-g58568632e 2019-10-22 23:14:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-108-g3a0804a7d 2019-10-22 21:54:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-107-g19a1fa843 2019-10-22 21:38:14

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-617-g350589dd6

DEVPPSSPP GITv1.9.3-617-g350589dd6 2020-04-04 22:19:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-611-ga26f8acf0 2020-04-04 18:12:06

DEVPPSSPP GITv1.9.3-610-g1f49141c3 2020-04-04 11:59:27

  • tbocek :Setting the width and height to 0 made the frameskip unusable on lakka/libretro with a XU4 with a MALI GPU T628. The result was that bad flickering happened when in frameskip mode. Once it reached 60fps, no flickering, below that flickering. This change fixes the flickering and calls video_cb with the correct height and width.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-609-g66471feeb

DEVPPSSPP GITv1.9.3-609-g66471feeb 2020-04-03 18:12:15

DEVPPSSPP GITv1.9.3-608-ga7f241546 2020-04-03 16:57:54

  • Aaron Kling :libretro: Fix Android builds Text Drawer functionality is not available in libretro as it depends on standalone jni calls. InputBox is also standalone only gui functionality.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-607-g9cd8d216d

DEVPPSSPP GITv1.9.3-607-g9cd8d216d 2020-04-02 23:20:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-605-g90c1a79b9 2020-04-02 13:04:38

DEVPPSSPP GITv1.9.3-604-gee0ebfe07 2020-04-01 18:03:35

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-604-g80ae2846d

DEVPPSSPP GITv1.9.3-604-g80ae2846d 2020-04-02 01:03:48

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-603-ge8d6a605e

DEVPPSSPP GITv1.9.3-603-ge8d6a605e 2020-04-01 12:57:52

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-601-g83df05a12

DEVPPSSPP GITv1.9.3-601-g83df05a12 2020-04-01 11:52:48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-600-ga4a1b0584 2020-04-01 11:34:54

DEVPPSSPP GITv1.9.3-599-g115048e13 2020-04-01 10:01:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-598-g02e504937 2020-04-01 06:43:18

DEVPPSSPP GITv1.9.3-597-ga1ebc35c6 2020-04-01 05:28:58

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-595-gf01a4a3a8
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-593-g3965341af

DEVPPSSPP GITv1.9.3-593-g3965341af 2020-03-31 03:10:48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-591-ga849f1c01 2020-03-31 00:51:40

DEVPPSSPP GITv1.9.3-591-g3838a1c94 2020-03-31 00:47:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-590-gfcd29e985

DEVPPSSPP GITv1.9.3-590-gfcd29e985 2020-03-30 23:23:52

DEVPPSSPP GITv1.9.3-589-ga2da6ceb4 2020-03-30 22:43:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-588-g8e9926394

DEVPPSSPP GITv1.9.3-588-g8e9926394 2020-03-29 16:00:32

DEVPPSSPP GITv1.9.3-586-g3f718eadf 2020-03-29 13:25:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-585-g1253103c0 2020-03-28 22:25:48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-585-g21eaef04f 2020-03-29 14:51:54

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Pick shaders after calling ConvertStateToVulkanKey because it may end up disabling shader blending (due to too many copies, see DrawEngineCommon::ApplyShaderBlending). (So much state leaking all over the place ... I want to redesign the whole thing). Typo fix in comment

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz28/10/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-375-g7d7ea275d [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-375-g7d7ea275d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-382-g8f623be3e [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-382-g8f623be3e
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-389-g875d53a48 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-389-g875d53a48
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-391-g4b14b9717 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-391-g4b14b9717
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-437-ga95325701 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-437-ga95325701
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Heavy on Magic"

Retro T-Shirt Heavy on Magic - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt