[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

[1] @ Poniedziałek, 28 Października 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574 2019-10-27 21:19:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-124-g1966c8fe7 2019-10-26 20:08:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-123-g6c8186d04 2019-10-26 00:46:56

  • Henrik Rydgård :Remove unused textureswizzle support (we use shaders instead). Universally support presenting 5551 format directly.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-122-g86c781e43 2019-10-26 00:30:19

  • Henrik Rydgård :Hack around most of the problems with the save/load dialog. Software stretch gets enabled in non-wide mode, so wallpapers work at a cost of speed.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-121-g102a70b4a 2019-10-26 00:29:07

DEVPPSSPP GITv1.9.3-120-ga84f4a0ca 2019-10-25 23:52:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-119-geb53609cb 2019-10-25 23:02:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-118-gbbbd7f8ac 2019-10-25 13:03:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-117-g714f83f61 2019-10-25 00:14:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-116-g290e9971a 2019-10-24 23:52:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-115-g4f7c23fe7 2019-10-24 01:29:24

DEVPPSSPP GITv1.9.3-114-g796539ad7 2019-10-24 00:51:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-113-g909944197 2019-10-24 00:10:39

  • Henrik Rydgård :Darkstalkers: Gross hack to avoid the game's own stretch, and present the raw buffer instead for a sharper image.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-112-g2dd7a9aa1 2019-10-23 23:21:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-111-gc7f6724f7 2019-10-23 00:18:30

  • Henrik Rydgård :Detect sprite drawing (1:1 texture mapping), run a simpler function without the triangle state tracking. This will allow further simplification and specialization.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-110-g510229b68 2019-10-22 23:46:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-109-g58568632e 2019-10-22 23:14:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-108-g3a0804a7d 2019-10-22 21:54:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-107-g19a1fa843 2019-10-22 21:38:14

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-147-ge84788138

DEVPPSSPP GITv1.9.3-147-ge84788138 2019-12-01 01:12:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-146-g26ab81c10 2019-11-30 23:03:30

DEVPPSSPP GITv1.9.3-145-gfc34a93ac 2019-11-30 23:01:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-144-g714205d69 2019-11-03 18:22:48

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Enable renderpass merging for all games (was introduced in 1.9 for GoW games). A number of other games can also benefit.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-143-gf03417c08
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-142-g1439421fa

DEVPPSSPP GITv1.9.3-142-g1439421fa 2019-11-18 22:41:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-141-gc754da649 2019-11-18 21:46:51

  • Silent :Do not assert in Discord::Shutdown Discord::Shutdown runs on app exit unconditionally, and thus it's valid to try to call it even when Discord RPC is not running.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-140-ga8d2e513b

DEVPPSSPP GITv1.9.3-140-ga8d2e513b 2019-11-10 20:30:15

DEVPPSSPP GITv1.9.3-139-g67c0c36ef 2019-11-10 19:47:15

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-138-g168c6b699

DEVPPSSPP GITv1.9.3-138-g168c6b699 2019-11-08 09:37:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-136-gc9378d422

DEVPPSSPP GITv1.9.3-136-gc9378d422 2019-11-05 09:32:29

DEVPPSSPP GITv1.9.3-134-g492e81ae6 2019-11-05 09:30:00

DEVPPSSPP GITv1.9.3-133-g057bc924c 2019-11-05 01:57:39

DEVPPSSPP GITv1.9.3-132-g11db3a4a8 2019-11-05 01:41:39

  • Andrés :Update libretro.cpp The libretro core still has issues with context resets. This would allow internal resolution changes to work without crashing, it would require a restart which is inconvenient but the current issue is worse.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-132-g9c40381db 2019-11-04 22:20:15

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-131-g6b2425567
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-130-g9a5766bcf

DEVPPSSPP GITv1.9.3-130-g9a5766bcf 2019-11-03 15:01:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-129-gb7a64750e 2019-10-30 22:35:13

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-128-g4a757db57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-128-g4a757db57 2019-10-30 12:03:19

DEVPPSSPP GITv1.9.3-127-g54823a87c 2019-10-28 13:13:52

DEVPPSSPP GITv1.9.3-126-g970adfbcc 2019-10-28 09:33:30

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz28/10/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[WIIU] Cemu 1.15.13c 30/08/19 [WIIU] Cemu 1.15.13c 30/08/19
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[psx] edgbla Software Rendering Plugin 1.64 [psx] edgbla Software Rendering Plugin 1.64
Nowa odsłona softwarowego pluginu GFX  dla emulatorów Sony Playstation edgbla. Chyba nikomu, kto bawi się emulacją PSX nie trzeba namawiać do przetestowania tej nowinki:).  
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.23.0 Unstable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.23.0 Unstable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować ...
[NDS] melonDS x64 0.8.3 04/09/19 [NDS] melonDS x64 0.8.3 04/09/19
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Warto zerknąć na stronę domową - dużo dodatkowych informacji i ciekawostek z etapów pracy nad emulatorem.    
[MULTI] Bsnes 109 06/09/19 [MULTI] Bsnes 109 06/09/19
Byuu wrócił do pracy nad swoim multiemulatorem maszynek NINTENDO i oto efekt - kolejna wersja publiczna tego najwierniejszego udawacza SUPER NINTENDO. Nowy BsNes jest szybszy, nie wymusza konwersji romów (co miało podnieść czystość dumpów a wniosło sporo niepotrzebnych operacji) więc na 100% warto posiadać i używać.  
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "CGB Yoshi"

Retro T-Shirt CGB Yoshi - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt