[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

[3] @ Poniedziałek, 28 Października 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-125-gb4438c574 2019-10-27 21:19:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-124-g1966c8fe7 2019-10-26 20:08:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-123-g6c8186d04 2019-10-26 00:46:56

  • Henrik Rydgård :Remove unused textureswizzle support (we use shaders instead). Universally support presenting 5551 format directly.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-122-g86c781e43 2019-10-26 00:30:19

  • Henrik Rydgård :Hack around most of the problems with the save/load dialog. Software stretch gets enabled in non-wide mode, so wallpapers work at a cost of speed.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-121-g102a70b4a 2019-10-26 00:29:07

DEVPPSSPP GITv1.9.3-120-ga84f4a0ca 2019-10-25 23:52:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-119-geb53609cb 2019-10-25 23:02:53

DEVPPSSPP GITv1.9.3-118-gbbbd7f8ac 2019-10-25 13:03:45

DEVPPSSPP GITv1.9.3-117-g714f83f61 2019-10-25 00:14:58

DEVPPSSPP GITv1.9.3-116-g290e9971a 2019-10-24 23:52:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-115-g4f7c23fe7 2019-10-24 01:29:24

DEVPPSSPP GITv1.9.3-114-g796539ad7 2019-10-24 00:51:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-113-g909944197 2019-10-24 00:10:39

  • Henrik Rydgård :Darkstalkers: Gross hack to avoid the game's own stretch, and present the raw buffer instead for a sharper image.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-112-g2dd7a9aa1 2019-10-23 23:21:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-111-gc7f6724f7 2019-10-23 00:18:30

  • Henrik Rydgård :Detect sprite drawing (1:1 texture mapping), run a simpler function without the triangle state tracking. This will allow further simplification and specialization.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-110-g510229b68 2019-10-22 23:46:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-109-g58568632e 2019-10-22 23:14:27

DEVPPSSPP GITv1.9.3-108-g3a0804a7d 2019-10-22 21:54:43

DEVPPSSPP GITv1.9.3-107-g19a1fa843 2019-10-22 21:38:14

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-289-g8048977ba

DEVPPSSPP GITv1.9.3-289-g8048977ba 2020-02-21 14:37:30

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-287-g25726deb4

DEVPPSSPP GITv1.9.3-287-g25726deb4 2020-02-17 23:46:19

DEVPPSSPP GITv1.9.3-286-gce694da5f 2020-02-17 20:17:16

  • Unknown W. Brackets :UI: Separate sleep time in frame time graph. It's useful to know how much of the frame time is active vs inactive.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-285-ge7ddc94fb

DEVPPSSPP GITv1.9.3-285-ge7ddc94fb 2020-02-16 10:27:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-284-g373ff6061 2020-02-16 02:47:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-283-ge8f018179 2020-02-16 02:40:15

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-282-g06dc3dbd2

DEVPPSSPP GITv1.9.3-282-g06dc3dbd2 2020-02-12 09:24:25

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-281-gb5f65c564

DEVPPSSPP GITv1.9.3-281-gb5f65c564 2020-02-11 21:16:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-280-ge8e49f907

DEVPPSSPP GITv1.9.3-280-ge8e49f907 2020-02-11 11:05:13

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-277-gf863793f9

DEVPPSSPP GITv1.9.3-277-gf863793f9 2020-02-10 09:34:10

DEVPPSSPP GITv1.9.3-276-g3c359cfd2 2020-02-04 11:00:37

DEVPPSSPP GITv1.9.3-275-g58b04ef77 2020-01-25 09:06:00

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-274-g84c1fc86a

DEVPPSSPP GITv1.9.3-274-g84c1fc86a 2020-02-09 17:26:13

DEVPPSSPP GITv1.9.3-273-g5009698cc 2020-01-26 19:43:18

  • Unknown W. Brackets :Core: Use a shared_ptr for i18n categories. This does not make them thread safe, but it reduces the chances of a crash a bit (see #12594.)
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-272-ga4ba5d485

DEVPPSSPP GITv1.9.3-272-ga4ba5d485 2020-02-07 00:09:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-271-gb34ce3990

DEVPPSSPP GITv1.9.3-271-gb34ce3990 2020-02-05 20:23:33

DEVPPSSPP GITv1.9.3-270-g3f7c6467e 2020-02-05 18:51:47

DEVPPSSPP GITv1.9.3-269-g427e40f46 2020-02-05 18:00:08

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz28/10/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[SNES] Snes9x 1.60x DevBuild 29/12/19 [SNES] Snes9x 1.60x DevBuild 29/12/19
Nowy Devbuild emulatora konsoli Super Nintendo - Snes9X z Snes9X AppVeyor. Dawno nie było żadnej testowej wersji, a trochę rzeczy zostało poprawione. Dla dociekliwych. Ostatnia publiczna wersja tego emulatora to Snes9x 1.60
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-167-gb2dd3c7e1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-167-gb2dd3c7e1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[CGB] SameBoy 0.12.3 [CGB] SameBoy 0.12.3
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Emulator posiada w końcu GUI pod PC plus całkiem sporą ilość shaderów, można ...
[WIIU] Cemu 1.16.1 03/01/20 [WIIU] Cemu 1.16.1 03/01/20
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-170-g6a196c04a [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-170-g6a196c04a
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Starblade C&E 1986"

Retro T-Shirt Starblade C&E 1986 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt