[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d

[3] @ Wtorek, 2 Kwietnia 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d 2019-04-01 17:13:34

DEVPPSSPP GITv1.8.0-82-gb346142df 2019-04-01 17:12:03

  • Henrik Rydgård :Merge: 3eaead8af f2be0cb08 Merge pull request #11954 from unknownbrackets/vfpu-chunk5 Fix prefix and size handling for vsbx, vsocp, and integer conv ops

DEVPPSSPP GITv1.8.0-76-g3eaead8af 2019-04-01 17:09:46

DEVPPSSPP GITv1.8.0-74-g6f87987e7 2019-03-03 19:43:50

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gf2be0cb08 2019-03-16 18:05:48

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gdffa23861 2019-03-26 07:11:32

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gb24f84d1a 2019-03-10 21:21:52

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-gdfd8094f2 2019-02-24 20:14:34

  • Unknown W. Brackets :interp: Implement vcrs prefixes and sizes. It only makes sense as triple, but it can be used as quad/single/etc. and has consistent and sane results.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-g59905de71 2019-03-10 23:27:53

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-g175ceef58 2019-03-30 18:23:37

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-gfa7ac7bc6 2019-02-24 21:18:36

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-g85ff32eed 2019-02-25 00:24:39

  • Unknown W. Brackets :interp: Handle vsgn prefixing. One could compare against 3 using this, it just generates zeros to compare with.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-g4a2f8a74d 2019-03-30 19:23:11

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-gb75690787 2019-03-30 18:55:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-ga5214d0b1 2019-03-30 20:14:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-g01aebe54b 2019-02-24 19:41:02

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-gcc58d0d3a 2019-02-25 00:25:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-gb881a689c 2019-03-30 20:05:04

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-g8434ac037 2019-04-01 14:14:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-g68cdcba6c 2019-03-27 06:06:39

  • Unknown W. Brackets :interp: Don't write lane 2 on single colorconv. Not that it's valid to use the op with that size anyway.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337

DEVPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337 2019-06-18 09:34:55

DEVPPSSPP GITv1.8.0-296-g40d2d0601 2019-06-18 02:12:01

DEVPPSSPP GITv1.8.0-295-geb3faf537 2019-06-18 01:08:25

DEVPPSSPP GITv1.8.0-294-ga0dc85a9d 2019-06-18 00:18:40

DEVPPSSPP GITv1.8.0-293-g379113680 2019-06-18 00:17:43

DEVPPSSPP GITv1.8.0-292-gb53e80c5a 2019-06-17 00:57:06

  • LunaMoo :Fix mouse scroll by releasing with a delay using timer(16ms) Also moved WM_MOUSEWHEEL to DisplayProc where it works fine now.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd

DEVPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd 2019-06-17 03:28:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686

DEVPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686 2019-06-14 19:33:26

DEVPPSSPP GITv1.8.0-290-g30831f3ea 2019-06-14 18:03:10

  • Henrik Rydgård :Implement and test clz32, use it in the MIPS interpreter cores. This will be useful for our vfpu-dot implementations later.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616

DEVPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616 2019-06-11 13:57:01

DEVPPSSPP GITv1.8.0-288-g58b473a64 2019-06-11 13:52:05

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b

DEVPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b 2019-06-11 09:13:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89

DEVPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89 2019-06-09 17:58:50

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813

DEVPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813 2019-06-08 08:00:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-280-g8b2fcc5fe 2019-06-07 16:25:33

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c

DEVPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c 2019-06-07 15:26:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-278-g98c75085a 2019-06-07 15:21:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31 2019-06-07 09:16:43

DEVPPSSPP GITv1.8.0-276-g56a87932b 2019-06-07 00:07:21

DEVPPSSPP GITv1.8.0-275-geb9581b43 2019-06-06 23:40:06

DEVPPSSPP GITv1.8.0-274-g8fab38ecd 2019-06-06 23:16:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-273-g792d9e30b 2019-06-06 23:15:24

DEVPPSSPP GITv1.8.0-272-g725299992 2019-06-06 23:13:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3

DEVPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3 2019-06-06 20:53:31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-270-g655b507ef 2019-06-06 20:48:22

DEVPPSSPP GITv1.8.0-269-g420156d9b 2019-06-06 18:42:32

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz02/04/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować platformy ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[MULTI] Bsnes Beta 107.3 ze wsparciem HD beta 4 [MULTI] Bsnes Beta 107.3 ze wsparciem HD beta 4
Pojawiła się nieoficjalna modyfikacja projektu Byuu Bsnes (gdyby ktoś zapomniał jednego z najbardziej zacnych emulatorów SUPER NINTENDO), pozwalający na zwiększenie 4krotnie rozdzielczości w grach w trybie 7 (mode 7). Efekt? Bardziej niż zadawalający... miejmy nadzieję, że projekt będzie rozwijany a byuu przytuli go bardziej oficjalnie do już obsługiwanych ...
[Multi] kindred 1.11 Preview Build 5 23/04/19 [Multi] kindred 1.11 Preview Build 5 23/04/19
KindRed, dawniej SuperSlueth, ma pozwolić zaemulować nam większość konsol z rodziny Nintendo - póki co, pozwala spokojnie pograć w gry z Super Nintendo i Game Boy Color. Obecnie kindred dozbrajany jest również w emulację PC XT/AT...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "My finger slipped"

Retro T-Shirt My finger slipped - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt