[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d

[1] @ Wtorek, 2 Kwietnia 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-88-g24cfad87d 2019-04-01 17:13:34

DEVPPSSPP GITv1.8.0-82-gb346142df 2019-04-01 17:12:03

  • Henrik Rydgård :Merge: 3eaead8af f2be0cb08 Merge pull request #11954 from unknownbrackets/vfpu-chunk5 Fix prefix and size handling for vsbx, vsocp, and integer conv ops

DEVPPSSPP GITv1.8.0-76-g3eaead8af 2019-04-01 17:09:46

DEVPPSSPP GITv1.8.0-74-g6f87987e7 2019-03-03 19:43:50

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gf2be0cb08 2019-03-16 18:05:48

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gdffa23861 2019-03-26 07:11:32

DEVPPSSPP GITv1.8.0-73-gb24f84d1a 2019-03-10 21:21:52

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-gdfd8094f2 2019-02-24 20:14:34

  • Unknown W. Brackets :interp: Implement vcrs prefixes and sizes. It only makes sense as triple, but it can be used as quad/single/etc. and has consistent and sane results.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-g59905de71 2019-03-10 23:27:53

DEVPPSSPP GITv1.8.0-72-g175ceef58 2019-03-30 18:23:37

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-gfa7ac7bc6 2019-02-24 21:18:36

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-g85ff32eed 2019-02-25 00:24:39

  • Unknown W. Brackets :interp: Handle vsgn prefixing. One could compare against 3 using this, it just generates zeros to compare with.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-71-g4a2f8a74d 2019-03-30 19:23:11

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-gb75690787 2019-03-30 18:55:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-ga5214d0b1 2019-03-30 20:14:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-70-g01aebe54b 2019-02-24 19:41:02

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-gcc58d0d3a 2019-02-25 00:25:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-gb881a689c 2019-03-30 20:05:04

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-g8434ac037 2019-04-01 14:14:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-69-g68cdcba6c 2019-03-27 06:06:39

  • Unknown W. Brackets :interp: Don't write lane 2 on single colorconv. Not that it's valid to use the op with that size anyway.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-628-g07a5adc8e

DEVPPSSPP GITv1.8.0-628-g07a5adc8e 2019-09-18 00:55:16

DEVPPSSPP GITv1.8.0-627-gf9bf1f96b 2019-09-17 23:38:50

  • Henrik Rydgård :Android audio: Turns out the initial queue operation queued up too little data anyway (sizeof on dynamic buffer.. sigh). Anyway like I said, none of this really seems to matter.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-626-ge69b71b58 2019-09-17 23:26:42

DEVPPSSPP GITv1.8.0-625-g54570fdfb 2019-09-17 09:26:52

  • Henrik Rydgård :Android OpenSL: Fix bug where we should have enqueued two buffers on startup. I don't actually think this matters much though. Seems to make absolutely no difference on any of my devices, but you never know.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-624-ge72359413

DEVPPSSPP GITv1.8.0-624-ge72359413 2019-09-17 14:46:58

DEVPPSSPP GITv1.8.0-623-gc7798715a 2019-09-17 14:45:40

  • Henrik Rydgård :Fix issue preventing video to work correctly in Digimon. Fixes #12186 (due to BlockTransferAllowCreateFB not updating the framebuffer range speedhack).

DEVPPSSPP GITv1.8.0-622-g709f0f679 2019-09-17 13:27:52

DEVPPSSPP GITv1.8.0-621-g50920266d 2019-09-17 10:52:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-620-g309d6562d 2019-09-17 10:52:02

DEVPPSSPP GITv1.8.0-619-g4cebea6a1 2019-09-17 10:50:25

DEVPPSSPP GITv1.8.0-618-g1e20024a1 2019-09-17 09:28:24

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-617-g6d2be0d71

DEVPPSSPP GITv1.8.0-617-g6d2be0d71 2019-09-15 20:00:06

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-615-gedcd5e1c7

DEVPPSSPP GITv1.8.0-615-gedcd5e1c7 2019-09-09 01:05:00

DEVPPSSPP GITv1.8.0-614-g02a96e29b 2019-09-09 00:52:23

DEVPPSSPP GITv1.8.0-613-g70ec327b4 2019-09-09 00:33:04

DEVPPSSPP GITv1.8.0-612-gf76adfd76 2019-09-09 00:09:57

DEVPPSSPP GITv1.8.0-611-g0462c0122 2019-09-04 23:20:57

  • Henrik Rydgård :Workaround ARM Mali depth hardware bug. Fixes #11937 When triangles coincide with the Z=1 plane in specific ways, triggered by Burnout Legends' sky for example, the depth buffer gets corrupted. This is worked around here by slightly rescaling Z. This type of workaround is recommended by ARM driver engineers. Ugly but what can you do when the hardware is bugged. I've done quick tests on a number of games with no issues.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-610-g3e43c4f00
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb

DEVPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb 2019-09-04 22:45:34

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05

DEVPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05 2019-09-04 00:05:08

DEVPPSSPP GITv1.8.0-606-gab3c9fc21 2019-09-03 23:26:05

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757

DEVPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757 2019-09-03 00:46:50

DEVPPSSPP GITv1.8.0-604-g90de634d1 2019-09-03 00:05:18

DEVPPSSPP GITv1.8.0-603-g6ff110d09 2019-09-03 00:02:57

DEVPPSSPP GITv1.8.0-602-gf57b8b19d 2019-09-03 00:01:37

DEVPPSSPP GITv1.8.0-601-ge3a40e9cd 2019-09-02 21:42:49

DEVPPSSPP GITv1.8.0-600-ge2ecf306f 2019-09-02 21:42:07

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-599-g57c6ab720

DEVPPSSPP GITv1.8.0-599-g57c6ab720 2019-09-02 20:02:40

DEVPPSSPP GITv1.8.0-598-g6ae18c27f 2019-09-02 19:06:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-597-g3af7229ab 2019-09-02 18:39:10

DEVPPSSPP GITv1.8.0-596-g95367b34c 2019-09-02 18:15:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-595-g63305d524

DEVPPSSPP GITv1.8.0-595-g63305d524 2019-09-01 23:00:35

DEVPPSSPP GITv1.8.0-594-gf722378e7 2019-09-01 22:44:16

DEVPPSSPP GITv1.8.0-593-g7610220b3 2019-09-01 22:20:44

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Prepare for adding a second init path for VulkanContext. Will eventually be used for libretro.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-592-g5847bf320 2019-09-01 18:19:32

DEVPPSSPP GITv1.8.0-591-g1d528d6f3 2019-09-01 17:07:35

DEVPPSSPP GITv1.8.0-590-g1d46f4063 2019-09-01 16:22:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-589-g88612d1d3 2019-09-01 16:10:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-588-g515bbd28f 2019-09-01 15:39:33

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz02/04/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[NES] puNes 0.105 30/07/19 [NES] puNes 0.105 30/07/19
Kolejne poprawki w emulatorze NINTENDO 8 - puNes, nie jest to tak rozbudowany emulator jak seria FCE, jednak wyróżnia się paroma ciekawostkami, na które warto zwrócić oko - nic istotnego, jednak na pewno umilą emulację (ot jakieś shadery i inne szmery;)). W sumie, patrząc na scene poświęconą NINTENDO 8 trudno nie znaleźć czegoś, czego już nie ma, jednak puNes ...
[WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19 [WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-481-gebe64c60e [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-481-gebe64c60e
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Heavy on Magic"

Retro T-Shirt Heavy on Magic - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt