[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b

[2] @ Poniedziałek, 1 Kwietnia 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-61-g8220a348b 2019-03-31 22:26:22

DEVPPSSPP GITv1.8.0-59-gaf3ed6914 2019-03-30 19:57:11

DEVPPSSPP GITv1.8.0-58-g2a5d4e577 2019-03-26 06:44:45

DEVPPSSPP GITv1.8.0-57-gdb28c6127 2019-03-16 17:28:54

DEVPPSSPP GITv1.8.0-56-gd40ac043d 2019-03-11 00:39:08

  • Unknown W. Brackets :interp: Handle prefixes for Vmmov/Vmmul/Vmscl. I doubt any actual code uses this, but we have some tricky VFPU bugs left, so just trying for maximum accuracy in the interpreter.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-55-g26b1368f7 2019-03-10 19:48:25

  • Unknown W. Brackets :interp: Handle vrot prefixes mostly correctly. Still some issues with 1/2 results and negate on swizzle.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-55-g00ed82917 2019-03-31 20:46:55

DEVPPSSPP GITv1.8.0-54-g8fd8dce18 2019-03-31 19:33:26

  • Unknown W. Brackets :interp: Use a helper to generate prefix consts. This makes more logical sense that using the VFPU_SWIZZLE and VFPU_ABS macros to select the constant, although that's how the bits work.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-53-gb86a6af36 2019-03-02 21:41:58

  • Unknown W. Brackets :interp: Properly apply mask on single lane ops. When using something like vadd.s, we should still be applying the mask. Mainly should only matter if masks are set in a conditional, or if games nop out instructions.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-52-g1936e8c4d 2019-02-24 21:18:11

  • Unknown W. Brackets :interp: Generate constants using prefixes. This way they properly respect negate in the S prefix.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-51-g0be321315 2019-02-24 14:28:36

DEVPPSSPP GITv1.8.0-50-gec1dae57e 2019-02-24 04:51:37

DEVPPSSPP GITv1.8.0-49-g2d2c0fab4 2019-03-31 19:06:16

DEVPPSSPP GITv1.8.0-48-gd5273f589 2019-03-11 04:28:01

  • Unknown W. Brackets :interp: Mask value in vpfxd. The actual register ends up with only the lower 12 bits, which makes sense since those are the only ones that do anything.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-47-g9d1d4473e 2019-02-25 00:40:58

DEVPPSSPP GITv1.8.0-46-g30223cb17 2019-02-24 17:42:14

DEVPPSSPP GITv1.8.0-45-gfef8e71b8 2019-03-10 20:31:12

  • Unknown W. Brackets :interp: Correct behavior for matrixes with size=1. Games don't (shouldn't?) actually use 1x1 matrices, but they seem to have predictable behavior in matrix ops.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-44-gcfab70f14 2019-03-30 19:19:08

DEVPPSSPP GITv1.8.0-43-g7dc775e54 2019-03-03 19:44:59

  • Unknown W. Brackets :IR: Use interp for unhandled prefix cases. The interpreter is not changed yet, so in theory this shouldn't change behavior.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686

DEVPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686 2019-06-14 19:33:26

DEVPPSSPP GITv1.8.0-290-g30831f3ea 2019-06-14 18:03:10

  • Henrik Rydgård :Implement and test clz32, use it in the MIPS interpreter cores. This will be useful for our vfpu-dot implementations later.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616

DEVPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616 2019-06-11 13:57:01

DEVPPSSPP GITv1.8.0-288-g58b473a64 2019-06-11 13:52:05

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b

DEVPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b 2019-06-11 09:13:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89

DEVPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89 2019-06-09 17:58:50

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813

DEVPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813 2019-06-08 08:00:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-280-g8b2fcc5fe 2019-06-07 16:25:33

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c

DEVPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c 2019-06-07 15:26:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-278-g98c75085a 2019-06-07 15:21:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31 2019-06-07 09:16:43

DEVPPSSPP GITv1.8.0-276-g56a87932b 2019-06-07 00:07:21

DEVPPSSPP GITv1.8.0-275-geb9581b43 2019-06-06 23:40:06

DEVPPSSPP GITv1.8.0-274-g8fab38ecd 2019-06-06 23:16:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-273-g792d9e30b 2019-06-06 23:15:24

DEVPPSSPP GITv1.8.0-272-g725299992 2019-06-06 23:13:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3

DEVPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3 2019-06-06 20:53:31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-270-g655b507ef 2019-06-06 20:48:22

DEVPPSSPP GITv1.8.0-269-g420156d9b 2019-06-06 18:42:32

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-268-gf49999efc

DEVPPSSPP GITv1.8.0-268-gf49999efc 2019-06-06 09:34:23

DEVPPSSPP GITv1.8.0-267-g841cfdfc1 2019-06-06 09:30:55

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-265-g649b7a567

DEVPPSSPP GITv1.8.0-265-g649b7a567 2019-06-05 00:02:32

DEVPPSSPP GITv1.8.0-264-gc4d26dcb1 2019-06-04 22:24:19

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz01/04/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-112-gf6fe91761 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-112-gf6fe91761
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-114-gd15a6cf6b [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-114-gd15a6cf6b
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować platformy ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Lost Vikings"

Retro T-Shirt Lost Vikings - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt