[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-258-g9450c1358

[1] @ Wtorek, 4 Czerwca 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-258-g9450c1358

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-258-g9450c1358 2019-06-03 23:32:34

DEVPPSSPP GITv1.8.0-257-g7853c90ab 2019-06-03 23:03:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-624-ge72359413

DEVPPSSPP GITv1.8.0-624-ge72359413 2019-09-17 14:46:58

DEVPPSSPP GITv1.8.0-623-gc7798715a 2019-09-17 14:45:40

  • Henrik Rydgård :Fix issue preventing video to work correctly in Digimon. Fixes #12186 (due to BlockTransferAllowCreateFB not updating the framebuffer range speedhack).

DEVPPSSPP GITv1.8.0-622-g709f0f679 2019-09-17 13:27:52

DEVPPSSPP GITv1.8.0-621-g50920266d 2019-09-17 10:52:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-620-g309d6562d 2019-09-17 10:52:02

DEVPPSSPP GITv1.8.0-619-g4cebea6a1 2019-09-17 10:50:25

DEVPPSSPP GITv1.8.0-618-g1e20024a1 2019-09-17 09:28:24

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-617-g6d2be0d71

DEVPPSSPP GITv1.8.0-617-g6d2be0d71 2019-09-15 20:00:06

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-615-gedcd5e1c7

DEVPPSSPP GITv1.8.0-615-gedcd5e1c7 2019-09-09 01:05:00

DEVPPSSPP GITv1.8.0-614-g02a96e29b 2019-09-09 00:52:23

DEVPPSSPP GITv1.8.0-613-g70ec327b4 2019-09-09 00:33:04

DEVPPSSPP GITv1.8.0-612-gf76adfd76 2019-09-09 00:09:57

DEVPPSSPP GITv1.8.0-611-g0462c0122 2019-09-04 23:20:57

  • Henrik Rydgård :Workaround ARM Mali depth hardware bug. Fixes #11937 When triangles coincide with the Z=1 plane in specific ways, triggered by Burnout Legends' sky for example, the depth buffer gets corrupted. This is worked around here by slightly rescaling Z. This type of workaround is recommended by ARM driver engineers. Ugly but what can you do when the hardware is bugged. I've done quick tests on a number of games with no issues.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-610-g3e43c4f00
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb

DEVPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb 2019-09-04 22:45:34

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05

DEVPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05 2019-09-04 00:05:08

DEVPPSSPP GITv1.8.0-606-gab3c9fc21 2019-09-03 23:26:05

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757

DEVPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757 2019-09-03 00:46:50

DEVPPSSPP GITv1.8.0-604-g90de634d1 2019-09-03 00:05:18

DEVPPSSPP GITv1.8.0-603-g6ff110d09 2019-09-03 00:02:57

DEVPPSSPP GITv1.8.0-602-gf57b8b19d 2019-09-03 00:01:37

DEVPPSSPP GITv1.8.0-601-ge3a40e9cd 2019-09-02 21:42:49

DEVPPSSPP GITv1.8.0-600-ge2ecf306f 2019-09-02 21:42:07

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-599-g57c6ab720

DEVPPSSPP GITv1.8.0-599-g57c6ab720 2019-09-02 20:02:40

DEVPPSSPP GITv1.8.0-598-g6ae18c27f 2019-09-02 19:06:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-597-g3af7229ab 2019-09-02 18:39:10

DEVPPSSPP GITv1.8.0-596-g95367b34c 2019-09-02 18:15:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-595-g63305d524

DEVPPSSPP GITv1.8.0-595-g63305d524 2019-09-01 23:00:35

DEVPPSSPP GITv1.8.0-594-gf722378e7 2019-09-01 22:44:16

DEVPPSSPP GITv1.8.0-593-g7610220b3 2019-09-01 22:20:44

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Prepare for adding a second init path for VulkanContext. Will eventually be used for libretro.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-592-g5847bf320 2019-09-01 18:19:32

DEVPPSSPP GITv1.8.0-591-g1d528d6f3 2019-09-01 17:07:35

DEVPPSSPP GITv1.8.0-590-g1d46f4063 2019-09-01 16:22:29

DEVPPSSPP GITv1.8.0-589-g88612d1d3 2019-09-01 16:10:28

DEVPPSSPP GITv1.8.0-588-g515bbd28f 2019-09-01 15:39:33

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-587-g5f2ad2a25

DEVPPSSPP GITv1.8.0-587-g5f2ad2a25 2019-08-31 16:56:51

DEVPPSSPP GITv1.8.0-586-ga80c8c7c9 2019-08-31 11:25:16

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz04/06/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[Java] Multi - Emulicious 19/07/19 [Java] Multi - Emulicious 19/07/19
Emulicious to nowy, przynajmniej dla mnie, projekt multiemulatora systemów SEGA (master system, game gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES] puNes 0.105 30/07/19 [NES] puNes 0.105 30/07/19
Kolejne poprawki w emulatorze NINTENDO 8 - puNes, nie jest to tak rozbudowany emulator jak seria FCE, jednak wyróżnia się paroma ciekawostkami, na które warto zwrócić oko - nic istotnego, jednak na pewno umilą emulację (ot jakieś shadery i inne szmery;)). W sumie, patrząc na scene poświęconą NINTENDO 8 trudno nie znaleźć czegoś, czego już nie ma, jednak puNes ...
[WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19 [WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Great Escape"

Retro T-Shirt Great Escape - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt