[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-245-g1018c4dd9

[72] @ Niedziela, 2 Czerwca 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-245-g1018c4dd9

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.8.0-245-g1018c4dd9 2019-06-01 19:04:59

DEVPPSSPP GITv1.8.0-242-g57911d1b0 2019-06-01 18:26:53

DEVPPSSPP GITv1.8.0-242-g29bc9a650 2019-06-01 18:49:23

DEVPPSSPP GITv1.8.0-241-g97195b254 2019-05-11 08:38:37

  • Antx64 :Edited version of #12031, without the ISO/CSO ability. This commit deletes useless binary files from UWP/Content folder, since they are now being correctly copied from the assets folder and should no longer just update files. Fixed gold build, fixes submodules alter, and also, fixes the format change that occured thanks to copy paste and VS. Deleted .empty file from content folder accidentaly and had to recommit. Hurray for megit status

DEVPPSSPP GITv1.8.0-240-g7fc962584 2019-06-01 18:21:45

DEVPPSSPP GITv1.8.0-239-g6a681bbca 2019-06-01 18:17:26

DEVPPSSPP GITv1.8.0-238-g6639a550f 2019-05-25 18:37:36

  • Silent :Improve WordWrapper: - When wrapping before word, left trim whitespaces to prevent newlines from starting indented - Change lastLineStart_ to size_t to cut down on nasty typecasts - Replace operator += with explicit call to append to make intent more clear and reduce memory allocations

DEVPPSSPP GITv1.8.0-238-g58afd2fd4 2019-06-01 16:35:02

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337

DEVPPSSPP GITv1.8.0-298-g53e826337 2019-06-18 09:34:55

DEVPPSSPP GITv1.8.0-296-g40d2d0601 2019-06-18 02:12:01

DEVPPSSPP GITv1.8.0-295-geb3faf537 2019-06-18 01:08:25

DEVPPSSPP GITv1.8.0-294-ga0dc85a9d 2019-06-18 00:18:40

DEVPPSSPP GITv1.8.0-293-g379113680 2019-06-18 00:17:43

DEVPPSSPP GITv1.8.0-292-gb53e80c5a 2019-06-17 00:57:06

  • LunaMoo :Fix mouse scroll by releasing with a delay using timer(16ms) Also moved WM_MOUSEWHEEL to DisplayProc where it works fine now.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd

DEVPPSSPP GITv1.8.0-292-g3cb1c33fd 2019-06-17 03:28:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686

DEVPPSSPP GITv1.8.0-291-gcfa79b686 2019-06-14 19:33:26

DEVPPSSPP GITv1.8.0-290-g30831f3ea 2019-06-14 18:03:10

  • Henrik Rydgård :Implement and test clz32, use it in the MIPS interpreter cores. This will be useful for our vfpu-dot implementations later.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616

DEVPPSSPP GITv1.8.0-289-g730fd0616 2019-06-11 13:57:01

DEVPPSSPP GITv1.8.0-288-g58b473a64 2019-06-11 13:52:05

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b

DEVPPSSPP GITv1.8.0-287-g3295c4d0b 2019-06-11 09:13:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89

DEVPPSSPP GITv1.8.0-285-g1d41b4e89 2019-06-09 17:58:50

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813

DEVPPSSPP GITv1.8.0-281-ge5f159813 2019-06-08 08:00:15

DEVPPSSPP GITv1.8.0-280-g8b2fcc5fe 2019-06-07 16:25:33

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c

DEVPPSSPP GITv1.8.0-279-g48b8c444c 2019-06-07 15:26:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-278-g98c75085a 2019-06-07 15:21:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-277-gb3221bd31 2019-06-07 09:16:43

DEVPPSSPP GITv1.8.0-276-g56a87932b 2019-06-07 00:07:21

DEVPPSSPP GITv1.8.0-275-geb9581b43 2019-06-06 23:40:06

DEVPPSSPP GITv1.8.0-274-g8fab38ecd 2019-06-06 23:16:27

DEVPPSSPP GITv1.8.0-273-g792d9e30b 2019-06-06 23:15:24

DEVPPSSPP GITv1.8.0-272-g725299992 2019-06-06 23:13:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3

DEVPPSSPP GITv1.8.0-271-g5d0f2caf3 2019-06-06 20:53:31

DEVPPSSPP GITv1.8.0-270-g655b507ef 2019-06-06 20:48:22

DEVPPSSPP GITv1.8.0-269-g420156d9b 2019-06-06 18:42:32

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz02/06/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.22.2 Stable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować platformy ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-116-g874c0f720
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-117-g056494522
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[MULTI] Bsnes Beta 107.3 ze wsparciem HD beta 4 [MULTI] Bsnes Beta 107.3 ze wsparciem HD beta 4
Pojawiła się nieoficjalna modyfikacja projektu Byuu Bsnes (gdyby ktoś zapomniał jednego z najbardziej zacnych emulatorów SUPER NINTENDO), pozwalający na zwiększenie 4krotnie rozdzielczości w grach w trybie 7 (mode 7). Efekt? Bardziej niż zadawalający... miejmy nadzieję, że projekt będzie rozwijany a byuu przytuli go bardziej oficjalnie do już obsługiwanych ...
[Multi] kindred 1.11 Preview Build 5 23/04/19 [Multi] kindred 1.11 Preview Build 5 23/04/19
KindRed, dawniej SuperSlueth, ma pozwolić zaemulować nam większość konsol z rodziny Nintendo - póki co, pozwala spokojnie pograć w gry z Super Nintendo i Game Boy Color. Obecnie kindred dozbrajany jest również w emulację PC XT/AT...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Lost Vikings"

Retro T-Shirt Lost Vikings - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt