[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-555-g335d2573e

[1] @ Poniedziałek, 11 Marca 2019 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.5-555-g335d2573e

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.7.5-555-g335d2573e 2019-03-10 19:01:23

DEVPPSSPP GITv1.7.5-554-g271389b8e 2019-03-10 16:35:31

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-77-gaca18a188

DEVPPSSPP GITv1.9.3-77-gaca18a188 2019-10-13 22:29:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-76-g70c0a12b2 2019-10-13 21:23:49

DEVPPSSPP GITv1.9.3-75-g5adb61a5f 2019-10-13 20:43:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-74-g7c0470e06 2019-10-13 20:37:31

DEVPPSSPP GITv1.9.3-73-g87c1ce6fa 2019-10-13 19:56:25

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Move viewport/scissor rotation to the QueueRunner instead of RenderManager. Add some checks.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-72-g1e3711ee6 2019-10-13 21:15:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-71-g29950c0ad 2019-10-13 16:21:52

DEVPPSSPP GITv1.9.3-70-g8a6a49459 2019-10-13 15:59:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-69-gd64f9c44f 2019-10-13 13:25:18

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-68-g94339b228

DEVPPSSPP GITv1.9.3-68-g94339b228 2019-10-11 20:23:40

DEVPPSSPP GITv1.9.3-66-g420e26b69 2019-10-11 20:20:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-65-gcb463b569 2019-10-11 14:29:02

DEVPPSSPP GITv1.9.3-65-g1f742fd07 2019-10-11 17:34:38

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-64-g0b17dd04e

DEVPPSSPP GITv1.9.3-64-g0b17dd04e 2019-10-08 09:11:25

DEVPPSSPP GITv1.9.3-51-g56e2e0845 2019-10-08 07:38:01

DEVPPSSPP GITv1.9.3-46-ga1ee226c3 2019-09-15 22:42:56

DEVPPSSPP GITv1.9.3-45-gc30bc4ee7 2019-09-15 22:23:48

DEVPPSSPP GITv1.9.3-44-gc0aa75917 2019-10-08 05:33:40

DEVPPSSPP GITv1.9.3-44-g875131605 2019-09-15 21:54:55

DEVPPSSPP GITv1.9.3-43-g141258c36 2019-09-15 21:42:49

DEVPPSSPP GITv1.9.3-42-gdaf07032a 2019-09-15 21:35:26

DEVPPSSPP GITv1.9.3-42-g622fc38c1 2019-10-08 05:27:38

DEVPPSSPP GITv1.9.3-41-gfc65dc3c2 2019-10-08 04:33:51

  • DuIslingr :[iOS] Resolve SDK 13 Generation With XCode 11/SDK 13 you now have to set a blank code signing identity along with disabling code signing in order for the project to generate.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-41-gb014ecc33 2019-10-08 03:53:06

DEVPPSSPP GITv1.9.3-41-g7fd96c991 2019-09-15 21:32:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3-40-g1c8ac05b0

DEVPPSSPP GITv1.9.3-40-g1c8ac05b0 2019-10-07 23:58:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-39-geb2109a0f 2019-10-07 21:50:57

DEVPPSSPP GITv1.9.3-27-g83c349a92 2019-10-07 21:43:48

  • Henrik Rydgård :Merge: 3bed866c3 2467fddc0 Merge pull request #12334 from hrydgard/vulkan-gpu-profile-cpu Vulkan GPU profiler: Measure the CPU time spent on the render thread recording command buffers.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-25-g3bed866c3 2019-10-07 21:43:27

  • Henrik Rydgård :Merge: 13f87301c e67a0606e Merge pull request #12396 from hrydgard/vulkan-point-size Vulkan: Always write gl_PointSize, fixes #12364.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-23-g13f87301c 2019-10-07 20:27:42

DEVPPSSPP GITv1.9.3-14-g8e44230d7 2019-10-07 20:04:40

  • Henrik Rydgård :Merge: cb8c57f8e d00eff713 Merge pull request #12394 from unknownbrackets/remote-iso Allow pinning URLs to game browser

DEVPPSSPP GITv1.9.3-7-gcb8c57f8e 2019-10-07 20:01:36

DEVPPSSPP GITv1.9.3-6-gd00eff713 2019-10-06 21:40:00

DEVPPSSPP GITv1.9.3-5-ge5eb849e8 2019-10-06 20:49:35

DEVPPSSPP GITv1.9.3-4-g8d3da2ce8 2019-10-06 18:34:23

DEVPPSSPP GITv1.9.3-3-g2d7ce0afa 2019-10-06 18:31:06

  • Unknown W. Brackets :UI: Allow remote paths to be pinned. Currently, the listing request is synchronous, but it works fine otherwise.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-2-ge0f60eba6 2019-10-07 19:48:52

DEVPPSSPP GITv1.9.3-2-g3e12734b8 2019-10-06 17:50:35

DEVPPSSPP GITv1.9.3-1-ge67a0606e 2019-10-07 19:56:17

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Always write gl_PointSize, fixes #12364. Remove unnecessary predeclaration of gl_Position. Replaces #12393. The predeclaration used to be required by early versions of glslang but is no longer. Since the GLSL compiler is controlled by us, we don't need to fear incompatibilities.

DEVPPSSPP GITv1.9.3-1-gb75291375 2019-10-07 01:11:15

DEVPPSSPP GITv1.9.3-1-g78571b8e3 2019-10-06 17:30:39

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.3

DEVPPSSPP GITv1.9.3 2019-10-06 15:02:44

DEVPPSSPP GITv1.9.2-33-ge5125a196 2019-10-06 14:01:31

DEVPPSSPP GITv1.9.2-32-gf65258fc6 2019-10-06 13:25:44

DEVPPSSPP GITv1.9.2-31-gd5f2d7425 2019-10-06 13:25:10

DEVPPSSPP GITv1.9.2-30-gccda27edc 2019-10-06 13:22:14

DEVPPSSPP GITv1.9.2-29-gf342d8d85 2019-10-06 13:21:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.2-28-g87b2f4e18

DEVPPSSPP GITv1.9.2-28-g87b2f4e18 2019-10-06 08:08:42

DEVPPSSPP GITv1.9.2-27-gd137f35c6 2019-10-06 01:21:13

  • Unknown W. Brackets :Android: Setup UI callback before settings change. We need to receive a notification of our own change, or the initial flag will be out of sync. Also adds it in the javaGL path.

DEVPPSSPP GITv1.9.2-26-g3cb0fcb2d 2019-10-06 00:46:21

DEVPPSSPP GITv1.9.2-25-g069894475 2019-10-06 00:20:49

DEVPPSSPP GITv1.9.2-24-gc023cd7e2 2019-10-05 23:29:15

  • Henrik Rydgård :Make use of OnSystemUiVisibilityChangeListener to check whether navbar is hidden. Affects DPI calculations. Also recalculate all dp parameters after either display or buffer size changed.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.2-23-g349e64fe3

DEVPPSSPP GITv1.9.2-23-g349e64fe3 2019-10-03 18:31:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.2-22-gb79f421b9

DEVPPSSPP GITv1.9.2-22-gb79f421b9 2019-10-03 12:02:13

DEVPPSSPP GITv1.9.2-21-g4ddbe98b9 2019-10-03 09:03:55

DEVPPSSPP GITv1.9.2-20-g18edfefa0 2019-10-03 07:50:24

  • Conn O'Griofa :SDL: ensure swap interval is set correctly for SDL2 kmsdrm driver It appears that SDL2's kmsdrm driver ignores the swap interval setting if the SDL context has not yet been created. Moving the call to after context creation allows it to work as expected. Fixes vsync when running ppsspp in a KMS context using the SDL2 kmsdrm driver (which is especially useful for Raspberry Pi 4 B, but is also needed for other systems including Raspberry Pi 3B via firmware KMS & Intel Haswell i965 via KMS on x64).

DEVPPSSPP GITv1.9.2-19-g5a4a96893 2019-10-03 05:04:16

DEVPPSSPP GITv1.9.2-18-g0b9353b1d 2019-10-02 22:03:02

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.2-17-g6a1676413

DEVPPSSPP GITv1.9.2-17-g6a1676413 2019-09-30 09:56:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.9.2-16-g360e138c2

DEVPPSSPP GITv1.9.2-16-g360e138c2 2019-09-29 08:17:35

DEVPPSSPP GITv1.9.2-14-g633d1e761 2019-09-29 08:12:04

DEVPPSSPP GITv1.9.2-13-g5871ab053 2019-09-29 06:36:03

  • Unknown W. Brackets :UI: Stop caching the draw context in coreParam. This is possibly getting outdated in some paths of graphics reinit, and then causing crashes. Let's just always get it from the graphicsContext.

DEVPPSSPP GITv1.9.2-12-g029dd07c8 2019-09-29 06:09:47

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Bobbudowniczy

wstecz11/03/2019 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-605-g9db480757
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[psx] edgbla Software Rendering Plugin 1.64 [psx] edgbla Software Rendering Plugin 1.64
Nowa odsłona softwarowego pluginu GFX  dla emulatorów Sony Playstation edgbla. Chyba nikomu, kto bawi się emulacją PSX nie trzeba namawiać do przetestowania tej nowinki:).  
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-607-g577160e05
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-609-g2439c3efb
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.23.0 Unstable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.23.0 Unstable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Great Escape"

Retro T-Shirt Great Escape - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt