[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2

[1] @ Czwartek, 7 Czerwca 2018 01:04CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2 2018-06-06 22:28:35

DEVPPSSPP GITv1.6.3-72-g03175b74e 2018-06-06 22:22:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-70-ga08fb8bd2 2018-06-06 21:24:04

DEVPPSSPP GITv1.6.3-66-gdf699c67b 2018-06-06 21:19:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-58-gf9cfb0589 2018-06-06 21:10:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-50-gbc6f21172 2018-06-06 20:41:20

DEVPPSSPP GITv1.6.3-48-g9f1125ae3 2018-06-06 20:40:10

  • Henrik Rydgård :Merge: 708ea740d 9aad4dc84 Merge pull request #11078 from unknownbrackets/debugger-spline GE Debugger: Show bezier/spline in preview

DEVPPSSPP GITv1.6.3-45-g708ea740d 2018-06-06 20:15:23

DEVPPSSPP GITv1.6.3-42-g3d12f9acc 2018-06-06 20:14:58

  • Henrik Rydgård :Merge: 67fec95c5 cb0838f86 Merge pull request #11132 from unknownbrackets/reporting Reporting: Provide suggestions on negative compat reports

DEVPPSSPP GITv1.6.3-38-g67fec95c5 2018-06-06 20:14:33

  • Henrik Rydgård :Merge: 347721f20 fcabc319e Merge pull request #11145 from unknownbrackets/qt-texreplace Qt: Load texture replacement images

DEVPPSSPP GITv1.6.3-36-g347721f20 2018-06-06 19:05:54

DEVPPSSPP GITv1.6.3-31-g46683c514 2018-06-06 18:54:03

DEVPPSSPP GITv1.6.3-28-gf7d7aee58 2018-06-06 18:40:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-gec398cbb1 2018-06-03 20:27:26

  • Unknown W. Brackets :Qt Debugger: Remove texture viewer. No longer worked anyway. Being replaced by WebSocket debugger.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g6fbd0e27b 2018-05-02 16:14:46

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g4f93b1d13 2018-06-03 17:10:09

  • Unknown W. Brackets :GLES: Removed unused skip copy code. Now it was just making the buffer larger for no reason. Before, it allowed us to skip the convBuf copy.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g082ddf512 2018-04-15 20:24:10

  • Unknown W. Brackets :json: Switch to gason instead of vjson. From the same author. Most importantly, reads numbers as doubles rather than as signed ints and floats. This allows us to actually read 32 bit unsigned int parameters. Moved all the native customization to a separate json_reader.cpp.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gf0be2d5f8 2018-06-05 06:02:40

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gcf33e852e 2018-06-03 20:20:59

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gb56249eec 2018-04-15 05:24:12

  • Unknown W. Brackets :json: Avoid encoding inf/nan in JSON. It doesn't support them. The common workaround is to use null.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-506-g3d3f200c4

DEVPPSSPP GITv1.6.3-506-g3d3f200c4 2018-09-25 14:54:47

DEVPPSSPP GITv1.6.3-505-gd222417bf 2018-09-25 14:19:23

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-504-ge263b3af8

DEVPPSSPP GITv1.6.3-504-ge263b3af8 2018-09-25 08:56:56

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-501-g68b005c79

DEVPPSSPP GITv1.6.3-501-g68b005c79 2018-09-24 23:23:51

DEVPPSSPP GITv1.6.3-500-gee62e19c6 2018-09-24 14:27:32

DEVPPSSPP GITv1.6.3-499-g34b43a663 2018-09-23 16:27:44

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-498-g41a27be10
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-497-gead4946fd

DEVPPSSPP GITv1.6.3-497-gead4946fd 2018-09-22 09:57:22

DEVPPSSPP GITv1.6.3-495-g26da22476 2018-09-22 09:53:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-492-g67058495f 2018-09-22 06:55:11

  • Unknown W. Brackets :GPU: Dirty more correctly for cullrange params. Was previously missing some settings which might convince us to use large viewports, and more importantly some that would impact the depth settings under certain settings.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-492-g9fddfff66

DEVPPSSPP GITv1.6.3-492-g9fddfff66 2018-09-21 09:18:31

DEVPPSSPP GITv1.6.3-491-g4a5320ed7 2018-09-21 05:40:32

DEVPPSSPP GITv1.6.3-490-gcd0662c06 2018-09-21 05:36:41

DEVPPSSPP GITv1.6.3-489-ge90ffdb8e 2018-09-21 05:31:59

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix tex preview race condition. If we redraw the tex preview first, we need this for the VAO. Oops.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-488-ga8588b0c5 2018-09-21 05:29:46

  • Unknown W. Brackets :GPU: Correct handling of large viewport scaling. Need to multiply not divide, duh. Also lost the offset during refactor, and didn't test it well.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-487-g92b857ceb

DEVPPSSPP GITv1.6.3-487-g92b857ceb 2018-09-20 22:48:49

DEVPPSSPP GITv1.6.3-486-g0dbe5d724 2018-09-20 17:06:49

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d

DEVPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d 2018-09-19 09:38:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-484-gb7d84926f 2018-09-19 06:49:17

  • Unknown W. Brackets :D3D11: Enable depth clamping. Uses the same logic as Vulkan, improving #9545 on most D3D11 devices.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-483-g1f881d790 2018-09-19 04:23:12

DEVPPSSPP GITv1.6.3-482-g025e478d2 2018-09-19 00:33:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-481-gc1f0e981a 2018-09-18 23:53:16

  • Henrik Rydgård :Throw in very minor fix (apply readonly to buffer used in tesselation). Validation layer seems buggy though as it still complains that we haven't enabled the feature vertexPipelineStoresAndAtomics

DEVPPSSPP GITv1.6.3-480-g5975f471e 2018-09-18 23:46:25

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Only apply the depth workaround on Qualcomm devices (adreno) We've seen issues, and the validation layer still doesn't like them very much...
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66

DEVPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66 2018-09-18 23:37:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-478-gacfd68864 2018-09-18 23:21:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21

DEVPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21 2018-09-18 09:52:06

DEVPPSSPP GITv1.6.3-470-g27ef79b0b 2018-09-18 09:51:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-469-g95556e8d0 2018-09-07 17:34:17

Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-390-g557748d65 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-390-g557748d65;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2535-g37d84a714 2018-08-31 20:33:59 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2535-g37d84a714 2018-08-31 20:33:59;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-392-g0ed6064d7 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-392-g0ed6064d7;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2536-g5b9e93c65 2018-09-01 03:03:20 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2536-g5b9e93c65 2018-09-01 03:03:20;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-396-gd91637390 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-396-gd91637390;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Heavy on Magic"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt