[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2

[1] @ Czwartek, 7 Czerwca 2018 01:04CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-80-g6bf6490c2 2018-06-06 22:28:35

DEVPPSSPP GITv1.6.3-72-g03175b74e 2018-06-06 22:22:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-70-ga08fb8bd2 2018-06-06 21:24:04

DEVPPSSPP GITv1.6.3-66-gdf699c67b 2018-06-06 21:19:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-58-gf9cfb0589 2018-06-06 21:10:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-50-gbc6f21172 2018-06-06 20:41:20

DEVPPSSPP GITv1.6.3-48-g9f1125ae3 2018-06-06 20:40:10

  • Henrik Rydgård :Merge: 708ea740d 9aad4dc84 Merge pull request #11078 from unknownbrackets/debugger-spline GE Debugger: Show bezier/spline in preview

DEVPPSSPP GITv1.6.3-45-g708ea740d 2018-06-06 20:15:23

DEVPPSSPP GITv1.6.3-42-g3d12f9acc 2018-06-06 20:14:58

  • Henrik Rydgård :Merge: 67fec95c5 cb0838f86 Merge pull request #11132 from unknownbrackets/reporting Reporting: Provide suggestions on negative compat reports

DEVPPSSPP GITv1.6.3-38-g67fec95c5 2018-06-06 20:14:33

  • Henrik Rydgård :Merge: 347721f20 fcabc319e Merge pull request #11145 from unknownbrackets/qt-texreplace Qt: Load texture replacement images

DEVPPSSPP GITv1.6.3-36-g347721f20 2018-06-06 19:05:54

DEVPPSSPP GITv1.6.3-31-g46683c514 2018-06-06 18:54:03

DEVPPSSPP GITv1.6.3-28-gf7d7aee58 2018-06-06 18:40:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-gec398cbb1 2018-06-03 20:27:26

  • Unknown W. Brackets :Qt Debugger: Remove texture viewer. No longer worked anyway. Being replaced by WebSocket debugger.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g6fbd0e27b 2018-05-02 16:14:46

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g4f93b1d13 2018-06-03 17:10:09

  • Unknown W. Brackets :GLES: Removed unused skip copy code. Now it was just making the buffer larger for no reason. Before, it allowed us to skip the convBuf copy.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-21-g082ddf512 2018-04-15 20:24:10

  • Unknown W. Brackets :json: Switch to gason instead of vjson. From the same author. Most importantly, reads numbers as doubles rather than as signed ints and floats. This allows us to actually read 32 bit unsigned int parameters. Moved all the native customization to a separate json_reader.cpp.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gf0be2d5f8 2018-06-05 06:02:40

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gcf33e852e 2018-06-03 20:20:59

DEVPPSSPP GITv1.6.3-20-gb56249eec 2018-04-15 05:24:12

  • Unknown W. Brackets :json: Avoid encoding inf/nan in JSON. It doesn't support them. The common workaround is to use null.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-301-ge51ea8561

DEVPPSSPP GITv1.6.3-301-ge51ea8561 2018-07-21 22:47:29

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-300-g9be6b22dd

DEVPPSSPP GITv1.6.3-300-g9be6b22dd 2018-07-17 07:13:26

DEVPPSSPP GITv1.6.3-299-ga589a371e 2018-07-16 19:51:33

DEVPPSSPP GITv1.6.3-298-ge648b7d09 2018-07-16 19:48:56

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-297-g82f1b72c4

DEVPPSSPP GITv1.6.3-297-g82f1b72c4 2018-07-15 16:42:34

DEVPPSSPP GITv1.6.3-295-g1f5d670b8 2018-07-15 13:48:21

DEVPPSSPP GITv1.6.3-294-gea1ef9277 2018-07-15 12:13:25

DEVPPSSPP GITv1.6.3-294-gc40421404 2018-06-26 21:16:19

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-293-gb37938b06

DEVPPSSPP GITv1.6.3-293-gb37938b06 2018-07-11 13:42:26

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-288-g7e14a618b

DEVPPSSPP GITv1.6.3-288-g7e14a618b 2018-07-09 23:05:57

DEVPPSSPP GITv1.6.3-287-g535def4b7 2018-07-09 04:00:29

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030

DEVPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030 2018-07-07 15:45:56

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb

DEVPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb 2018-07-05 09:36:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-284-gd9d9b14e5 2018-07-05 09:29:40

DEVPPSSPP GITv1.6.3-283-g1d430ffac 2018-07-05 03:00:06

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-282-g7f8868868

DEVPPSSPP GITv1.6.3-282-g7f8868868 2018-07-01 01:33:43

DEVPPSSPP GITv1.6.3-278-g41e885447 2018-07-01 01:31:54

DEVPPSSPP GITv1.6.3-277-g716e6ad3a 2018-06-30 19:10:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-276-g53f162432

DEVPPSSPP GITv1.6.3-276-g53f162432 2018-06-30 21:48:25

DEVPPSSPP GITv1.6.3-275-g1976be48a 2018-06-30 21:17:52

  • Unknown W. Brackets :Savedata: Use file hash to validate hash mode. This makes older PPSSPP save data also work, and also logs when save data is detected as corrupt.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-274-g5e6429abf

DEVPPSSPP GITv1.6.3-274-g5e6429abf 2018-06-29 15:20:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-273-g2a13a66e1 2018-06-29 04:47:33

  • Unknown W. Brackets :GPU: Use hw tess only for hw transform. This may be needed if we start using software for points/lines.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-272-g9bac60397 2018-06-29 04:30:20

  • Unknown W. Brackets :GPU: Use HW transform for flat spline/bezier. We can control the provoking vertex here, but it's less likely to matter.
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2414-g62b709773 2018-06-13 17:05:25 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2414-g62b709773 2018-06-13 17:05:25;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-173-g0fd4ea882 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-173-g0fd4ea882;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-178-ge03aeba75 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-178-ge03aeba75;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-180-g53f0f136a [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-180-g53f0f136a;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-188-gc7baed26d [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-188-gc7baed26d;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Archon Cover"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt