[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-454-g6ffa5bdca

[1] @ Poniedziałek, 10 Września 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-454-g6ffa5bdca
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-454-g6ffa5bdca 2018-09-10 09:45:38

DEVPPSSPP GITv1.6.3-452-ge2a9f6acd 2018-09-10 09:23:11

DEVPPSSPP GITv1.6.3-452-g797327eec 2018-09-10 09:27:16

  • Unknown W. Brackets :GPU: Handle bad fog params as large signed vals. From tests, it seems they're just treated as valid exponents. Using 65535 since that's the range of depth, can't think of a game using a larger value for a fog parameter, probably never even this large.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-451-g817b5d7c1 2018-09-10 06:12:17

DEVPPSSPP GITv1.6.3-450-g022670d88 2018-09-10 06:11:51

  • Unknown W. Brackets :GPU: Apply fog before color test. Hardware tests confirm the fog result is what's color tested.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-449-g8eb011c22 2018-09-10 05:27:39

  • Unknown W. Brackets :GPU: Clamp after color doubling. This is needed for blending to be correct - it blends a clamped value.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-448-g703181607 2018-09-10 05:09:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-447-g8cdead90f 2018-09-10 03:11:37

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Preserve stencil inside logic op func. Cleaning things up to make it easier to translate.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-446-g772ed3028 2018-09-10 02:00:12

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-575-gfd20d7b09

DEVPPSSPP GITv1.6.3-575-gfd20d7b09 2018-10-20 16:52:29

DEVPPSSPP GITv1.6.3-573-gca58bb78d 2018-10-20 16:48:17

DEVPPSSPP GITv1.6.3-572-g81b781fd4 2018-10-20 13:25:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-571-gaea5f38a1 2018-10-20 15:59:33

DEVPPSSPP GITv1.6.3-571-g842290b6d 2018-10-20 13:22:14

  • Henrik Rydgård :Workaround for bad int behaviour on Adreno / GLES. (no problems in Vulkan). See #11480, should help #11479.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-570-g42a73e4c7

DEVPPSSPP GITv1.6.3-570-g42a73e4c7 2018-10-20 12:15:58

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-569-gc514a27c8

DEVPPSSPP GITv1.6.3-569-gc514a27c8 2018-10-17 09:44:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-568-gf5f9708f3 2018-10-16 23:18:57

  • Benito Palacios Sanchez :Fix undefined MSG_NOSIGNAL Only Linux seems to support it. For other OSes we set to the default value 0x00 to do nothing.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-567-ge22118756 2018-10-16 22:57:58

  • Benito Palacios Sanchez :Ignore SIGPIPE signal receiving data to avoid crash Co-Authored-By: unknownbrackets <checkins@unknownbrackets.org>
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-566-g25230a14f

DEVPPSSPP GITv1.6.3-566-g25230a14f 2018-10-16 02:21:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-565-gcf15f3dfa 2018-10-16 00:07:45

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-564-gc6247d115
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-563-g505464eaa

DEVPPSSPP GITv1.6.3-563-g505464eaa 2018-10-10 22:56:26

DEVPPSSPP GITv1.6.3-562-g0ad166d20 2018-10-10 21:55:10

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-561-g31893859c

DEVPPSSPP GITv1.6.3-561-g31893859c 2018-10-09 07:44:02

DEVPPSSPP GITv1.6.3-560-g52e2e0763 2018-10-09 06:21:37

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-559-g5a224d7a2

DEVPPSSPP GITv1.6.3-559-g5a224d7a2 2018-10-08 13:33:21

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-558-g52739a102

DEVPPSSPP GITv1.6.3-558-g52739a102 2018-10-08 07:53:54

DEVPPSSPP GITv1.6.3-555-g1b8bf31e8 2018-10-08 07:53:10

DEVPPSSPP GITv1.6.3-553-ga0b019d47 2018-10-08 07:52:47

  • Henrik Rydgård :Merge: 6fd1c0e3d 5a5483ca9 Merge pull request #11455 from unknownbrackets/android-resize Android: Fix Vulkan immersive startup
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-549-g6fd1c0e3d

DEVPPSSPP GITv1.6.3-549-g6fd1c0e3d 2018-10-07 10:11:23

Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2580-g694546e87 2018-10-03 05:50:54 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2580-g694546e87 2018-10-03 05:50:54;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2581-gda1eb056a 2018-10-03 06:37:34 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2581-gda1eb056a 2018-10-03 06:37:34;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2584-g940263d49 2018-10-03 15:27:42 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2584-g940263d49 2018-10-03 15:27:42;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-530-g486707b43 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-530-g486707b43;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2585-g614209be2 2018-10-04 05:39:01 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2585-g614209be2 2018-10-04 05:39:01;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Robin of the wood II"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt