[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84

[1] @ Poniedziałek, 13 Sierpnia 2018 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84 2018-08-12 23:45:39

DEVPPSSPP GITv1.6.3-332-gb9bed664b 2018-08-12 19:49:07

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d

DEVPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d 2018-09-19 09:38:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-484-gb7d84926f 2018-09-19 06:49:17

  • Unknown W. Brackets :D3D11: Enable depth clamping. Uses the same logic as Vulkan, improving #9545 on most D3D11 devices.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-483-g1f881d790 2018-09-19 04:23:12

DEVPPSSPP GITv1.6.3-482-g025e478d2 2018-09-19 00:33:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-481-gc1f0e981a 2018-09-18 23:53:16

  • Henrik Rydgård :Throw in very minor fix (apply readonly to buffer used in tesselation). Validation layer seems buggy though as it still complains that we haven't enabled the feature vertexPipelineStoresAndAtomics

DEVPPSSPP GITv1.6.3-480-g5975f471e 2018-09-18 23:46:25

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Only apply the depth workaround on Qualcomm devices (adreno) We've seen issues, and the validation layer still doesn't like them very much...
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66

DEVPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66 2018-09-18 23:37:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-478-gacfd68864 2018-09-18 23:21:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21

DEVPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21 2018-09-18 09:52:06

DEVPPSSPP GITv1.6.3-470-g27ef79b0b 2018-09-18 09:51:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-469-g95556e8d0 2018-09-07 17:34:17

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-468-gad6938de5

DEVPPSSPP GITv1.6.3-468-gad6938de5 2018-09-16 22:55:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-467-g3f849bb94 2018-09-16 21:05:13

  • Henrik Rydgård :Android: Don't use "hw scaling" on modern devices by default. It seems to cause more problems than it's worth, see #11151

DEVPPSSPP GITv1.6.3-466-gd63d2b954 2018-09-16 20:50:50

DEVPPSSPP GITv1.6.3-465-g5d64107b0 2018-09-16 20:04:10

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-464-ge2f20f772

DEVPPSSPP GITv1.6.3-464-ge2f20f772 2018-09-16 11:48:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-463-g57bf9e304 2018-09-16 09:11:15

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-462-g66e13f774

DEVPPSSPP GITv1.6.3-462-g66e13f774 2018-09-14 13:11:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-461-g49e2a2db6 2018-09-08 17:27:40

DEVPPSSPP GITv1.6.3-460-g2c92ad588 2018-09-02 08:15:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-459-ga1e33fd9f 2018-09-14 12:52:47

DEVPPSSPP GITv1.6.3-458-g36f298dbc 2018-09-14 05:12:23

DEVPPSSPP GITv1.6.3-457-g9351146a2 2018-09-14 04:51:47

  • Unknown W. Brackets :x86: Use OS to detect core count. On Windows and Linux, at least. This should be more reliable than what we used before.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-456-g6d0ed4ad0

DEVPPSSPP GITv1.6.3-456-g6d0ed4ad0 2018-09-12 10:33:23

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-454-g6ffa5bdca

DEVPPSSPP GITv1.6.3-454-g6ffa5bdca 2018-09-10 09:45:38

DEVPPSSPP GITv1.6.3-452-ge2a9f6acd 2018-09-10 09:23:11

DEVPPSSPP GITv1.6.3-452-g797327eec 2018-09-10 09:27:16

  • Unknown W. Brackets :GPU: Handle bad fog params as large signed vals. From tests, it seems they're just treated as valid exponents. Using 65535 since that's the range of depth, can't think of a game using a larger value for a fog parameter, probably never even this large.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-451-g817b5d7c1 2018-09-10 06:12:17

DEVPPSSPP GITv1.6.3-450-g022670d88 2018-09-10 06:11:51

  • Unknown W. Brackets :GPU: Apply fog before color test. Hardware tests confirm the fog result is what's color tested.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-449-g8eb011c22 2018-09-10 05:27:39

  • Unknown W. Brackets :GPU: Clamp after color doubling. This is needed for blending to be correct - it blends a clamped value.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-448-g703181607 2018-09-10 05:09:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-447-g8cdead90f 2018-09-10 03:11:37

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Preserve stencil inside logic op func. Cleaning things up to make it easier to translate.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-446-g772ed3028 2018-09-10 02:00:12

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-445-gae73b8f45

DEVPPSSPP GITv1.6.3-445-gae73b8f45 2018-09-09 23:24:46

DEVPPSSPP GITv1.6.3-444-g016d6ba76 2018-09-09 19:25:58

DEVPPSSPP GITv1.6.3-443-g332788d0b 2018-09-09 18:59:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-442-g204bfc744

DEVPPSSPP GITv1.6.3-442-g204bfc744 2018-09-09 10:50:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-440-g47cccc0ff 2018-09-09 10:50:05

  • Henrik Rydgård :Merge: 7a5ec714c 1b4f1d7d4 Merge pull request #11370 from unknownbrackets/tex-replace Replacement: Cut down on parsing for large inis

DEVPPSSPP GITv1.6.3-438-g7a5ec714c 2018-09-09 10:48:23

DEVPPSSPP GITv1.6.3-437-gb05f75f66 2018-09-09 05:05:19

  • Unknown W. Brackets :D3D9: Set alpha mask reference in uniforms. Just so we don't have surprises later if we implement masking.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-436-g4dafb163a 2018-09-09 04:24:10

DEVPPSSPP GITv1.6.3-435-g97773d3dd 2018-09-09 03:53:05

  • Unknown W. Brackets :TexCache: Fix texture alignment in GLES. We must align to 4 bytes, and we aren't always aligned to 16 anymore, so we must check when dealing with swizzle.
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-383-g22a536fb0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-383-g22a536fb0;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2512-g122f73060 2018-08-27 14:01:25 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2512-g122f73060 2018-08-27 14:01:25;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2515-gd09ac6d58 2018-08-27 21:26:19 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2515-gd09ac6d58 2018-08-27 21:26:19;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2519-geb104f60e 2018-08-27 15:44:05 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2519-geb104f60e 2018-08-27 15:44:05;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2525-g846f31851 2018-08-29 02:12:00 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2525-g846f31851 2018-08-29 02:12:00;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Bajtek 8/86"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt