[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe

[2] @ Wtorek, 7 Sierpnia 2018 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe 2018-08-06 15:05:08

DEVPPSSPP GITv1.6.3-320-g31d5c3985 2018-08-06 05:07:45

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Fix some minor rounding on viewport cull. Had some tests failing when on the edge due to this.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-319-g44be615cf 2018-08-06 04:52:20

DEVPPSSPP GITv1.6.3-318-ge22cc7ef6 2018-08-06 02:47:05

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Always clip, without special neg z case. Depth clamping doesn't change whether it clips. Also, avoid culling when a vertex is behind the near plane.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-317-gcd6b1f73c 2018-08-06 02:15:44

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Drop verts only when depth not clamped. Depth clamping bypasses the 4096x4096 box check.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-316-g921727f16 2018-08-06 02:12:46

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix preview crash. In some cases on first draw (e.g. from a test), this might be null and crash. It was supposed to be the other program.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7

DEVPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7 2018-11-12 15:10:59

DEVPPSSPP GITv1.7.1-139-g32cd6dfae 2018-11-11 23:13:53

DEVPPSSPP GITv1.7.1-138-g6269d9b89 2018-11-11 22:50:15

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g256d5e0b0 2018-11-12 15:06:23

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g7abbc1beb 2018-11-05 00:28:01

  • Henrik Rydgård :Add compat flag to allow virtual framebuffer readbacks (auto-create fb from readback destination). Does not yet work outside VRAM but should fix Digimon Adventure.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-136-gcf653b763 2018-11-12 07:52:58

DEVPPSSPP GITv1.7.1-135-gb17fc67c4 2018-11-12 07:48:30

DEVPPSSPP GITv1.7.1-134-g15f2e4888 2018-11-12 07:41:01

DEVPPSSPP GITv1.7.1-133-gd8f4a7039 2018-11-11 10:54:28

  • Henrik Rydgård :Remove constraint that virtual framebuffers have to represent VRAM. Prerequisite for #11531, virtual readbacks.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b

DEVPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b 2018-11-11 22:49:40

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0

DEVPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0 2018-11-11 00:09:06

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e

DEVPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e 2018-11-08 12:11:37

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-125-g99867addb

DEVPPSSPP GITv1.7.1-125-g99867addb 2018-11-07 13:14:50

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-123-g4c3f16821

DEVPPSSPP GITv1.7.1-123-g4c3f16821 2018-11-07 09:38:46

DEVPPSSPP GITv1.7.1-121-gcff827edf 2018-11-07 09:37:10

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-119-gb6742af07

DEVPPSSPP GITv1.7.1-119-gb6742af07 2018-11-06 16:17:04

DEVPPSSPP GITv1.7.1-117-ga96e79243 2018-11-06 14:40:07

DEVPPSSPP GITv1.7.1-116-gea2025c29 2018-11-06 14:31:44

  • Rémi Verschelde :CMake: Link against OpenGL when using EGL but not GLES2 At least for Linux armv7hl this seems to be necessary, otherwise build fails with: /usr/bin/ld: lib/libnative.a(GLQueueRunner.cpp.o): undefined reference to symbol 'glStencilOp'

DEVPPSSPP GITv1.7.1-116-g3bc89f3d1 2018-11-06 10:59:22

  • Rémi Verschelde :CMake: Allow disabling Wayland support with USE_WAYLAND_WSI This change means that USE_WAYLAND_WSI=ON no longer triggers a fatal error if Wayland libraries are missing though, it will just show a message and continue building without Wayand WSI support. Closes #11536.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-115-g67d6e3d38

DEVPPSSPP GITv1.7.1-115-g67d6e3d38 2018-11-05 00:27:29

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-114-g7561af373

DEVPPSSPP GITv1.7.1-114-g7561af373 2018-11-04 19:35:03

DEVPPSSPP GITv1.7.1-110-g2c5922b0a 2018-11-04 18:51:54

DEVPPSSPP GITv1.7.1-103-g22c066515 2018-11-04 17:04:29

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-30-g886a1e031

DEVPPSSPP GITv1.7.1-30-g886a1e031 2018-11-03 17:52:09

DEVPPSSPP GITv1.7.1-29-g6bc9a96e3 2018-11-03 17:35:21

Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-578-g6905606c9 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-578-g6905606c9;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-579-g8883156e4 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-579-g8883156e4;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2639-ga25f3ccdd 2018-10-22 21:22:43 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2639-ga25f3ccdd 2018-10-22 21:22:43;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2640-g0cbbf2daf 2018-10-23 11:52:27 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2640-g0cbbf2daf 2018-10-23 11:52:27;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-581-g6c84f281b [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-581-g6c84f281b;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Robin of the wood"

Retro T-Shirt Robin of the wood - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt