[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8

[1] @ Poniedziałek, 30 Lipca 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8 2018-07-30 08:50:27

DEVPPSSPP GITv1.6.3-311-g7885a88c0 2018-07-29 20:37:04

  • Unknown W. Brackets :GPU: Optimize > 0 alpha test using discard rules. It should be equally unsafe to use src color as dest blend factor, or use blending with a subtract or min/max equation.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-310-g78dc07e7a 2018-07-29 20:07:29

  • Unknown W. Brackets :Headless: Fix graphics tests for Vulkan/Direct3D. Otherwise we hang because there's no thread to ever end.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-309-gfba0de59c 2018-07-29 20:03:55

  • Unknown W. Brackets :GPU: Restrict alpha test to zero for dest blend. We could end up with the wrong blending in other cases, because the exiting color will get multiplied. Luckily, this is still the common case.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-578-g6905606c9

DEVPPSSPP GITv1.6.3-578-g6905606c9 2018-10-21 14:03:33

DEVPPSSPP GITv1.6.3-577-gfa40bcff8 2018-10-21 09:36:15

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-576-g292d2f44e

DEVPPSSPP GITv1.6.3-576-g292d2f44e 2018-10-21 09:14:02

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-575-gfd20d7b09

DEVPPSSPP GITv1.6.3-575-gfd20d7b09 2018-10-20 16:52:29

DEVPPSSPP GITv1.6.3-573-gca58bb78d 2018-10-20 16:48:17

DEVPPSSPP GITv1.6.3-572-g81b781fd4 2018-10-20 13:25:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-571-gaea5f38a1 2018-10-20 15:59:33

DEVPPSSPP GITv1.6.3-571-g842290b6d 2018-10-20 13:22:14

  • Henrik Rydgård :Workaround for bad int behaviour on Adreno / GLES. (no problems in Vulkan). See #11480, should help #11479.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-570-g42a73e4c7

DEVPPSSPP GITv1.6.3-570-g42a73e4c7 2018-10-20 12:15:58

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-569-gc514a27c8

DEVPPSSPP GITv1.6.3-569-gc514a27c8 2018-10-17 09:44:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-568-gf5f9708f3 2018-10-16 23:18:57

  • Benito Palacios Sanchez :Fix undefined MSG_NOSIGNAL Only Linux seems to support it. For other OSes we set to the default value 0x00 to do nothing.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-567-ge22118756 2018-10-16 22:57:58

  • Benito Palacios Sanchez :Ignore SIGPIPE signal receiving data to avoid crash Co-Authored-By: unknownbrackets <checkins@unknownbrackets.org>
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-566-g25230a14f

DEVPPSSPP GITv1.6.3-566-g25230a14f 2018-10-16 02:21:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-565-gcf15f3dfa 2018-10-16 00:07:45

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-564-gc6247d115
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-563-g505464eaa

DEVPPSSPP GITv1.6.3-563-g505464eaa 2018-10-10 22:56:26

DEVPPSSPP GITv1.6.3-562-g0ad166d20 2018-10-10 21:55:10

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-561-g31893859c

DEVPPSSPP GITv1.6.3-561-g31893859c 2018-10-09 07:44:02

DEVPPSSPP GITv1.6.3-560-g52e2e0763 2018-10-09 06:21:37

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-559-g5a224d7a2

DEVPPSSPP GITv1.6.3-559-g5a224d7a2 2018-10-08 13:33:21

Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2584-g940263d49 2018-10-03 15:27:42 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2584-g940263d49 2018-10-03 15:27:42;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-530-g486707b43 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-530-g486707b43;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2585-g614209be2 2018-10-04 05:39:01 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2585-g614209be2 2018-10-04 05:39:01;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-536-g7b34eaa1f [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-536-g7b34eaa1f;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2586-g281b6861e 2018-10-04 02:09:26 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2586-g281b6861e 2018-10-04 02:09:26;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Robin of the wood II"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt