[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8

[7] @ Poniedziałek, 30 Lipca 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-312-g31646d6c8 2018-07-30 08:50:27

DEVPPSSPP GITv1.6.3-311-g7885a88c0 2018-07-29 20:37:04

  • Unknown W. Brackets :GPU: Optimize > 0 alpha test using discard rules. It should be equally unsafe to use src color as dest blend factor, or use blending with a subtract or min/max equation.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-310-g78dc07e7a 2018-07-29 20:07:29

  • Unknown W. Brackets :Headless: Fix graphics tests for Vulkan/Direct3D. Otherwise we hang because there's no thread to ever end.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-309-gfba0de59c 2018-07-29 20:03:55

  • Unknown W. Brackets :GPU: Restrict alpha test to zero for dest blend. We could end up with the wrong blending in other cases, because the exiting color will get multiplied. Luckily, this is still the common case.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-352-gec5b0c21a

DEVPPSSPP GITv1.6.3-352-gec5b0c21a 2018-08-15 21:27:41

DEVPPSSPP GITv1.6.3-351-gf038b6489 2018-08-15 18:35:07

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-350-g6f173b913

DEVPPSSPP GITv1.6.3-350-g6f173b913 2018-08-14 21:27:07

DEVPPSSPP GITv1.6.3-349-g75827004e 2018-08-14 21:26:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-348-g404594da5 2018-08-14 20:40:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-347-g0684068c8

DEVPPSSPP GITv1.6.3-347-g0684068c8 2018-08-14 08:40:09

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-341-g187204d7b

DEVPPSSPP GITv1.6.3-341-g187204d7b 2018-08-13 19:41:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-340-ga2530be18 2018-08-13 14:01:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-339-gac5467ca6 2018-08-13 13:33:52

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-338-g39eb2b415

DEVPPSSPP GITv1.6.3-338-g39eb2b415 2018-08-13 07:50:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-336-ga49553716 2018-08-13 07:48:51

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84

DEVPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84 2018-08-12 23:45:39

DEVPPSSPP GITv1.6.3-332-gb9bed664b 2018-08-12 19:49:07

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-331-g90edace7c

DEVPPSSPP GITv1.6.3-331-g90edace7c 2018-08-12 11:03:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-330-gb64bb2e8c 2018-08-12 01:52:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-329-gc0ccc9449 2018-08-12 01:39:11

DEVPPSSPP GITv1.6.3-328-g42feade46 2018-08-12 01:36:28

DEVPPSSPP GITv1.6.3-327-g718053e7f 2018-08-12 01:35:58

DEVPPSSPP GITv1.6.3-326-gc32ffa1db 2018-08-12 01:33:39

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-325-g1fdb1f785

DEVPPSSPP GITv1.6.3-325-g1fdb1f785 2018-08-11 20:08:02

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe

DEVPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe 2018-08-06 15:05:08

DEVPPSSPP GITv1.6.3-320-g31d5c3985 2018-08-06 05:07:45

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Fix some minor rounding on viewport cull. Had some tests failing when on the edge due to this.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-319-g44be615cf 2018-08-06 04:52:20

DEVPPSSPP GITv1.6.3-318-ge22cc7ef6 2018-08-06 02:47:05

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Always clip, without special neg z case. Depth clamping doesn't change whether it clips. Also, avoid culling when a vertex is behind the near plane.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-317-gcd6b1f73c 2018-08-06 02:15:44

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Drop verts only when depth not clamped. Depth clamping bypasses the 4096x4096 box check.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-316-g921727f16 2018-08-06 02:12:46

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix preview crash. In some cases on first draw (e.g. from a test), this might be null and crash. It was supposed to be the other program.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-316-g96ff23a47

DEVPPSSPP GITv1.6.3-316-g96ff23a47 2018-08-06 02:02:25

DEVPPSSPP GITv1.6.3-315-g5b7f355b2 2018-08-05 10:42:29

Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2432-gd73741c9b 2018-07-02 22:52:56 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2432-gd73741c9b 2018-07-02 22:52:56;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2433-g46866268e 2018-07-03 18:37:12 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2433-g46866268e 2018-07-03 18:37:12;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-286-g402033030;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2434-g278f6e594 2018-07-09 22:22:46 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2434-g278f6e594 2018-07-09 22:22:46;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Kung Fu Master 1986 May"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt