[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-308-ga776dce59

[3] @ Niedziela, 29 Lipca 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-308-ga776dce59
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-308-ga776dce59 2018-07-29 09:49:16

DEVPPSSPP GITv1.6.3-304-gec650adbc 2018-07-29 09:48:08

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-350-g6f173b913

DEVPPSSPP GITv1.6.3-350-g6f173b913 2018-08-14 21:27:07

DEVPPSSPP GITv1.6.3-349-g75827004e 2018-08-14 21:26:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-348-g404594da5 2018-08-14 20:40:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-347-g0684068c8

DEVPPSSPP GITv1.6.3-347-g0684068c8 2018-08-14 08:40:09

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-341-g187204d7b

DEVPPSSPP GITv1.6.3-341-g187204d7b 2018-08-13 19:41:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-340-ga2530be18 2018-08-13 14:01:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-339-gac5467ca6 2018-08-13 13:33:52

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-338-g39eb2b415

DEVPPSSPP GITv1.6.3-338-g39eb2b415 2018-08-13 07:50:13

DEVPPSSPP GITv1.6.3-336-ga49553716 2018-08-13 07:48:51

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84

DEVPPSSPP GITv1.6.3-334-g7aa71fc84 2018-08-12 23:45:39

DEVPPSSPP GITv1.6.3-332-gb9bed664b 2018-08-12 19:49:07

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-331-g90edace7c

DEVPPSSPP GITv1.6.3-331-g90edace7c 2018-08-12 11:03:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-330-gb64bb2e8c 2018-08-12 01:52:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-329-gc0ccc9449 2018-08-12 01:39:11

DEVPPSSPP GITv1.6.3-328-g42feade46 2018-08-12 01:36:28

DEVPPSSPP GITv1.6.3-327-g718053e7f 2018-08-12 01:35:58

DEVPPSSPP GITv1.6.3-326-gc32ffa1db 2018-08-12 01:33:39

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-325-g1fdb1f785

DEVPPSSPP GITv1.6.3-325-g1fdb1f785 2018-08-11 20:08:02

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe

DEVPPSSPP GITv1.6.3-323-g945eab6fe 2018-08-06 15:05:08

DEVPPSSPP GITv1.6.3-320-g31d5c3985 2018-08-06 05:07:45

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Fix some minor rounding on viewport cull. Had some tests failing when on the edge due to this.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-319-g44be615cf 2018-08-06 04:52:20

DEVPPSSPP GITv1.6.3-318-ge22cc7ef6 2018-08-06 02:47:05

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Always clip, without special neg z case. Depth clamping doesn't change whether it clips. Also, avoid culling when a vertex is behind the near plane.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-317-gcd6b1f73c 2018-08-06 02:15:44

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Drop verts only when depth not clamped. Depth clamping bypasses the 4096x4096 box check.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-316-g921727f16 2018-08-06 02:12:46

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix preview crash. In some cases on first draw (e.g. from a test), this might be null and crash. It was supposed to be the other program.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-316-g96ff23a47

DEVPPSSPP GITv1.6.3-316-g96ff23a47 2018-08-06 02:02:25

DEVPPSSPP GITv1.6.3-315-g5b7f355b2 2018-08-05 10:42:29

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-314-g9cb58ef6a

DEVPPSSPP GITv1.6.3-314-g9cb58ef6a 2018-08-01 15:06:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-313-g85e742149 2018-08-01 05:57:10

  • Sven :add libretro hooks for memory pointers to allow usage of new retroarch cheat code searching and rumble-on-memory change features
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2430-g1fefb4897 2018-07-01 04:34:08 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2430-g1fefb4897 2018-07-01 04:34:08;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-282-g7f8868868 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-282-g7f8868868;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2432-gd73741c9b 2018-07-02 22:52:56 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2432-gd73741c9b 2018-07-02 22:52:56;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2433-g46866268e 2018-07-03 18:37:12 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2433-g46866268e 2018-07-03 18:37:12;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-285-g1f60c85cb;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Lords of The Ring Part One"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt