[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-253-gf0923af53

[1] @ Poniedziałek, 25 Czerwca 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-253-gf0923af53
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-253-gf0923af53 2018-06-25 09:31:14

DEVPPSSPP GITv1.6.3-252-gecdc4bbd1 2018-06-25 00:46:41

  • Unknown W. Brackets :Savedata: Upgrade secureVersion by default. This may help fix save data made incorrectly, but may also break save data last saved in PPSSPP v0.9.8 or lower. Can be toggled off otherwise.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-251-g93d96b8a3 2018-06-25 00:34:27

DEVPPSSPP GITv1.6.3-250-g46d7ead78 2018-06-25 00:30:33

DEVPPSSPP GITv1.6.3-249-gaad637758 2018-06-24 22:28:57

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-166-ga30da4b67

DEVPPSSPP GITv1.7.1-166-ga30da4b67 2018-11-20 09:09:19

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-165-g0bf44827b

DEVPPSSPP GITv1.7.1-165-g0bf44827b 2018-11-19 08:27:46

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-164-gfed779e21

DEVPPSSPP GITv1.7.1-164-gfed779e21 2018-11-18 19:03:40

DEVPPSSPP GITv1.7.1-163-gb2d60cb80 2018-11-18 16:28:03

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Cleanup lighting code a bit. Avoid using Length() when Length2() is enough, simplify some things.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-162-gccc4e2e9c

DEVPPSSPP GITv1.7.1-162-gccc4e2e9c 2018-11-18 10:15:41

DEVPPSSPP GITv1.7.1-158-g90c2d7fb5 2018-11-18 10:10:28

DEVPPSSPP GITv1.7.1-158-g0c5c776bb 2018-11-18 03:33:07

  • Unknown W. Brackets :GPU: Correct shade mapping with 0,0,0 light pos. May need to audit more normalize() usage, if it's consistent in other places.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-157-g986371c63 2018-11-18 03:16:54

DEVPPSSPP GITv1.7.1-157-g3cf3985c8 2018-11-18 07:12:45

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Support record for more render types. This should handle both games that use display, and games that don't.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-156-g660089631 2018-11-18 03:05:32

DEVPPSSPP GITv1.7.1-156-g179514e8d 2018-11-18 06:52:13

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Avoid writing 0 sized packets. This causes errors on allocation sometimes due to things like count=0 in a prim command.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-155-g036556c37

DEVPPSSPP GITv1.7.1-155-g036556c37 2018-11-17 23:32:20

DEVPPSSPP GITv1.7.1-150-g6383f407d 2018-11-17 18:06:02

DEVPPSSPP GITv1.7.1-149-g169d2fa44 2018-11-17 17:59:00

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Preserve VRAM textures in dumps. Should allow for (some) reproduction of render-to-texture behavior.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-148-g184ae2f93 2018-11-17 17:57:59

DEVPPSSPP GITv1.7.1-147-g328e36720 2018-11-17 23:31:24

  • Henrik Rydgård :Merge: 6100dca1d 2d3885fc1 Merge pull request #11565 from unknownbrackets/ge-dump2 GE Debugger: Fix display event record timing

DEVPPSSPP GITv1.7.1-147-g6cba46bd6 2018-11-17 17:56:32

DEVPPSSPP GITv1.7.1-146-gd245e002c 2018-11-17 17:55:54

DEVPPSSPP GITv1.7.1-145-g6100dca1d 2018-11-17 23:30:48

  • Henrik Rydgård :Merge: 79d16f7b9 caf5bb278 Merge pull request #11566 from unknownbrackets/vulkan-pretrans Vulkan: Allow pre-transition from undefined

DEVPPSSPP GITv1.7.1-145-g2201c65b0 2018-11-17 17:55:00

  • Unknown W. Brackets :Core: Fix spurious error on Linux/Unix paths. CreateFullPath with an absolute path would try to create ''.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-gcaf5bb278 2018-11-17 18:59:39

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Allow pre-transition from undefined. This seems like it can happen when download/upload operations break up a render, and happens now with dumps using the display at the right timing.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-g8506da14f 2018-11-17 17:54:29

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-g2d3885fc1 2018-11-17 18:21:51

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix display event record timing. When the display happens mid frame, this fixes it so you can see the result easily when running the dump, without manually stepping through.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-143-g79d16f7b9

DEVPPSSPP GITv1.7.1-143-g79d16f7b9 2018-11-13 15:24:47

DEVPPSSPP GITv1.7.1-142-g04708fe88 2018-11-13 09:12:41

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7

DEVPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7 2018-11-12 15:10:59

DEVPPSSPP GITv1.7.1-139-g32cd6dfae 2018-11-11 23:13:53

DEVPPSSPP GITv1.7.1-138-g6269d9b89 2018-11-11 22:50:15

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g256d5e0b0 2018-11-12 15:06:23

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g7abbc1beb 2018-11-05 00:28:01

  • Henrik Rydgård :Add compat flag to allow virtual framebuffer readbacks (auto-create fb from readback destination). Does not yet work outside VRAM but should fix Digimon Adventure.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-136-gcf653b763 2018-11-12 07:52:58

DEVPPSSPP GITv1.7.1-135-gb17fc67c4 2018-11-12 07:48:30

DEVPPSSPP GITv1.7.1-134-g15f2e4888 2018-11-12 07:41:01

DEVPPSSPP GITv1.7.1-133-gd8f4a7039 2018-11-11 10:54:28

  • Henrik Rydgård :Remove constraint that virtual framebuffers have to represent VRAM. Prerequisite for #11531, virtual readbacks.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b

DEVPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b 2018-11-11 22:49:40

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0

DEVPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0 2018-11-11 00:09:06

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e

DEVPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e 2018-11-08 12:11:37

Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7-15-g8a186869d [PSP] DevPPSSPP GITv1.7-15-g8a186869d;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2649-g96ccdb40f 2018-11-01 13:57:42 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2649-g96ccdb40f 2018-11-01 13:57:42;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] PPSSPP 1.7.1 [PSP] PPSSPP 1.7.1;
No i się doczekaliśmy - nowy fix do PPSSPP, który z powodzeniem emuluje Sony Playstation Portable.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-17-gfdefddd59 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-17-gfdefddd59;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Lords of The Ring Part One"

Retro T-Shirt Lords of The Ring Part One - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt