[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-219-gf3ab56e15

[1] @ Poniedziałek, 18 Czerwca 2018 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-219-gf3ab56e15
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-219-gf3ab56e15 2018-06-18 10:58:39

DEVPPSSPP GITv1.6.3-215-gfb70dad6d 2018-06-18 10:55:03

DEVPPSSPP GITv1.6.3-214-gbd13f6b90 2018-06-18 02:45:20

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Workaround stencil upload bug on Adreno. We write a static depth value, which will be ignored, to force the driver to support discard.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-214-g4aa4db611 2018-06-18 07:19:11

DEVPPSSPP GITv1.6.3-213-g767886c4a 2018-06-18 06:56:18

DEVPPSSPP GITv1.6.3-213-g9f4cd3fcd 2018-06-18 02:42:02

DEVPPSSPP GITv1.6.3-212-gf6036195d 2018-06-18 02:40:37

  • Unknown W. Brackets :GLES: Cleanup stencil upload w/h handling. In case a buffer has been resized recently, we want to upload just the detected drawable area, probably. Before this was inconsistent depending on the render resolution.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-212-g03edd6129 2018-06-18 05:51:34

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-498-g41a27be10
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-497-gead4946fd

DEVPPSSPP GITv1.6.3-497-gead4946fd 2018-09-22 09:57:22

DEVPPSSPP GITv1.6.3-495-g26da22476 2018-09-22 09:53:44

DEVPPSSPP GITv1.6.3-492-g67058495f 2018-09-22 06:55:11

  • Unknown W. Brackets :GPU: Dirty more correctly for cullrange params. Was previously missing some settings which might convince us to use large viewports, and more importantly some that would impact the depth settings under certain settings.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-492-g9fddfff66

DEVPPSSPP GITv1.6.3-492-g9fddfff66 2018-09-21 09:18:31

DEVPPSSPP GITv1.6.3-491-g4a5320ed7 2018-09-21 05:40:32

DEVPPSSPP GITv1.6.3-490-gcd0662c06 2018-09-21 05:36:41

DEVPPSSPP GITv1.6.3-489-ge90ffdb8e 2018-09-21 05:31:59

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix tex preview race condition. If we redraw the tex preview first, we need this for the VAO. Oops.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-488-ga8588b0c5 2018-09-21 05:29:46

  • Unknown W. Brackets :GPU: Correct handling of large viewport scaling. Need to multiply not divide, duh. Also lost the offset during refactor, and didn't test it well.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-487-g92b857ceb

DEVPPSSPP GITv1.6.3-487-g92b857ceb 2018-09-20 22:48:49

DEVPPSSPP GITv1.6.3-486-g0dbe5d724 2018-09-20 17:06:49

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d

DEVPPSSPP GITv1.6.3-485-gc69e4261d 2018-09-19 09:38:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-484-gb7d84926f 2018-09-19 06:49:17

  • Unknown W. Brackets :D3D11: Enable depth clamping. Uses the same logic as Vulkan, improving #9545 on most D3D11 devices.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-483-g1f881d790 2018-09-19 04:23:12

DEVPPSSPP GITv1.6.3-482-g025e478d2 2018-09-19 00:33:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-481-gc1f0e981a 2018-09-18 23:53:16

  • Henrik Rydgård :Throw in very minor fix (apply readonly to buffer used in tesselation). Validation layer seems buggy though as it still complains that we haven't enabled the feature vertexPipelineStoresAndAtomics

DEVPPSSPP GITv1.6.3-480-g5975f471e 2018-09-18 23:46:25

  • Henrik Rydgård :Vulkan: Only apply the depth workaround on Qualcomm devices (adreno) We've seen issues, and the validation layer still doesn't like them very much...
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66

DEVPPSSPP GITv1.6.3-479-g637a17a66 2018-09-18 23:37:48

DEVPPSSPP GITv1.6.3-478-gacfd68864 2018-09-18 23:21:42

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21

DEVPPSSPP GITv1.6.3-472-g3f34c7a21 2018-09-18 09:52:06

DEVPPSSPP GITv1.6.3-470-g27ef79b0b 2018-09-18 09:51:42

DEVPPSSPP GITv1.6.3-469-g95556e8d0 2018-09-07 17:34:17

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-468-gad6938de5

DEVPPSSPP GITv1.6.3-468-gad6938de5 2018-09-16 22:55:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-467-g3f849bb94 2018-09-16 21:05:13

  • Henrik Rydgård :Android: Don't use "hw scaling" on modern devices by default. It seems to cause more problems than it's worth, see #11151

DEVPPSSPP GITv1.6.3-466-gd63d2b954 2018-09-16 20:50:50

DEVPPSSPP GITv1.6.3-465-g5d64107b0 2018-09-16 20:04:10

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-464-ge2f20f772

DEVPPSSPP GITv1.6.3-464-ge2f20f772 2018-09-16 11:48:01

DEVPPSSPP GITv1.6.3-463-g57bf9e304 2018-09-16 09:11:15

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-462-g66e13f774

DEVPPSSPP GITv1.6.3-462-g66e13f774 2018-09-14 13:11:19

DEVPPSSPP GITv1.6.3-461-g49e2a2db6 2018-09-08 17:27:40

DEVPPSSPP GITv1.6.3-460-g2c92ad588 2018-09-02 08:15:53

DEVPPSSPP GITv1.6.3-459-ga1e33fd9f 2018-09-14 12:52:47

DEVPPSSPP GITv1.6.3-458-g36f298dbc 2018-09-14 05:12:23

DEVPPSSPP GITv1.6.3-457-g9351146a2 2018-09-14 04:51:47

  • Unknown W. Brackets :x86: Use OS to detect core count. On Windows and Linux, at least. This should be more reliable than what we used before.
Inne treści związane z tematem
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2532-g81faa33a3 2018-08-24 22:14:27 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2532-g81faa33a3 2018-08-24 22:14:27;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2533-gb374b1bca 2018-08-29 09:55:46 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2533-gb374b1bca 2018-08-29 09:55:46;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2534-gada5daf7c 2018-08-30 16:48:14 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2534-gada5daf7c 2018-08-30 16:48:14;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-388-g19dd28582 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-388-g19dd28582;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-390-g557748d65 [PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-390-g557748d65;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

Tshirt "Archon Cover"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt