[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-105-gd1b06bbd4

[1] @ Sobota, 9 Czerwca 2018 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.6.3-105-gd1b06bbd4
Skomentuj

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.6.3-105-gd1b06bbd4 2018-06-08 13:19:05

DEVPPSSPP GITv1.6.3-104-g79b3f81b0 2018-06-08 13:11:05

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-166-ga30da4b67

DEVPPSSPP GITv1.7.1-166-ga30da4b67 2018-11-20 09:09:19

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-165-g0bf44827b

DEVPPSSPP GITv1.7.1-165-g0bf44827b 2018-11-19 08:27:46

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-164-gfed779e21

DEVPPSSPP GITv1.7.1-164-gfed779e21 2018-11-18 19:03:40

DEVPPSSPP GITv1.7.1-163-gb2d60cb80 2018-11-18 16:28:03

  • Unknown W. Brackets :SoftGPU: Cleanup lighting code a bit. Avoid using Length() when Length2() is enough, simplify some things.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-162-gccc4e2e9c

DEVPPSSPP GITv1.7.1-162-gccc4e2e9c 2018-11-18 10:15:41

DEVPPSSPP GITv1.7.1-158-g90c2d7fb5 2018-11-18 10:10:28

DEVPPSSPP GITv1.7.1-158-g0c5c776bb 2018-11-18 03:33:07

  • Unknown W. Brackets :GPU: Correct shade mapping with 0,0,0 light pos. May need to audit more normalize() usage, if it's consistent in other places.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-157-g986371c63 2018-11-18 03:16:54

DEVPPSSPP GITv1.7.1-157-g3cf3985c8 2018-11-18 07:12:45

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Support record for more render types. This should handle both games that use display, and games that don't.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-156-g660089631 2018-11-18 03:05:32

DEVPPSSPP GITv1.7.1-156-g179514e8d 2018-11-18 06:52:13

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Avoid writing 0 sized packets. This causes errors on allocation sometimes due to things like count=0 in a prim command.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-155-g036556c37

DEVPPSSPP GITv1.7.1-155-g036556c37 2018-11-17 23:32:20

DEVPPSSPP GITv1.7.1-150-g6383f407d 2018-11-17 18:06:02

DEVPPSSPP GITv1.7.1-149-g169d2fa44 2018-11-17 17:59:00

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Preserve VRAM textures in dumps. Should allow for (some) reproduction of render-to-texture behavior.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-148-g184ae2f93 2018-11-17 17:57:59

DEVPPSSPP GITv1.7.1-147-g328e36720 2018-11-17 23:31:24

  • Henrik Rydgård :Merge: 6100dca1d 2d3885fc1 Merge pull request #11565 from unknownbrackets/ge-dump2 GE Debugger: Fix display event record timing

DEVPPSSPP GITv1.7.1-147-g6cba46bd6 2018-11-17 17:56:32

DEVPPSSPP GITv1.7.1-146-gd245e002c 2018-11-17 17:55:54

DEVPPSSPP GITv1.7.1-145-g6100dca1d 2018-11-17 23:30:48

  • Henrik Rydgård :Merge: 79d16f7b9 caf5bb278 Merge pull request #11566 from unknownbrackets/vulkan-pretrans Vulkan: Allow pre-transition from undefined

DEVPPSSPP GITv1.7.1-145-g2201c65b0 2018-11-17 17:55:00

  • Unknown W. Brackets :Core: Fix spurious error on Linux/Unix paths. CreateFullPath with an absolute path would try to create ''.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-gcaf5bb278 2018-11-17 18:59:39

  • Unknown W. Brackets :Vulkan: Allow pre-transition from undefined. This seems like it can happen when download/upload operations break up a render, and happens now with dumps using the display at the right timing.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-g8506da14f 2018-11-17 17:54:29

DEVPPSSPP GITv1.7.1-144-g2d3885fc1 2018-11-17 18:21:51

  • Unknown W. Brackets :GE Debugger: Fix display event record timing. When the display happens mid frame, this fixes it so you can see the result easily when running the dump, without manually stepping through.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-143-g79d16f7b9

DEVPPSSPP GITv1.7.1-143-g79d16f7b9 2018-11-13 15:24:47

DEVPPSSPP GITv1.7.1-142-g04708fe88 2018-11-13 09:12:41

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7

DEVPPSSPP GITv1.7.1-141-gdf5fbaef7 2018-11-12 15:10:59

DEVPPSSPP GITv1.7.1-139-g32cd6dfae 2018-11-11 23:13:53

DEVPPSSPP GITv1.7.1-138-g6269d9b89 2018-11-11 22:50:15

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g256d5e0b0 2018-11-12 15:06:23

DEVPPSSPP GITv1.7.1-137-g7abbc1beb 2018-11-05 00:28:01

  • Henrik Rydgård :Add compat flag to allow virtual framebuffer readbacks (auto-create fb from readback destination). Does not yet work outside VRAM but should fix Digimon Adventure.

DEVPPSSPP GITv1.7.1-136-gcf653b763 2018-11-12 07:52:58

DEVPPSSPP GITv1.7.1-135-gb17fc67c4 2018-11-12 07:48:30

DEVPPSSPP GITv1.7.1-134-g15f2e4888 2018-11-12 07:41:01

DEVPPSSPP GITv1.7.1-133-gd8f4a7039 2018-11-11 10:54:28

  • Henrik Rydgård :Remove constraint that virtual framebuffers have to represent VRAM. Prerequisite for #11531, virtual readbacks.
→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b

DEVPPSSPP GITv1.7.1-132-g9c6f7000b 2018-11-11 22:49:40

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0

DEVPPSSPP GITv1.7.1-131-gb88b07ea0 2018-11-11 00:09:06

→ [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e

DEVPPSSPP GITv1.7.1-127-g31660291e 2018-11-08 12:11:37

Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7-15-g8a186869d [PSP] DevPPSSPP GITv1.7-15-g8a186869d;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2649-g96ccdb40f 2018-11-01 13:57:42 [PSX2] Dev PCSX2 SVNv1.5.0-dev-2649-g96ccdb40f 2018-11-01 13:57:42;
Kolejna developerska wersja PCSX2 - emulatora konsoli Sony Playstation II serwowana przez automatyczny build Orphisa. Ostatnia oficjalna wersja tego emulatora to PCSX2 1.4.0.
[PSP] PPSSPP 1.7.1 [PSP] PPSSPP 1.7.1;
No i się doczekaliśmy - nowy fix do PPSSPP, który z powodzeniem emuluje Sony Playstation Portable.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-17-gfdefddd59 [PSP] DevPPSSPP GITv1.7.1-17-gfdefddd59;
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Starblade C&E 1986"

Retro T-Shirt Starblade C&E 1986 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt