PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.
Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.
Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.
DEVPPSSPP GITv1.11.1-2-g104d7e1a6 2021-02-12 16:38:03
- Henrik Rydgård :Revert (partially) "compat.ini: Add Split/Second to [ReinterpretFramebuffers]. See #13957" Also see #14123. Not sure I intended to actually do this. This reverts commit d0c3a5a7219cc21cdca2a1f75ecf92281872948b.
DEVPPSSPP GITv1.11.1-1-g2864ff16c 2021-02-12 15:06:44
- Henrik Rydgård :Some GLSL compilers are very particular about the sign of shift operands..
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701
DEVPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701 2021-04-13 08:16:42
- Henrik Rydgård :Merge: ba95125ae b2d5f19e5 Merge pull request #14372 from unknownbrackets/rewind SaveState: Copy RAM using threads
DEVPPSSPP GITv1.11.2-486-gb2d5f19e5 2021-04-12 06:10:29
- Unknown W. Brackets :SaveState: Use memmove for the copy.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-485-gc5729bbd5 2021-04-12 03:02:21
- Unknown W. Brackets :SaveState: Use SIMD to copy RAM faster. We know its size and base are typically aligned, so abuse those facts.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-484-g3400e6e51 2021-04-12 02:28:27
- Unknown W. Brackets :SaveState: Copy RAM using threads.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae
DEVPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae 2021-04-12 20:26:47
- Unknown W. Brackets :Merge: 1b5eb2ef6 6d9879769 Merge pull request #14376 from twinaphex/master Fix libretro build
DEVPPSSPP GITv1.11.2-482-g6d9879769 2021-04-12 20:00:49
- twinaphex :Fix libretro build
DEVPPSSPP GITv1.11.2-481-g1b5eb2ef6 2021-04-12 18:37:34
- Henrik Rydgård :Merge: a7d7631fe c4eafcf00 Merge pull request #14365 from unknownbrackets/cpu-cycles Increase the cycle cost of VFPU ops and div.s
DEVPPSSPP GITv1.11.2-480-gc4eafcf00 2021-04-10 18:23:27
- Unknown W. Brackets :jit: Increase the cycle cost of div.s. This largely matches tests on a real PSP.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-479-g53104639f 2021-04-10 18:22:46
- Unknown W. Brackets :jit: Increase the cycle cost of VFPU ops. It seems like they all take at least 2 cycles, which kinda makes sense.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-478-gbc16a5502 2021-04-10 18:20:06
- Unknown W. Brackets :jit: Count delay slot cycles separately. This makes it easier to count cycles per instruction, instead of ignoring the delay slot's instruction for cycle count.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-477-ga7d7631fe 2021-04-12 08:35:58
- Henrik Rydgård :Merge: 20ef9aee4 b8bd29896 Merge pull request #14369 from unknownbrackets/zstd Use zstd for save states, GE frame dumps, and ZIMs
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4
DEVPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4 2021-04-12 08:30:08
- Henrik Rydgård :Merge: 6553b0f8e cb9a22c0c Merge pull request #14371 from unknownbrackets/pngwolf Build: Recompress pngs using better zlib
DEVPPSSPP GITv1.11.2-467-g6553b0f8e 2021-04-12 08:24:20
- Henrik Rydgård :Merge: 0328a0d55 f3f5b2e54 Merge pull request #14374 from unknownbrackets/rtc-cleanup Rtc: Cleanup and simplify date struct handling
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55
DEVPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55 2021-04-11 18:01:58
- Unknown W. Brackets :Merge: 7e8a94e7d c06035aa3 Merge pull request #14370 from stuken/libretro_encrypted_save Enable save encryption in libretro build
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d
DEVPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d 2021-04-11 08:09:09
- Henrik Rydgård :Merge: 91c17dba1 3c09b5c01 Merge pull request #14366 from unknownbrackets/shader-errors Fix some shader errors from reporting
DEVPPSSPP GITv1.11.2-457-g91c17dba1 2021-04-11 08:07:17
- Henrik Rydgård :Merge: ec09fbfe5 ffd468c3a Merge pull request #14367 from unknownbrackets/reporting-kernel Kernel: Define most reported missing kernel funcs
DEVPPSSPP GITv1.11.2-453-gec09fbfe5 2021-04-11 08:06:53
- Henrik Rydgård :Merge: 9783a2ec7 b5d21b4f9 Merge pull request #14368 from unknownbrackets/postshader-off Stop using Off as terminator for postshaders
DEVPPSSPP GITv1.11.2-450-g9783a2ec7 2021-04-11 08:06:03
- Henrik Rydgård :Merge: 6f332dd66 cfb52bf69 Merge pull request #13970 from unknownbrackets/umd-wait-stat Correct UMD stat waiting when changing discs
DEVPPSSPP GITv1.11.2-447-g3c09b5c01 2021-04-11 01:26:39
- Unknown W. Brackets :GLES: Always use fragColor0 on GL 3.0+.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-446-g6f332dd66
DEVPPSSPP GITv1.11.2-446-g6f332dd66 2021-04-08 09:46:22
- Henrik Rydgård :Merge: 28065c1bc 4128b5c6e Merge pull request #14364 from unknownbrackets/dialog-cleanup Dialog: Lock volatile on thread
DEVPPSSPP GITv1.11.2-445-g4128b5c6e 2021-04-08 06:22:31
- Unknown W. Brackets :Dialog: Reset last status more consistently. This is only used to reduce log spam.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-444-g90f4098b3 2021-04-08 03:12:50
- Unknown W. Brackets :Dialog: Lock volatile on thread. This means it doesn't matter if GetStatus is called.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-443-g429b4594d 2021-04-08 03:07:48
- Unknown W. Brackets :Dialog: Use a thread to init dialogs too.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-442-g28065c1bc 2021-04-07 09:26:07
- Henrik Rydgård :Merge: 97da4934c 7da25563d Merge pull request #14359 from unknownbrackets/dialog-cleanup Move dialog instances to the heap
DEVPPSSPP GITv1.11.2-438-g97da4934c 2021-04-06 20:56:20
- Henrik Rydgård :Merge: def41a3b3 49a4edbab Merge pull request #14357 from unknownbrackets/load-error UI: Show more detailed load error messages
DEVPPSSPP GITv1.11.2-436-gdef41a3b3 2021-04-06 14:25:31
- Henrik Rydgård :Merge: 9bc865dfa a23c9e6a4 Merge pull request #14356 from unknownbrackets/lighting GPU: Preconvert light vecs to Vec3f
DEVPPSSPP GITv1.11.2-434-g9bc865dfa 2021-04-05 19:49:55
- Unknown W. Brackets :Merge: bc4963b40 35c02c801 Merge pull request #14354 from hrydgard/disable-spv-remapper Disable spvremapper from glslang by default, we don't use it.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-433-g35c02c801 2021-04-05 18:30:57
- Henrik Rydgård :Disable spvremapper from glslang by default, we don't use it. May partially help #14351
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-432-gbc4963b40
DEVPPSSPP GITv1.11.2-432-gbc4963b40 2021-04-05 13:20:06
- Henrik Rydgård :Merge: 0081924fc 951080991 Merge pull request #14345 from ANR2ME/apctl [APctl] Fix stuck issue when scanning AP to Recruit on MGS:PW
DEVPPSSPP GITv1.11.2-427-g951080991 2021-04-04 23:29:39
- ANR2ME :Forgot to return on invalid address, and moving reusable code out of HLE to prevent generating confusing logs
DEVPPSSPP GITv1.11.2-426-g89ca70a14 2021-04-04 13:32:48
- ANR2ME :Ooops wrong way to do random range
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-426-g0081924fc
DEVPPSSPP GITv1.11.2-426-g0081924fc 2021-04-05 06:39:16
- Unknown W. Brackets :UI: Oops, prioritize PIC1, not PIC0. Thought I'd pasted these in the right order... fixes #14350.
DEVPPSSPP GITv1.11.2-425-gdce3885ea 2021-04-05 01:28:04
- Unknown W. Brackets :Merge: 19e079a08 9020fbe9d Merge pull request #14348 from yonggamer/master Update glslang_UWP.vcxproj
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-422-g19e079a08
DEVPPSSPP GITv1.11.2-422-g19e079a08 2021-04-04 22:57:26
- Henrik Rydgård :Merge: 6f795fc12 0aa8a4886 Merge pull request #14347 from unknownbrackets/ui-anim UI: Add BG animation for recent games
DEVPPSSPP GITv1.11.2-418-g6f795fc12 2021-04-04 18:32:42
- Henrik Rydgård :Merge: e86e3cc7c eca3a405b Merge pull request #14346 from unknownbrackets/analog UI: Flip Y analog direction based on config, normalize dinput right analog
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-414-ge86e3cc7c
DEVPPSSPP GITv1.11.2-414-ge86e3cc7c 2021-04-04 11:20:33
- Henrik Rydgård :Merge: e846c6a1e d3edb134b Merge pull request #14344 from unknownbrackets/debugger-mem Include more memory info in debugger tags
Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...