[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5

[15] @ środa, 16 Września 2020 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5 2020-09-16 09:21:42

DEVPPSSPP GITv1.10.3-692-gce46adb7a 2020-09-16 08:15:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-691-g7f1e35e76 2020-09-15 23:09:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-690-g74bc9785d 2020-09-15 22:53:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-689-g59098a9a5 2020-09-15 22:53:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-688-gbf55986a7 2020-09-15 22:40:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-687-g7630fae4b 2020-09-15 09:34:40

  • Henrik Rydgård :Fix bug in new framebuffer code, reducing unnecessary texture invalidations. Improves the performance issue in #13431
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-774-g0d3a5a27a

DEVPPSSPP GITv1.10.3-774-g0d3a5a27a 2020-09-27 23:31:26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-771-g496cb918e 2020-09-27 19:29:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-770-ga8dd3ef55 2020-09-27 16:38:24

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-769-g350cb11f9

DEVPPSSPP GITv1.10.3-769-g350cb11f9 2020-09-25 09:27:03

DEVPPSSPP GITv1.10.3-768-g054acf768 2020-09-24 23:52:03

  • Henrik Rydgård :Don't cache time in a variable. A little weirdness in the code that has stuck around for a long, long time. It's really not necessary and mostly just confusing.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-767-gc4c7897a2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-767-gc4c7897a2 2020-09-24 23:01:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-766-g4cfafb460 2020-09-24 23:00:48

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-765-g99054b59b

DEVPPSSPP GITv1.10.3-765-g99054b59b 2020-09-24 11:08:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-764-g2a2a4a21d 2020-09-24 10:03:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-763-gdeedc7a1f 2020-09-24 09:49:28

DEVPPSSPP GITv1.10.3-762-gd8ddef150 2020-09-24 09:36:39

  • Henrik Rydgård :IndexGenerator::AddStrip: Avoid the fallback by writing a few extra indices if necessary. Actually a decent boost.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-761-gbe5405052 2020-09-24 09:24:03

DEVPPSSPP GITv1.10.3-760-gdf9a5cc0f 2020-09-24 02:09:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-759-g1a2597a51 2020-09-24 01:56:20

DEVPPSSPP GITv1.10.3-758-g623f0bed5 2020-09-24 01:55:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-757-g84b36d6e6 2020-09-24 00:28:09

  • Henrik Rydgård :Speed up game start under Windows by not filling the symbol listbox until the disasm window is opened.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-756-g6ac9dfe6b 2020-09-24 00:17:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-755-ga9fef066b 2020-09-24 00:16:45

DEVPPSSPP GITv1.10.3-754-g9cdf4941f 2020-09-24 00:31:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-753-g9637a9d02

DEVPPSSPP GITv1.10.3-753-g9637a9d02 2020-09-23 22:15:09

DEVPPSSPP GITv1.10.3-752-g59f8369cd 2020-09-22 23:28:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-751-gadab5ff5c 2020-09-22 21:18:55

DEVPPSSPP GITv1.10.3-750-ge6e7f5d1e 2020-09-23 20:07:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-749-gbd37d3e32 2020-09-22 21:12:41

DEVPPSSPP GITv1.10.3-748-g4f76f2415 2020-09-22 21:10:12

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92

DEVPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92 2020-09-22 22:40:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-746-gb8ab04f53 2020-09-22 21:57:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-745-gcea7c1b6b 2020-09-22 21:29:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-744-g5ac6a9b3f 2020-09-22 21:24:16

DEVPPSSPP GITv1.10.3-743-g3e3a40da8 2020-09-22 21:13:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-742-g437818aa4 2020-09-22 21:12:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848

DEVPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848 2020-09-22 09:20:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-738-gc67dac65f 2020-09-22 09:09:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-737-g4881f4f0b 2020-09-22 04:51:59

DEVPPSSPP GITv1.10.3-736-ge642f1b84 2020-09-22 04:50:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2 2020-09-21 11:17:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-731-gea2d2ec43 2020-09-20 23:57:43

DEVPPSSPP GITv1.10.3-730-g45f8b2721 2020-09-20 23:46:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-729-gbeb1d3f71 2020-09-20 23:37:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-gdcd33a469 2020-09-20 23:22:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-g8192f5174 2020-09-21 10:31:14

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-geaca9d1b5 2020-09-20 22:52:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-g2d0673076 2020-09-21 09:56:52

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-gb6efc65c9 2020-09-20 22:48:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-g1faa24f82 2020-09-21 09:23:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-725-g9b283355a 2020-09-21 07:15:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb

DEVPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb 2020-09-20 23:28:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-719-gbb09c5602 2020-09-20 22:16:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-718-g277333682 2020-09-20 22:03:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-717-gf288e6467 2020-09-20 21:46:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-716-g3093b9c7b 2020-09-20 21:33:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g115ad97e0 2020-09-20 18:50:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g7d2b5c8a7 2020-09-20 21:30:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-gbdcf2c5cf 2020-09-20 20:42:28

  • Henrik Rydgård :Have to invalidate "lastBoundTexture" when binding framebuffers as texture. Fixes parts of #13431 for D3D11 at least. Will probably soon get rid of this concept, it's only useful in D3D9/11 and those are probably not gonna lose much perf if we remove this minor state caching.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-g3439511e0 2020-09-20 06:29:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-ga18e4ecd6 2020-09-18 19:09:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-g707e9cf7a 2020-09-20 20:35:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-712-g7ed1ade56

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz16/09/2020 12:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[multi] BizHawk x64 2.5 [multi] BizHawk x64 2.5
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-541-g5043f0568 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-541-g5043f0568
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Bajtek 10/86"

Retro T-Shirt Bajtek 10/86 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt