[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-634-g9814f0ed6

[1] @ Sobota, 12 Września 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-634-g9814f0ed6

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-634-g9814f0ed6 2020-09-11 16:48:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-633-g210413cba 2020-09-11 15:29:49

  • ANR2ME :Allows reusing the same port for PtpListen and PtpOpen. This fixes Shin Sangoku Musou Multi Raid 2, and probably other games with similar issue (ie. Dynasty Warrior Strikeforce)

DEVPPSSPP GITv1.10.3-632-g8d72abb60 2020-09-11 13:06:02

DEVPPSSPP GITv1.10.3-628-g2a51f081a 2020-09-11 13:05:29

  • Henrik Rydgård :Merge: e3dd3e597 1e6593f79 Merge pull request #13408 from ANR2ME/adhocctl_fix Stop waiting for connection on Exit to Menu to prevent causing lags.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-625-g3eeb48bb4 2020-09-11 08:08:01

  • ANR2ME :Clients shouldn't try to detects timeout of other clients, because most of the time the client side doesn't have timeout information given, better wait for the host to tells them if a client got disconnected.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-625-g1e6593f79 2020-09-11 08:24:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92

DEVPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92 2020-09-22 22:40:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-746-gb8ab04f53 2020-09-22 21:57:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-745-gcea7c1b6b 2020-09-22 21:29:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-744-g5ac6a9b3f 2020-09-22 21:24:16

DEVPPSSPP GITv1.10.3-743-g3e3a40da8 2020-09-22 21:13:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-742-g437818aa4 2020-09-22 21:12:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848

DEVPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848 2020-09-22 09:20:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-738-gc67dac65f 2020-09-22 09:09:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-737-g4881f4f0b 2020-09-22 04:51:59

DEVPPSSPP GITv1.10.3-736-ge642f1b84 2020-09-22 04:50:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2 2020-09-21 11:17:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-731-gea2d2ec43 2020-09-20 23:57:43

DEVPPSSPP GITv1.10.3-730-g45f8b2721 2020-09-20 23:46:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-729-gbeb1d3f71 2020-09-20 23:37:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-gdcd33a469 2020-09-20 23:22:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-g8192f5174 2020-09-21 10:31:14

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-geaca9d1b5 2020-09-20 22:52:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-g2d0673076 2020-09-21 09:56:52

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-gb6efc65c9 2020-09-20 22:48:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-g1faa24f82 2020-09-21 09:23:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-725-g9b283355a 2020-09-21 07:15:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb

DEVPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb 2020-09-20 23:28:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-719-gbb09c5602 2020-09-20 22:16:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-718-g277333682 2020-09-20 22:03:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-717-gf288e6467 2020-09-20 21:46:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-716-g3093b9c7b 2020-09-20 21:33:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g115ad97e0 2020-09-20 18:50:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g7d2b5c8a7 2020-09-20 21:30:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-gbdcf2c5cf 2020-09-20 20:42:28

  • Henrik Rydgård :Have to invalidate "lastBoundTexture" when binding framebuffers as texture. Fixes parts of #13431 for D3D11 at least. Will probably soon get rid of this concept, it's only useful in D3D9/11 and those are probably not gonna lose much perf if we remove this minor state caching.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-g3439511e0 2020-09-20 06:29:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-ga18e4ecd6 2020-09-18 19:09:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-g707e9cf7a 2020-09-20 20:35:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-712-g7ed1ade56
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8

DEVPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8 2020-09-18 13:12:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-710-g02ed5058c 2020-09-17 17:24:30

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-709-ge8d91a2fa

DEVPPSSPP GITv1.10.3-709-ge8d91a2fa 2020-09-17 22:48:04

DEVPPSSPP GITv1.10.3-707-g7c76f4e65 2020-09-17 20:48:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-706-g277f0e4ec 2020-09-17 20:47:22

DEVPPSSPP GITv1.10.3-705-gd71ec8d82 2020-09-17 20:33:19

DEVPPSSPP GITv1.10.3-704-gd6d72db0a 2020-09-17 20:31:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-703-gd0f7b1e30 2020-09-17 20:23:04

  • Henrik Rydgård :Make the implementations of CopyFramebufferDepth more similar. Also avoid matching framebuffers with bad z for copies.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-702-g181ddd842 2020-09-17 19:18:32

DEVPPSSPP GITv1.10.3-701-g608d082e4 2020-09-17 18:54:17

  • Henrik Rydgård :FPURegCache: The invariant checking is very slow in debug mode. Let's only turn it on when we need it.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-700-g28b58ca05 2020-09-17 00:49:17

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-700-g3a38e0dfd

DEVPPSSPP GITv1.10.3-700-g3a38e0dfd 2020-09-17 09:43:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-699-g6b5de6c27 2020-09-17 07:52:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-698-gccea07ab9

DEVPPSSPP GITv1.10.3-698-gccea07ab9 2020-09-16 13:46:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-695-g78c008ac5 2020-09-16 12:55:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-694-gbfc88badb 2020-09-16 13:11:39

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5

DEVPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5 2020-09-16 09:21:42

DEVPPSSPP GITv1.10.3-692-gce46adb7a 2020-09-16 08:15:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-691-g7f1e35e76 2020-09-15 23:09:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-690-g74bc9785d 2020-09-15 22:53:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-689-g59098a9a5 2020-09-15 22:53:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-688-gbf55986a7 2020-09-15 22:40:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-687-g7630fae4b 2020-09-15 09:34:40

  • Henrik Rydgård :Fix bug in new framebuffer code, reducing unnecessary texture invalidations. Improves the performance issue in #13431

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz12/09/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[gba] VGBA for Windows 6.1
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy Advance, robi to całkiem przyjemnie i od września całkowicie za darmo (autor uwalnia kolejne swoje ...
[SMS] MasterGear 4.6 24/08/20 [SMS] MasterGear 4.6 24/08/20
MASTERGEAR (MG) to kolejny emulator ze stajni Marata Fayzullin (ColEm, Speccy, fMSX i masa innych), tym razem pozwalający na emulację konsol wyprodukowanych przez firmę SEGA Mark 3, SEGA MasterSystem, przenośnej konsoli SEGA GameGear oraz ich poprzedników (SMII, SG1000, SC3000 i SF7000).
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-499-g611161b87 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-499-g611161b87
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-505-g41fe6f9e1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-505-g41fe6f9e1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-515-gcb3ed8f4a [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-515-gcb3ed8f4a
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "W brzuchu burczy..."

Retro T-Shirt W brzuchu burczy... - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt