[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-543-ge8c2fce1b

[5] @ środa, 2 Września 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-543-ge8c2fce1b

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-543-ge8c2fce1b 2020-09-01 13:31:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1044-ga4a0b4ba0

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1044-ga4a0b4ba0 2020-10-29 11:57:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1037-g4eca12471 2020-10-28 23:48:55

  • ANR2ME :Blocks current thread to synchronize initial GameMode data. Fixes desync issue when GameMode multiplayer mission is being started.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1036-ga47cb101b 2020-10-28 23:58:12

  • ANR2ME :Moving socket creation from AdhocMatchingCreate to AdhocMatchingStart. (Fixes Dissidia 012 unable to see any room issue)

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1035-g3aed0c258 2020-10-25 01:33:10

  • ANR2ME :Fixed an issue with AdhocMatching where there is a possibility that some data didn't get sent upon AdhocMatchingStop causing Joined players to get timeout. (Fixed Star Wars: The Force Unleashed)

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1034-g399f56f73 2020-10-23 19:50:50

  • ANR2ME :Implementing Adhocctl Busy state to prevent getting kicked out from Adhoc Server on games that tries to leave the group multiple times in a row. Also Updated Adhocctl behavior.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1033-g0157fe498 2020-10-22 19:58:56

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1032-g22419bfc6 2020-10-22 19:45:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1031-gbff18c07d 2020-10-22 11:09:17

  • ANR2ME :Fixed unable to see game room issue on Air Conflicts - Aces Of World War 2, should also fix other games with similar issue (due to invalid group mode)

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1030-g1bfe08978 2020-10-25 00:06:55

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1029-gd87713226 2020-10-22 07:19:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1028-gfa95afab0 2020-10-22 04:46:22

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1027-g0363319f1 2020-10-21 03:43:34

  • ANR2ME :Prevent Scanning issue after reconnected to AdhocServer, also Updated logging to showing the error code on sceNetAdhocctlScan

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1026-g40102787c 2020-10-22 03:44:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1026-g36a614072 2020-10-29 08:59:33

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1025-g8762718ab 2020-10-20 11:52:47

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1024-gf4b28119a 2020-10-29 00:55:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1024-g3020efdbe 2020-10-20 08:09:28

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1023-g6e50487fc 2020-10-21 19:58:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1022-g5216433e0 2020-10-21 02:47:25

  • ANR2ME :Prevent memory leaks when attempting to play GameMode multiplayer again after loading from SaveState in the middle of GameMode multiplayer.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1021-g335650da6 2020-10-21 02:45:16

  • ANR2ME :Prevent Port leaks after loading SaveState in the middle of multiplayer resulting to "port in use" error on the next attempt to play multiplayer.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1020-g8b2aeade1

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1020-g8b2aeade1 2020-10-28 23:51:22

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1019-gc97af17db

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1019-gc97af17db 2020-10-28 09:33:29

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1018-geb5c22bba 2020-10-27 12:50:27

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1017-g71706724e

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1017-g71706724e 2020-10-26 09:59:16

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1016-g5c619287e 2020-10-26 09:52:57

  • Henrik Rydgård :Merge: f68e0fecd 148d3b72e Merge pull request #13580 from hrydgard/merge-glsl-vertex-shadergens Merge GLSL vertex shader generators

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1014-g148d3b72e 2020-10-23 23:30:02

  • Henrik Rydgård :Use splat3(x) liberally (converts to vec3(x) on GLES, vec3(x,x,x) on D3D) Prep for merging the HLSL and GLSL generators.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1013-g2977c56a1 2020-10-23 22:40:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1012-gfb2ac3a67 2020-10-25 08:33:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1011-g69c8912b9 2020-10-25 08:24:19

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1010-g6055350a2 2020-10-23 23:41:26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1009-g7532116b6 2020-10-23 22:32:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1008-ga8f4a4d74 2020-10-23 18:37:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1007-g057fd9f8a 2020-10-23 09:01:56

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1006-gf68e0fecd 2020-10-26 09:28:15

  • nassau-tk :Change jpn0 font (#13588) * Update jpn0.pgf I fixed manually all of "JIS Kanji-Level1" (2946character). It's working like same as Real PSP jpn0.pgf font. So,I finished work that modify for jpn0.pgf * update jpn0.pgf I fixed manually all of "JIS Kanji-Level1" (2946character). It's working like same as Real PSP jpn0.pgf font. So,I finished work that modify for jpn0.pgf. Sorry, I use Github Desktop firsttime. How to use the push and the pull can't be understood right. If there is a mistake, please tell me. * Update jpn0.pgf

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1006-g22b26ffc0 2020-10-23 00:44:35

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1005-gdcec4d1bb

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1005-gdcec4d1bb 2020-10-25 08:13:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1004-ge7147fdb0 2020-10-24 15:06:36

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1003-g254c316b1

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1003-g254c316b1 2020-10-23 22:41:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1000-g349fc7071 2020-10-23 16:15:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-999-g3d1cf3733 2020-10-23 14:21:19

DEVPPSSPP GITv1.10.3-998-g020fb55a6 2020-10-22 23:31:56

DEVPPSSPP GITv1.10.3-997-g56ddd597c 2020-10-22 23:05:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-996-gfe8691fba 2020-10-22 22:54:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-995-gaea4635d6 2020-10-22 22:50:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-994-gef18938aa 2020-10-22 22:36:02

  • Henrik Rydgård :Hack up a test comparing Vulkan fragment haders generated by the GL GLSL generator to the ones generated by the Vulkan generator.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-993-g9e245d683 2020-10-22 09:04:42

DEVPPSSPP GITv1.10.3-992-gc45515866 2020-10-22 00:37:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-991-g2917b0e9e 2020-10-22 00:35:09

DEVPPSSPP GITv1.10.3-990-ge30de2f6a 2020-10-22 00:02:30

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-989-gee11c796a

DEVPPSSPP GITv1.10.3-989-gee11c796a 2020-10-23 06:57:56

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-988-g624998bec

DEVPPSSPP GITv1.10.3-988-g624998bec 2020-10-22 23:11:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-987-g327eb21e0 2020-10-22 21:38:34

DEVPPSSPP GITv1.10.3-986-gd5ea12d08 2020-10-22 20:17:02

DEVPPSSPP GITv1.10.3-985-g317bee032 2020-10-22 12:39:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-984-ga0fe0e38c 2020-10-22 11:14:35

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-983-g0f647684a

DEVPPSSPP GITv1.10.3-983-g0f647684a 2020-10-22 10:12:21

DEVPPSSPP GITv1.10.3-982-g77ec537d1 2020-10-22 01:10:39

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-976-g870685d8a

DEVPPSSPP GITv1.10.3-976-g870685d8a 2020-10-20 22:46:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-975-g1d8a47dd8 2020-10-17 07:17:29

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz02/09/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[gba] mGBA 0.8.4 [gba] mGBA 0.8.4
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z emulowaną konsolą. Dla chcących śledzić na bieżąco rozwój tego emulatora dobrą ...
[MULTI] Mednafen x86/x64 1.26.0 Unstable [MULTI] Mednafen x86/x64 1.26.0 Unstable
Mednafen jest bardzo udanym multiemulatorem, który powstał przede wszystkim z myślą o linuksie, jednak dzięki portowi pod win32 i ostatnio testowanej wersji x64, możemy pobawić się nim także pod okienkami. Jest na tyle dobrym udawaczem, że na podwalinie jego kodu powstały takie emulatory jak VBjin (VirtualBoy) i PCEjin (PCEngine) Delikata. Menfagen pozwala zaemulować platformy ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1044-ga4a0b4ba0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1044-ga4a0b4ba0
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1020-g8b2aeade1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1020-g8b2aeade1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1019-gc97af17db [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1019-gc97af17db
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Sega Sonic"

Retro T-Shirt Sega Sonic - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt