[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-416-g80aa527f1

[1] @ Niedziela, 16 Sierpnia 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-416-g80aa527f1

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-416-g80aa527f1 2020-08-15 23:44:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-413-ga5b6f8cb0 2020-08-15 21:37:02

DEVPPSSPP GITv1.10.3-412-gabd2a1542 2020-08-15 21:36:42

DEVPPSSPP GITv1.10.3-411-g761ea58fb 2020-08-15 21:35:46

  • Henrik Rydgård :Merge: 7115c28c2 a8a1c67df Merge branch 'cmake' of https://github.com/Kingcom/ppsspp into Kingcom-cmake

DEVPPSSPP GITv1.10.3-409-gd3d90a11c 2020-08-15 22:18:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-408-gccc033127 2020-08-15 20:53:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-407-g7115c28c2 2020-08-15 20:32:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-404-g99a5a9aac 2020-08-15 20:02:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-403-g004119fd3 2020-08-15 19:47:04

DEVPPSSPP GITv1.10.3-402-gf0d2f2465 2020-08-15 19:01:16

  • Henrik Rydgård :Finally delete base/logging.cpp/h. Carefully preserve behaviour on Android. There's more cleanup to do ...

DEVPPSSPP GITv1.10.3-401-g3c412ea21 2020-08-15 18:40:50

  • Henrik Rydgård :Fix build of ZimTool/AtlasTool. Had to break the ugly backwards dependency from LogManager to g_Config.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-400-g80e0f8533 2020-08-15 16:25:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-399-gb22083e7a 2020-08-15 16:21:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-398-gcca7511e6 2020-08-15 16:17:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-397-gc41f875df 2020-08-15 16:13:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-396-g5eb13378c 2020-08-15 15:51:41

DEVPPSSPP GITv1.10.3-395-gbf72f746e 2020-08-15 15:40:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-394-g6f1915110 2020-08-15 15:22:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-393-gb43698a13 2020-08-15 12:25:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-392-g8835728f8 2020-08-15 12:12:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848

DEVPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848 2020-09-22 09:20:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-738-gc67dac65f 2020-09-22 09:09:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-737-g4881f4f0b 2020-09-22 04:51:59

DEVPPSSPP GITv1.10.3-736-ge642f1b84 2020-09-22 04:50:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2 2020-09-21 11:17:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-731-gea2d2ec43 2020-09-20 23:57:43

DEVPPSSPP GITv1.10.3-730-g45f8b2721 2020-09-20 23:46:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-729-gbeb1d3f71 2020-09-20 23:37:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-gdcd33a469 2020-09-20 23:22:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-g8192f5174 2020-09-21 10:31:14

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-geaca9d1b5 2020-09-20 22:52:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-g2d0673076 2020-09-21 09:56:52

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-gb6efc65c9 2020-09-20 22:48:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-g1faa24f82 2020-09-21 09:23:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-725-g9b283355a 2020-09-21 07:15:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb

DEVPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb 2020-09-20 23:28:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-719-gbb09c5602 2020-09-20 22:16:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-718-g277333682 2020-09-20 22:03:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-717-gf288e6467 2020-09-20 21:46:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-716-g3093b9c7b 2020-09-20 21:33:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g115ad97e0 2020-09-20 18:50:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g7d2b5c8a7 2020-09-20 21:30:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-gbdcf2c5cf 2020-09-20 20:42:28

  • Henrik Rydgård :Have to invalidate "lastBoundTexture" when binding framebuffers as texture. Fixes parts of #13431 for D3D11 at least. Will probably soon get rid of this concept, it's only useful in D3D9/11 and those are probably not gonna lose much perf if we remove this minor state caching.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-g3439511e0 2020-09-20 06:29:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-ga18e4ecd6 2020-09-18 19:09:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-g707e9cf7a 2020-09-20 20:35:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-712-g7ed1ade56
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8

DEVPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8 2020-09-18 13:12:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-710-g02ed5058c 2020-09-17 17:24:30

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-709-ge8d91a2fa

DEVPPSSPP GITv1.10.3-709-ge8d91a2fa 2020-09-17 22:48:04

DEVPPSSPP GITv1.10.3-707-g7c76f4e65 2020-09-17 20:48:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-706-g277f0e4ec 2020-09-17 20:47:22

DEVPPSSPP GITv1.10.3-705-gd71ec8d82 2020-09-17 20:33:19

DEVPPSSPP GITv1.10.3-704-gd6d72db0a 2020-09-17 20:31:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-703-gd0f7b1e30 2020-09-17 20:23:04

  • Henrik Rydgård :Make the implementations of CopyFramebufferDepth more similar. Also avoid matching framebuffers with bad z for copies.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-702-g181ddd842 2020-09-17 19:18:32

DEVPPSSPP GITv1.10.3-701-g608d082e4 2020-09-17 18:54:17

  • Henrik Rydgård :FPURegCache: The invariant checking is very slow in debug mode. Let's only turn it on when we need it.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-700-g28b58ca05 2020-09-17 00:49:17

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-700-g3a38e0dfd

DEVPPSSPP GITv1.10.3-700-g3a38e0dfd 2020-09-17 09:43:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-699-g6b5de6c27 2020-09-17 07:52:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-698-gccea07ab9

DEVPPSSPP GITv1.10.3-698-gccea07ab9 2020-09-16 13:46:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-695-g78c008ac5 2020-09-16 12:55:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-694-gbfc88badb 2020-09-16 13:11:39

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5

DEVPPSSPP GITv1.10.3-693-gc1194dcb5 2020-09-16 09:21:42

DEVPPSSPP GITv1.10.3-692-gce46adb7a 2020-09-16 08:15:23

DEVPPSSPP GITv1.10.3-691-g7f1e35e76 2020-09-15 23:09:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-690-g74bc9785d 2020-09-15 22:53:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-689-g59098a9a5 2020-09-15 22:53:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-688-gbf55986a7 2020-09-15 22:40:46

DEVPPSSPP GITv1.10.3-687-g7630fae4b 2020-09-15 09:34:40

  • Henrik Rydgård :Fix bug in new framebuffer code, reducing unnecessary texture invalidations. Improves the performance issue in #13431
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-686-g68735b4e5

DEVPPSSPP GITv1.10.3-686-g68735b4e5 2020-09-14 22:08:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-685-ge690dc62d 2020-09-14 20:53:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-684-g6ccb24d54 2020-09-14 14:30:09

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz16/08/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-489-g6ef5c3e37 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-489-g6ef5c3e37
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[gba] VGBA for Windows 6.1
VGBA to kolejny emulator autorstwa Marata Fayzullina, który spłodził naprawdę spory zestaw emulatorów pod Androida i Symbiana (fMSX, VGB, iNES, MG, ColEm, Speccy, AlmostTI), jak nie trudno zgadnąć po skrócie pozwala on na emulację handhelda firmy Nintendo GameBoy Advance, robi to całkiem przyjemnie i od września całkowicie za darmo (autor uwalnia kolejne swoje ...
[SMS] MasterGear 4.6 24/08/20 [SMS] MasterGear 4.6 24/08/20
MASTERGEAR (MG) to kolejny emulator ze stajni Marata Fayzullin (ColEm, Speccy, fMSX i masa innych), tym razem pozwalający na emulację konsol wyprodukowanych przez firmę SEGA Mark 3, SEGA MasterSystem, przenośnej konsoli SEGA GameGear oraz ich poprzedników (SMII, SG1000, SC3000 i SF7000).
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-499-g611161b87 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-499-g611161b87
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-505-g41fe6f9e1 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-505-g41fe6f9e1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Taito"

Retro T-Shirt Taito - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt