[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1728-gd3d5ff0d0

[1] @ Czwartek, 4 Lutego 2021 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1728-gd3d5ff0d0

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1728-gd3d5ff0d0 2021-02-04 10:47:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1725-g5fe6492b9 2021-02-04 08:54:32

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1724-g1115037c5 2021-02-04 08:37:47

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1724-g849fe4ade 2021-02-04 04:22:22

  • ANR2ME :Updated PdpStat to prevent rcv_sb_cc from exceeding the buffer size arg (since we use larger buffer size to prevent micro stutters or disconnection issue due to too many dropped packets with small buffer size). TODO: May need to improve it to be able to calculate the correct size if there are multiple datagram messages

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1723-gf2e7a2a9b 2021-02-04 04:15:29

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c

DEVPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c 2021-04-19 09:13:12

DEVPPSSPP GITv1.11.2-531-g8742a49e0 2021-04-19 01:14:28

DEVPPSSPP GITv1.11.2-530-g40941b41a 2021-04-19 00:48:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9

DEVPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9 2021-04-18 09:57:33

DEVPPSSPP GITv1.11.2-519-g036efc24a 2021-04-18 00:54:56

DEVPPSSPP GITv1.11.2-516-geb07a3e11 2021-04-18 00:34:18

DEVPPSSPP GITv1.11.2-516-g199735203 2021-04-18 00:22:43

DEVPPSSPP GITv1.11.2-515-g87216bcd8 2021-04-18 00:19:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411

DEVPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411 2021-04-17 22:40:13

DEVPPSSPP GITv1.11.2-513-gbfee16817 2021-04-17 22:33:44

DEVPPSSPP GITv1.11.2-512-g87d4833d8 2021-04-17 19:49:38

DEVPPSSPP GITv1.11.2-507-g73fb004f4 2021-04-17 18:36:18

  • Henrik Rydgård :Merge: 8314a805f 5dbf393e2 Merge pull request #14341 from Banh-Canh/fix-hashes-w-reduceHashranges Fix: remove filename prefix for reducehashranges

DEVPPSSPP GITv1.11.2-505-g8314a805f 2021-04-17 18:35:38

  • Henrik Rydgård :Merge: 2ae540959 5904900d3 Merge pull request #14358 from unknownbrackets/debugger Add basic APIs for managing memory info tagging

DEVPPSSPP GITv1.11.2-500-g2ae540959 2021-04-17 18:34:55

  • Henrik Rydgård :Merge: ddc362e21 1846c62a8 Merge pull request #14379 from stuken/libretro_options Cleanup libretro options

DEVPPSSPP GITv1.11.2-493-gddc362e21 2021-04-17 14:47:23

DEVPPSSPP GITv1.11.2-493-g1846c62a8 2021-04-15 14:22:59

DEVPPSSPP GITv1.11.2-492-g3858ba8e8 2021-04-17 12:43:33

DEVPPSSPP GITv1.11.2-492-g24d20d3d2 2021-04-15 12:05:12

DEVPPSSPP GITv1.11.2-491-gb51bd3b97 2021-04-15 00:28:07

DEVPPSSPP GITv1.11.2-491-g0150dcfd4 2021-04-17 12:07:40

  • Henrik Rydgård :Change pointer ID allocation on iOS. Fixes part of #14240 The dialog code checks for touch.id != 0 to decide whether to close. Not sure if really necessary, but keeping it and just changing the IDs.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254

DEVPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254 2021-04-17 10:34:19

DEVPPSSPP GITv1.11.2-489-g5f5949575 2021-04-17 05:49:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2

DEVPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2 2021-04-15 20:16:56

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701

DEVPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701 2021-04-13 08:16:42

DEVPPSSPP GITv1.11.2-486-gb2d5f19e5 2021-04-12 06:10:29

DEVPPSSPP GITv1.11.2-485-gc5729bbd5 2021-04-12 03:02:21

  • Unknown W. Brackets :SaveState: Use SIMD to copy RAM faster. We know its size and base are typically aligned, so abuse those facts.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-484-g3400e6e51 2021-04-12 02:28:27

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae

DEVPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae 2021-04-12 20:26:47

DEVPPSSPP GITv1.11.2-482-g6d9879769 2021-04-12 20:00:49

DEVPPSSPP GITv1.11.2-481-g1b5eb2ef6 2021-04-12 18:37:34

DEVPPSSPP GITv1.11.2-480-gc4eafcf00 2021-04-10 18:23:27

DEVPPSSPP GITv1.11.2-479-g53104639f 2021-04-10 18:22:46

  • Unknown W. Brackets :jit: Increase the cycle cost of VFPU ops. It seems like they all take at least 2 cycles, which kinda makes sense.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-478-gbc16a5502 2021-04-10 18:20:06

  • Unknown W. Brackets :jit: Count delay slot cycles separately. This makes it easier to count cycles per instruction, instead of ignoring the delay slot's instruction for cycle count.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-477-ga7d7631fe 2021-04-12 08:35:58

  • Henrik Rydgård :Merge: 20ef9aee4 b8bd29896 Merge pull request #14369 from unknownbrackets/zstd Use zstd for save states, GE frame dumps, and ZIMs
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4

DEVPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4 2021-04-12 08:30:08

DEVPPSSPP GITv1.11.2-467-g6553b0f8e 2021-04-12 08:24:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55

DEVPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55 2021-04-11 18:01:58

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d

DEVPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d 2021-04-11 08:09:09

DEVPPSSPP GITv1.11.2-457-g91c17dba1 2021-04-11 08:07:17

DEVPPSSPP GITv1.11.2-453-gec09fbfe5 2021-04-11 08:06:53

  • Henrik Rydgård :Merge: 9783a2ec7 b5d21b4f9 Merge pull request #14368 from unknownbrackets/postshader-off Stop using Off as terminator for postshaders

DEVPPSSPP GITv1.11.2-450-g9783a2ec7 2021-04-11 08:06:03

  • Henrik Rydgård :Merge: 6f332dd66 cfb52bf69 Merge pull request #13970 from unknownbrackets/umd-wait-stat Correct UMD stat waiting when changing discs

DEVPPSSPP GITv1.11.2-447-g3c09b5c01 2021-04-11 01:26:39

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz04/02/2021 12:45
Inne treści związane z tematem
[gba] mGBA 0.9.1 18/04/2021 [gba] mGBA 0.9.1 18/04/2021
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja, jak wspomina autor, to zestaw poprawek, które mają poprawić stabilność i kompatybilność aplikacji z emulowaną konsolą. Dla chcących śledzić na bieżąco rozwój tego emulatora dobrą ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-532-gbbdb4f76c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-529-g8e953b2a9
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-514-g50b0e8411
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "TurboGrapx16"

Retro T-Shirt TurboGrapx16 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt