[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-169-g9489c37c4

[1] @ Wtorek, 21 Lipca 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-169-g9489c37c4

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-169-g9489c37c4 2020-07-21 00:20:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-167-ged9878583 2020-07-20 23:05:00

DEVPPSSPP GITv1.10.3-166-g0cbcbaecf 2020-07-20 22:52:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-165-g6c267dff9 2020-02-25 10:29:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-164-g0d0ccf3b7 2020-01-04 19:23:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-163-gb58f4a6e9 2020-01-04 01:41:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-162-gc783aaf40 2020-01-02 14:53:06

  • ANR2ME :Increasing the extra delays on Adhoc's callbacks just to be on the safe side, also decreasing the default network's timeout to be noticed sooner

DEVPPSSPP GITv1.10.3-161-gbcbfefc33 2019-12-27 20:37:27

DEVPPSSPP GITv1.10.3-160-gfa36c2eda 2019-12-25 16:30:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-159-gd8186a833 2020-02-10 07:35:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-158-gfb7d50e5c 2019-12-23 18:04:03

  • ANR2ME :Improved multiplayer compatibility on some games (ie. GTA VCS, Naruto Ultimate Ninja Heroes 3, DBZ Shin Budokai 2, Power Stone Collection, .hack//Link, etc)

DEVPPSSPP GITv1.10.3-158-g97cfb6427 2020-07-20 22:55:32

DEVPPSSPP GITv1.10.3-157-gaf2ed0023 2020-07-20 16:23:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-152-g253d82c0a 2020-07-20 16:22:25

DEVPPSSPP GITv1.10.3-151-gfb0b3b335 2020-07-20 14:09:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-150-g7858980cb 2020-07-20 13:11:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-149-gda5b54e63 2019-11-13 06:56:29

  • ANR2ME :Separate each AdhocMatching callback's buffer, since callback aren't immediately executed thus using shared memory address may corrupt previous data

DEVPPSSPP GITv1.10.3-149-g82af30469 2020-07-20 11:59:34

DEVPPSSPP GITv1.10.3-149-g6c994cfd9 2020-07-20 13:12:04

DEVPPSSPP GITv1.10.3-148-gfa0b9dc1b 2020-07-20 11:38:39

  • Henrik Rydgård :Make the instance counter global and initialized at startup. Turn off config saving for secondary instances.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254

DEVPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254 2021-04-17 10:34:19

DEVPPSSPP GITv1.11.2-489-g5f5949575 2021-04-17 05:49:46

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2

DEVPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2 2021-04-15 20:16:56

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701

DEVPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701 2021-04-13 08:16:42

DEVPPSSPP GITv1.11.2-486-gb2d5f19e5 2021-04-12 06:10:29

DEVPPSSPP GITv1.11.2-485-gc5729bbd5 2021-04-12 03:02:21

  • Unknown W. Brackets :SaveState: Use SIMD to copy RAM faster. We know its size and base are typically aligned, so abuse those facts.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-484-g3400e6e51 2021-04-12 02:28:27

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae

DEVPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae 2021-04-12 20:26:47

DEVPPSSPP GITv1.11.2-482-g6d9879769 2021-04-12 20:00:49

DEVPPSSPP GITv1.11.2-481-g1b5eb2ef6 2021-04-12 18:37:34

DEVPPSSPP GITv1.11.2-480-gc4eafcf00 2021-04-10 18:23:27

DEVPPSSPP GITv1.11.2-479-g53104639f 2021-04-10 18:22:46

  • Unknown W. Brackets :jit: Increase the cycle cost of VFPU ops. It seems like they all take at least 2 cycles, which kinda makes sense.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-478-gbc16a5502 2021-04-10 18:20:06

  • Unknown W. Brackets :jit: Count delay slot cycles separately. This makes it easier to count cycles per instruction, instead of ignoring the delay slot's instruction for cycle count.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-477-ga7d7631fe 2021-04-12 08:35:58

  • Henrik Rydgård :Merge: 20ef9aee4 b8bd29896 Merge pull request #14369 from unknownbrackets/zstd Use zstd for save states, GE frame dumps, and ZIMs
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4

DEVPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4 2021-04-12 08:30:08

DEVPPSSPP GITv1.11.2-467-g6553b0f8e 2021-04-12 08:24:20

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55

DEVPPSSPP GITv1.11.2-465-g0328a0d55 2021-04-11 18:01:58

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d

DEVPPSSPP GITv1.11.2-463-g7e8a94e7d 2021-04-11 08:09:09

DEVPPSSPP GITv1.11.2-457-g91c17dba1 2021-04-11 08:07:17

DEVPPSSPP GITv1.11.2-453-gec09fbfe5 2021-04-11 08:06:53

  • Henrik Rydgård :Merge: 9783a2ec7 b5d21b4f9 Merge pull request #14368 from unknownbrackets/postshader-off Stop using Off as terminator for postshaders

DEVPPSSPP GITv1.11.2-450-g9783a2ec7 2021-04-11 08:06:03

  • Henrik Rydgård :Merge: 6f332dd66 cfb52bf69 Merge pull request #13970 from unknownbrackets/umd-wait-stat Correct UMD stat waiting when changing discs

DEVPPSSPP GITv1.11.2-447-g3c09b5c01 2021-04-11 01:26:39

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-446-g6f332dd66

DEVPPSSPP GITv1.11.2-446-g6f332dd66 2021-04-08 09:46:22

DEVPPSSPP GITv1.11.2-445-g4128b5c6e 2021-04-08 06:22:31

DEVPPSSPP GITv1.11.2-444-g90f4098b3 2021-04-08 03:12:50

DEVPPSSPP GITv1.11.2-443-g429b4594d 2021-04-08 03:07:48

DEVPPSSPP GITv1.11.2-442-g28065c1bc 2021-04-07 09:26:07

  • Henrik Rydgård :Merge: 97da4934c 7da25563d Merge pull request #14359 from unknownbrackets/dialog-cleanup Move dialog instances to the heap

DEVPPSSPP GITv1.11.2-438-g97da4934c 2021-04-06 20:56:20

  • Henrik Rydgård :Merge: def41a3b3 49a4edbab Merge pull request #14357 from unknownbrackets/load-error UI: Show more detailed load error messages

DEVPPSSPP GITv1.11.2-436-gdef41a3b3 2021-04-06 14:25:31

  • Henrik Rydgård :Merge: 9bc865dfa a23c9e6a4 Merge pull request #14356 from unknownbrackets/lighting GPU: Preconvert light vecs to Vec3f

DEVPPSSPP GITv1.11.2-434-g9bc865dfa 2021-04-05 19:49:55

  • Unknown W. Brackets :Merge: bc4963b40 35c02c801 Merge pull request #14354 from hrydgard/disable-spv-remapper Disable spvremapper from glslang by default, we don't use it.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-433-g35c02c801 2021-04-05 18:30:57

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-432-gbc4963b40

DEVPPSSPP GITv1.11.2-432-gbc4963b40 2021-04-05 13:20:06

DEVPPSSPP GITv1.11.2-427-g951080991 2021-04-04 23:29:39

  • ANR2ME :Forgot to return on invalid address, and moving reusable code out of HLE to prevent generating confusing logs

DEVPPSSPP GITv1.11.2-426-g89ca70a14 2021-04-04 13:32:48

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-426-g0081924fc

DEVPPSSPP GITv1.11.2-426-g0081924fc 2021-04-05 06:39:16

DEVPPSSPP GITv1.11.2-425-gdce3885ea 2021-04-05 01:28:04

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz21/07/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-490-gf5a1de254
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-488-g74f08bee2
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-487-gf52bef701
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-483-gba95125ae
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-469-g20ef9aee4
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "The Last Ninja"

Retro T-Shirt The Last Ninja - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt