PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.
Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.
Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1264-g7f08ade18 2020-11-28 09:54:32
- Henrik Rydgård :Merge: 81bddf268 d5fe6154b Merge pull request #13720 from hrydgard/ghosts-goblins-fix Enable color reinterpret for Ultimate Ghosts & Goblins
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1659-gbcd7856aa
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1659-gbcd7856aa 2021-01-28 11:17:17
- Henrik Rydgård :Specify MaxScale=2 for the new MMPX texture scaling shader
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1658-g6b083aaf7 2021-01-28 11:15:54
- Henrik Rydgård :Merge: a2023a1e3 c630d365c Merge pull request #13986 from unknownbrackets/tex-mmpx Vulkan: Add MMPX upscaling texture shader
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1657-gc630d365c 2021-01-28 10:03:02
- Unknown W. Brackets :Vulkan: Allow tex shaders to specify a max scale.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1656-gc99b4b118 2021-01-28 09:03:00
- Unknown W. Brackets :Vulkan: Add MMPX upscaling texture shader. See https://casual-effects.com/research/McGuire2021PixelArt/index.html
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1655-ga2023a1e3
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1655-ga2023a1e3 2021-01-27 22:50:44
- Henrik Rydgård :Merge: 97e7a2816 c0c8329f5 Merge pull request #13983 from Florin9doi/thread_dups Remove duplicates from ThreadManForKernel
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1654-gc0c8329f5 2021-01-27 21:57:04
- Florin9doi :Remove duplicates from ThreadManForKernel
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1653-g97e7a2816 2021-01-27 18:08:11
- Henrik Rydgård :Merge: ad84e4afb 8a437b267 Merge pull request #13981 from unknownbrackets/mp3-sdkver Cleanup some MP3 SDK version differences
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1648-gad84e4afb 2021-01-27 14:03:42
- Henrik Rydgård :Merge: 74f3542af 46397c40a Merge pull request #13982 from ANR2ME/adhoc [Adhoc GameMode] Updated GameMode initial data sync (fix Pocket Pool)
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1647-g46397c40a 2021-01-27 13:20:51
- ANR2ME :Updated GameMode initial data sync, in case remote players aren't listening yet when sending initial data (fix Pocket Pool)
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1647-g8a437b267 2021-01-27 16:07:14
- Unknown W. Brackets :Mp3: Correct logging for init.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1646-g74f3542af
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1646-g74f3542af 2021-01-26 18:12:28
- Henrik Rydgård :Add back XCode TARGETED_DEVICE_FAMILY config line xcode warns that the value is deprecated or something, but maybe it still does something. Appears iPad support is broken right now.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1645-gff7e71f31
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1645-gff7e71f31 2021-01-26 07:24:46
- Henrik Rydgård :Merge: 1b843ef8c 6798d5379 Merge pull request #13979 from unknownbrackets/gl-header GLES: Remove direct khrplatform.h header include
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1643-g1b843ef8c
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1643-g1b843ef8c 2021-01-25 15:01:58
- Henrik Rydgård :Merge: 1df5202cf acbe0573f Merge pull request #13974 from unknownbrackets/crc-simple Reporting: Expose CRC queue methods for other uses
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1641-g1df5202cf 2021-01-25 13:38:17
- AdamN :Merge: 4eee5df2a 3d813aec7 Merge pull request #13976 from ANR2ME/adhoc [Adhoc] Fix a possible return value issue on PtpOpen when using ForcedFirstConnect hack.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1639-g4eee5df2a 2021-01-25 13:31:56
- Henrik Rydgård :Merge: 136c861d1 e7e36ca21 Merge pull request #13977 from sum2012/mp3_minor2 sceMp3Init:Add layerBits and versionBits and header information
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1638-ge7e36ca21 2021-01-25 13:27:56
- sum2012 :Add header information
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1637-g72cc39f92 2021-01-25 13:14:02
- sum2012 :sceMp3Init:Add layerBits and versionBits information
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1637-g3d813aec7 2021-01-25 12:40:20
- ANR2ME :Don't allow ForcedFirstConnect hack when using PtpConnect within PtpOpen to prevent returning result from blocking PtpConnect instead of result of PtpOpen.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1636-g136c861d1
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1636-g136c861d1 2021-01-25 09:38:16
- Henrik Rydgård :Merge: c91a3a3dd 0e25f6a83 Merge pull request #13972 from unknownbrackets/clear-stencil GPU: Respect stencil write mask for 5551 buffers
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1633-gc91a3a3dd
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1633-gc91a3a3dd 2021-01-25 00:12:25
- Henrik Rydgård :GE: Better naming of render passes for color reinterpret
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1632-gdb76f6117 2021-01-24 22:58:14
- Henrik Rydgård :Merge: 78191956f c7bf68c99 Merge pull request #13969 from unknownbrackets/io-async Io: Don't allow async close while async busy
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1630-g78191956f 2021-01-24 18:48:33
- Henrik Rydgård :Fix duplicate shader version in the flat shader test Unbreaks the flat shading test on Adreno (ended up in trying to link a #version 300 and a #version 320 shader together which it didn't like)
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1629-g960e2dac3 2021-01-24 18:28:56
- Henrik Rydgård :OpenGL fragment shader gen: Fix precision inconsistency for v_color0/1. Probably won't fix anything, just want this in for, well, consistency. Noticed it debugging the iOS flat shading issues, but doesn't fix that.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1628-g65af16bcb 2021-01-24 13:24:51
- AdamN :Merge: 5686b3a64 6b110af3e Merge pull request #13967 from ANR2ME/adhoc [adhoc] Fix The Warriors
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1627-g6b110af3e 2021-01-24 12:26:43
- ANR2ME :Fix returned error code on PtpSend and PtpRecv when socket is not connected yet.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1626-g964b8bf33 2021-01-24 09:14:07
- ANR2ME :Do PtpConnect internally during PtpOpen, since some games (ie. The Warriors) seems to do PtpSend immediately after PtpOpen without trying to PtpConnect first.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1625-g5686b3a64
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1625-g5686b3a64 2021-01-24 09:23:39
- Henrik Rydgård :Merge: a8a60d3e1 6e2430fbd Merge pull request #13965 from nassau-tk/pgf-fixjpn0-Greek Fix Greek characters & Roman numbers & all balance on jpn0.pgf
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1623-ga8a60d3e1 2021-01-24 09:21:57
- Henrik Rydgård :Merge: 938d75272 25a09288e Merge pull request #13959 from sum2012/mp3_minor Resample mp3 in 32000Hz
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1620-g6e2430fbd 2021-01-24 07:04:43
- nassau-tk :Fix Greek characters & Roman numbers & all balance on jpn0.pgf
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1619-g938d75272
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1619-g938d75272 2021-01-23 21:15:18
- Henrik Rydgård :Merge: b856b5c23 510aaa126 Merge pull request #13963 from unknownbrackets/plugins-config Plugins: Enable by default
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1617-gb856b5c23 2021-01-23 18:38:44
- Henrik Rydgård :Merge: d0c3a5a72 0b666d0da Merge pull request #13962 from unknownbrackets/ppge-shrink PPGe: Scale down by worst of window/internal res
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1615-gd0c3a5a72 2021-01-23 18:35:48
- Henrik Rydgård :compat.ini: Add Split/Second to [ReinterpretFramebuffers]. See #13957
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1614-g3aa099f2d
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1614-g3aa099f2d 2021-01-23 00:01:16
- Henrik Rydgård :Merge: 46e19cfe0 8c4f11cb6 Merge pull request #13961 from nassau-tk/pgf-fixjpn0-mark Some marks position fixed on jpn0.pgf
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1613-g8c4f11cb6 2021-01-22 16:53:49
- nassau-tk :Some marks position fixed on jpn0.pgf
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1612-g46e19cfe0 2021-01-22 16:09:39
- Henrik Rydgård :Merge: b76e906ed f1ccccdc9 Merge pull request #13960 from nassau-tk/pgf-fixjpn0-russian Fix Russian (Cyrillic alphabet) on jpn0.pgf.
DEVPPSSPP GITv1.10.3-1611-gf1ccccdc9 2021-01-22 15:35:47
- nassau-tk :Fix Russian (Cyrillic alphabet) on jpn0.pgf.
Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1659-gbcd7856aa
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1655-ga2023a1e3
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1646-g74f3542af
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1645-gff7e71f31
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1643-g1b843ef8c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...