[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1017-g71706724e

[1] @ Poniedziałek, 26 Października 2020 12:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-1017-g71706724e

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1017-g71706724e 2020-10-26 09:59:16

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1016-g5c619287e 2020-10-26 09:52:57

  • Henrik Rydgård :Merge: f68e0fecd 148d3b72e Merge pull request #13580 from hrydgard/merge-glsl-vertex-shadergens Merge GLSL vertex shader generators

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1014-g148d3b72e 2020-10-23 23:30:02

  • Henrik Rydgård :Use splat3(x) liberally (converts to vec3(x) on GLES, vec3(x,x,x) on D3D) Prep for merging the HLSL and GLSL generators.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1013-g2977c56a1 2020-10-23 22:40:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1012-gfb2ac3a67 2020-10-25 08:33:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1011-g69c8912b9 2020-10-25 08:24:19

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1010-g6055350a2 2020-10-23 23:41:26

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1009-g7532116b6 2020-10-23 22:32:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1008-ga8f4a4d74 2020-10-23 18:37:37

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1007-g057fd9f8a 2020-10-23 09:01:56

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1006-gf68e0fecd 2020-10-26 09:28:15

  • nassau-tk :Change jpn0 font (#13588) * Update jpn0.pgf I fixed manually all of "JIS Kanji-Level1" (2946character). It's working like same as Real PSP jpn0.pgf font. So,I finished work that modify for jpn0.pgf * update jpn0.pgf I fixed manually all of "JIS Kanji-Level1" (2946character). It's working like same as Real PSP jpn0.pgf font. So,I finished work that modify for jpn0.pgf. Sorry, I use Github Desktop firsttime. How to use the push and the pull can't be understood right. If there is a mistake, please tell me. * Update jpn0.pgf

DEVPPSSPP GITv1.10.3-1006-g22b26ffc0 2020-10-23 00:44:35

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-221-g5d4d8ab41

DEVPPSSPP GITv1.11.2-221-g5d4d8ab41 2021-02-24 16:42:49

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-219-g86a2b280c

DEVPPSSPP GITv1.11.2-219-g86a2b280c 2021-02-24 08:35:07

DEVPPSSPP GITv1.11.2-217-gbe3ee8797 2021-02-24 08:20:00

DEVPPSSPP GITv1.11.2-215-gd731a5f49 2021-02-24 02:55:24

DEVPPSSPP GITv1.11.2-215-g579482320 2021-02-24 04:39:01

DEVPPSSPP GITv1.11.2-215-g848142d2a 2021-02-23 09:41:09

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-214-ga64737f7f

DEVPPSSPP GITv1.11.2-214-ga64737f7f 2021-02-23 08:16:03

DEVPPSSPP GITv1.11.2-212-g0cd561384 2021-02-23 08:13:06

DEVPPSSPP GITv1.11.2-211-g75cf583d8 2021-02-23 07:48:06

DEVPPSSPP GITv1.11.2-210-g7a9cbdfd6 2021-02-23 07:24:04

DEVPPSSPP GITv1.11.2-210-g0640ebb22 2021-02-23 06:40:01

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-209-g39198b53a

DEVPPSSPP GITv1.11.2-209-g39198b53a 2021-02-22 16:18:13

DEVPPSSPP GITv1.11.2-207-g70c7c3e9c 2021-02-22 15:11:33

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-204-g366428b02

DEVPPSSPP GITv1.11.2-204-g366428b02 2021-02-22 11:59:24

DEVPPSSPP GITv1.11.2-203-gab7bdbaac 2021-02-22 11:10:08

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-202-g0e2ee8a84

DEVPPSSPP GITv1.11.2-202-g0e2ee8a84 2021-02-21 22:18:05

DEVPPSSPP GITv1.11.2-195-g9bd38381d 2021-02-21 19:55:28

DEVPPSSPP GITv1.11.2-194-g9a318673a 2021-02-18 06:27:45

DEVPPSSPP GITv1.11.2-193-g6bc6b0c54 2021-02-17 06:42:31

DEVPPSSPP GITv1.11.2-192-g082a58287 2021-02-18 04:31:48

DEVPPSSPP GITv1.11.2-191-g7cefafeb3 2021-02-21 18:42:33

DEVPPSSPP GITv1.11.2-190-g4ee08ef73 2021-02-14 10:24:37

DEVPPSSPP GITv1.11.2-189-gcb61b34b5 2021-02-14 10:20:27

DEVPPSSPP GITv1.11.2-189-gad3d23424 2021-02-21 18:41:35

DEVPPSSPP GITv1.11.2-188-gd323f4fe4 2021-02-20 18:28:44

DEVPPSSPP GITv1.11.2-187-g85822f2ee 2021-02-14 10:18:47

DEVPPSSPP GITv1.11.2-186-geef3110dc 2021-02-13 15:17:59

  • ANR2ME :Shows a warning on Screen when detecting AdhocMatching data coming from an incorrect port, progressing any further may ended with connection issue. Players will need to wait until the port detected correctly before progressing any further (may takes a few more seconds)

DEVPPSSPP GITv1.11.2-186-g90f1e98ab 2021-02-21 16:06:30

DEVPPSSPP GITv1.11.2-185-gd23e1c094 2021-02-13 15:53:52

  • ANR2ME :Shows a warning log when bound port is shifted to negative port (may cause port issue when wrapped to 1024 or lower on android)
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-184-ga062c177a

DEVPPSSPP GITv1.11.2-184-ga062c177a 2021-02-21 10:19:36

DEVPPSSPP GITv1.11.2-180-g2f3bc2d37 2021-02-21 10:18:11

  • Henrik Rydgård :Merge: ea0749302 ee71ef961 Merge pull request #14056 from unknownbrackets/debugger-mem Track memory allocations and writes for debug info

DEVPPSSPP GITv1.11.2-150-gea0749302 2021-02-21 10:14:32

  • Henrik Rydgård :Merge: f46203ce4 d38c620f9 Merge pull request #14190 from unknownbrackets/net-modules Module: Block a few network modules already HLE'd

DEVPPSSPP GITv1.11.2-148-gf46203ce4 2021-02-21 10:13:10

DEVPPSSPP GITv1.11.2-147-g9d031caa9 2021-02-21 00:33:45

  • Unknown W. Brackets :Mpeg: Assume 29.97 if bad frame rate returned. FFmpeg 3.1+ reads the frame rate only into private data, and can only expose it publicly when using the find stream info API that reads too far ahead.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-146-gd8e3bae2d 2021-02-21 00:12:37

DEVPPSSPP GITv1.11.2-146-g74a2fecf6 2021-02-21 10:07:49

DEVPPSSPP GITv1.11.2-145-ged2610cf1 2021-02-21 00:11:48

DEVPPSSPP GITv1.11.2-145-gd38c620f9 2021-02-21 04:03:10

DEVPPSSPP GITv1.11.2-145-g557bf0d96 2021-02-21 05:59:04

  • Unknown W. Brackets :TexCache: Check for videos rendered as slices. In a few places, we were checking only the start address of the video.

DEVPPSSPP GITv1.11.2-145-g00d2a050b 2021-02-21 06:46:49

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-144-gdd980905a

DEVPPSSPP GITv1.11.2-144-gdd980905a 2021-02-20 23:12:51

DEVPPSSPP GITv1.11.2-143-ga058af456 2021-02-20 22:17:13

  • Henrik Rydgård :Update the discord-rpc submodule to the latest version. I didn't know it was deprecated, though. Its README is directing us towards the Discord Game SDK, and I can't find a clear answer on what the license for that is..

DEVPPSSPP GITv1.11.2-142-g8a69c3d12 2021-02-20 17:14:09

DEVPPSSPP GITv1.11.2-132-gb77d47e35 2021-02-20 16:03:39

DEVPPSSPP GITv1.11.2-131-g5b737586b 2021-02-20 13:36:31

DEVPPSSPP GITv1.11.2-130-g224bd05b4 2021-02-20 13:09:54

  • Henrik Rydgård :iOS: Fix multitouch tracking. Patterned on #9602. Fixes #5099. Note that the iPhone supports max 5 touches and will cancel all on the 6th touch. That's platform behavior that can't be changed. We interpret touch cancellation as touch up.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-129-gbcbfee640

DEVPPSSPP GITv1.11.2-129-gbcbfee640 2021-02-20 10:23:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-127-g2ac66446a

DEVPPSSPP GITv1.11.2-127-g2ac66446a 2021-02-19 10:34:56

DEVPPSSPP GITv1.11.2-126-gaec37e8bb 2021-02-19 09:52:14

  • Henrik Rydgård :Only consider the actual PPGe texture in kernel ram reliable. It seems some Chinese patches like to allocate kernel space for textures. (On that note, we should probably allocate our texture elsewhere... in case it takes up too much space).

DEVPPSSPP GITv1.11.2-125-gc1b03087d 2021-02-19 09:40:02

DEVPPSSPP GITv1.11.2-122-g277691746 2021-02-19 07:28:41

DEVPPSSPP GITv1.11.2-121-gc190abc57 2021-02-19 09:39:03

DEVPPSSPP GITv1.11.2-121-g1556187d3 2021-02-19 07:27:48

DEVPPSSPP GITv1.11.2-120-g9a3e5879b 2021-02-19 07:25:24

DEVPPSSPP GITv1.11.2-120-g8f452fee2 2021-02-19 07:59:56

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz26/10/2020 12:45
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-221-g5d4d8ab41 [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-221-g5d4d8ab41
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-219-g86a2b280c [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-219-g86a2b280c
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-214-ga64737f7f [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-214-ga64737f7f
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-209-g39198b53a [PSP] DevPPSSPP GITv1.11.2-209-g39198b53a
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[multi] BizHawk x64 2.6.1 22/02/2021 [multi] BizHawk x64 2.6.1 22/02/2021
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "TurboGrapx16"

Retro T-Shirt TurboGrapx16 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2021 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt