[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.2-1-g143d54aa1

[2] @ Wtorek, 7 Lipca 2020 00:45CET

[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.2-1-g143d54aa1

PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam pobawić się oprogramowaniem na tę konsolę - oczywiście, kompatybilność nie jest 100 procentowa, zdarzają się, teraz już sporadczynie, takie tytuły, które PPSSPP nie potrafi udźwignąć - jednak w szybkim tempie baza obsługiwanych tytułów poszerza się o kolejne.

Ostatnia pełna wersja to PPSSPP 1.6.3, poniższe zmiany są zapisem prac nad wersją deweloperską projektu.

Dzięki automatycznej kompilacji, tak jak w wypadku PCSX2 dostarczanym przez Orphisa możemy na bieżąco śledzić zmiany w tym arcyciekawym projekce.

DEVPPSSPP GITv1.10.2-1-g143d54aa1 2020-07-06 23:43:55

DEVPPSSPP GITv1.10.2 2020-07-06 21:31:26

DEVPPSSPP GITv1.10.1-27-g70edcf1a0 2020-07-06 21:14:49

DEVPPSSPP GITv1.10.1-26-g893d26b67 2020-07-06 21:21:54

DEVPPSSPP GITv1.10.1-25-g7ac67ebd0 2020-07-06 21:24:31

DEVPPSSPP GITv1.10.1-23-g2a288421d 2020-07-06 12:41:49

DEVPPSSPP GITv1.10.1-21-gc76a72ba9 2020-07-06 12:02:10

DEVPPSSPP GITv1.10.1-21-g73046239e 2020-07-05 22:46:04

  • Henrik Rydgård :Android: Add option to ignore camera notches when sizing the display. This is generally what you want, at least on phones with small notches. Not sure about the most intuitive polarity and name of the setting.. bit of a shame to create another setting with a negation. But most people should probably ignore this.

DEVPPSSPP GITv1.10.1-20-g11e5f8653 2020-07-05 21:57:16

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-769-g350cb11f9

DEVPPSSPP GITv1.10.3-769-g350cb11f9 2020-09-25 09:27:03

DEVPPSSPP GITv1.10.3-768-g054acf768 2020-09-24 23:52:03

  • Henrik Rydgård :Don't cache time in a variable. A little weirdness in the code that has stuck around for a long, long time. It's really not necessary and mostly just confusing.
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-767-gc4c7897a2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-767-gc4c7897a2 2020-09-24 23:01:49

DEVPPSSPP GITv1.10.3-766-g4cfafb460 2020-09-24 23:00:48

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-765-g99054b59b

DEVPPSSPP GITv1.10.3-765-g99054b59b 2020-09-24 11:08:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-764-g2a2a4a21d 2020-09-24 10:03:07

DEVPPSSPP GITv1.10.3-763-gdeedc7a1f 2020-09-24 09:49:28

DEVPPSSPP GITv1.10.3-762-gd8ddef150 2020-09-24 09:36:39

  • Henrik Rydgård :IndexGenerator::AddStrip: Avoid the fallback by writing a few extra indices if necessary. Actually a decent boost.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-761-gbe5405052 2020-09-24 09:24:03

DEVPPSSPP GITv1.10.3-760-gdf9a5cc0f 2020-09-24 02:09:39

DEVPPSSPP GITv1.10.3-759-g1a2597a51 2020-09-24 01:56:20

DEVPPSSPP GITv1.10.3-758-g623f0bed5 2020-09-24 01:55:50

DEVPPSSPP GITv1.10.3-757-g84b36d6e6 2020-09-24 00:28:09

  • Henrik Rydgård :Speed up game start under Windows by not filling the symbol listbox until the disasm window is opened.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-756-g6ac9dfe6b 2020-09-24 00:17:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-755-ga9fef066b 2020-09-24 00:16:45

DEVPPSSPP GITv1.10.3-754-g9cdf4941f 2020-09-24 00:31:47

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-753-g9637a9d02

DEVPPSSPP GITv1.10.3-753-g9637a9d02 2020-09-23 22:15:09

DEVPPSSPP GITv1.10.3-752-g59f8369cd 2020-09-22 23:28:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-751-gadab5ff5c 2020-09-22 21:18:55

DEVPPSSPP GITv1.10.3-750-ge6e7f5d1e 2020-09-23 20:07:58

DEVPPSSPP GITv1.10.3-749-gbd37d3e32 2020-09-22 21:12:41

DEVPPSSPP GITv1.10.3-748-g4f76f2415 2020-09-22 21:10:12

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92

DEVPPSSPP GITv1.10.3-747-gb78bb3d92 2020-09-22 22:40:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-746-gb8ab04f53 2020-09-22 21:57:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-745-gcea7c1b6b 2020-09-22 21:29:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-744-g5ac6a9b3f 2020-09-22 21:24:16

DEVPPSSPP GITv1.10.3-743-g3e3a40da8 2020-09-22 21:13:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-742-g437818aa4 2020-09-22 21:12:45

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848

DEVPPSSPP GITv1.10.3-741-g4ccde4848 2020-09-22 09:20:51

DEVPPSSPP GITv1.10.3-738-gc67dac65f 2020-09-22 09:09:31

DEVPPSSPP GITv1.10.3-737-g4881f4f0b 2020-09-22 04:51:59

DEVPPSSPP GITv1.10.3-736-ge642f1b84 2020-09-22 04:50:37

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2

DEVPPSSPP GITv1.10.3-735-ga0251eae2 2020-09-21 11:17:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-731-gea2d2ec43 2020-09-20 23:57:43

DEVPPSSPP GITv1.10.3-730-g45f8b2721 2020-09-20 23:46:53

DEVPPSSPP GITv1.10.3-729-gbeb1d3f71 2020-09-20 23:37:44

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-gdcd33a469 2020-09-20 23:22:54

DEVPPSSPP GITv1.10.3-728-g8192f5174 2020-09-21 10:31:14

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-geaca9d1b5 2020-09-20 22:52:01

DEVPPSSPP GITv1.10.3-727-g2d0673076 2020-09-21 09:56:52

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-gb6efc65c9 2020-09-20 22:48:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-726-g1faa24f82 2020-09-21 09:23:30

DEVPPSSPP GITv1.10.3-725-g9b283355a 2020-09-21 07:15:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb

DEVPPSSPP GITv1.10.3-723-gc093d85bb 2020-09-20 23:28:10

DEVPPSSPP GITv1.10.3-719-gbb09c5602 2020-09-20 22:16:35

DEVPPSSPP GITv1.10.3-718-g277333682 2020-09-20 22:03:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-717-gf288e6467 2020-09-20 21:46:40

DEVPPSSPP GITv1.10.3-716-g3093b9c7b 2020-09-20 21:33:06

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g115ad97e0 2020-09-20 18:50:11

DEVPPSSPP GITv1.10.3-715-g7d2b5c8a7 2020-09-20 21:30:24

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-gbdcf2c5cf 2020-09-20 20:42:28

  • Henrik Rydgård :Have to invalidate "lastBoundTexture" when binding framebuffers as texture. Fixes parts of #13431 for D3D11 at least. Will probably soon get rid of this concept, it's only useful in D3D9/11 and those are probably not gonna lose much perf if we remove this minor state caching.

DEVPPSSPP GITv1.10.3-714-g3439511e0 2020-09-20 06:29:08

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-ga18e4ecd6 2020-09-18 19:09:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-713-g707e9cf7a 2020-09-20 20:35:42

→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-712-g7ed1ade56
→ NOWSZY [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8

DEVPPSSPP GITv1.10.3-711-ge3b0dccb8 2020-09-18 13:12:18

DEVPPSSPP GITv1.10.3-710-g02ed5058c 2020-09-17 17:24:30

Tagi: Nintendo, Sony, Playstation, Psp, Bobbudowniczy, Dev, Ppsspp

wstecz07/07/2020 00:45
Inne treści związane z tematem
[WIIU] Cemu 1.21.0 28/08/2020 [WIIU] Cemu 1.21.0 28/08/2020
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU. Gdyby jeszcze było więcej czasu na to, co WiiU ma do zaoferowania;) Może na emeryturze;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-526-ge33c31e18
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-527-gb86d26da4
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0 [PSP] DevPPSSPP GITv1.10.3-534-g77ac80dc0
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[multi] BizHawk x64 2.5 [multi] BizHawk x64 2.5
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "TurboGrapx16"

Retro T-Shirt TurboGrapx16 - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2020 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt