[Multi]DevMESS 0.146u3.x SVN15668

[1] @ Wtorek, 24 Lipca 2012 23:08CET

[Multi]DevMESS 0.146u3.x SVN15668
Skomentuj

Raz na dobę, a może rzadziej będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MESS, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego obok MAME największego projektu emulacyjnego. W razie braku binarki z danego dnia, należy zerknąć na łamy automatu Automatic MESS SVN Build, z którego są najczęściej pobierane dystrybucje i udostępniane przez inne serwisy emulacyjne.

Główną różnicą pomiędzy moją binarką a dystrybucją Bob'a, że oprócz binarki udostępniam także resztę plików z folderu MESS (wraz z mess.ini, który należy wyedytować aby zmienić miejsce lokalizacji biosów i wyłączyć HLSL, który domyślnie jest włączony).

Zmiany w kodzie MESS

  • 15668alesis.c: Some minor updates (nw) [wfp] 2012-07-24 23:08:35
  • 15667VK100: Fixed the weird ordering of the dipswitches, so everything now controls what it should. [Lord Nightmare] [jgevarya] 2012-07-24 21:35:36
  • 15666missed removing the TODO entry. (n/w) [jgevarya] 2012-07-24 19:42:18
  • 15665VK100: properly hooked up dipswitches through the SYSTAT_A register bit d2. Got rid of some dead palette code. [Lord Nightmare] [jgevarya] 2012-07-24 19:40:29
  • 15664removed some unused variable declarations from MACHINE_CONFIG_* macros [firewave] 2012-07-24 18:08:02
  • 15663Properly call va_end() before throwing exceptions in fatalerror functions (no whatsnew) [firewave] 2012-07-24 17:53:07
  • 15662fixed bogus if-condition in src/emu/cpu/cop400/cop410ds.c [firewave] 2012-07-24 14:26:42
  • 15661vk100: extremely minor comment updates. (n/w) [jgevarya] 2012-07-24 11:04:28
  • 15660whoops, didn't mean to leave that commented out. (n/w) [jgevarya] 2012-07-24 10:37:23
  • 15659VK100: figured out bits 3,2,1 of SOPS register and implemented blinking and documented serial multiplexer based on these findings. Also fixed a stupid bug in the display code which broke the reverse video bit. [Lord Nightmare] [jgevarya] 2012-07-24 10:28:47
  • 15658VK100: vector timing callback rate is now definitely correct; the tech manual had an annoying error which made this hard to figure out. [Lord Nightmare] [jgevarya] 2012-07-24 10:00:35
  • 15657VK100: minor cleanups to variable names, documented as much of the address info of the sync and direction proms as I could figure so far. [Lord Nightmare] [jgevarya] 2012-07-24 08:16:53
  • 15656Resubmit of last patch with proper contents (doh) (nw) [rbelmont] 2012-07-24 04:42:50
  • 15655AM9517 DMA controller enhancements, adapted PC drivers to use it [Carl] [rbelmont] 2012-07-24 04:40:00
  • 15654geniusiq: reworked the keyboard inputs using a FIFO. (nw) [sronco] 2012-07-23 23:27:20
Inne treści związane z tematem
[FRONTEND] MedGUI Reborn v0.058 [FRONTEND] MedGUI Reborn v0.058 ;
SpeedVicio udostępnił pełną wersję nakładki MedGUI - bardzo wygodnego interfejsu dla multiemulatora Mednafen, który sam w sobie jest raczej mało przyjazny w konfiguracji.
[multi] DSP Emulator 0.16b2 VIP 25/10/15 [multi] DSP Emulator 0.16b2 VIP 25/10/15;
Po dlugiej przerwie pojawiła się aktualizacja multiemulatora DSP pozwalającego pobawić się maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB. Dość nietypowy projekt na pierwszy rzut oka, ...
[Arcade] MAMEUIFX x64/ x86 0.167 [Arcade] MAMEUIFX x64/ x86 0.167;
MameSick opublikował wersję swojej mutacji MAME 0.167 - MameUIFX. MameUiFX może poszczycić się jednym z ładniejszych GUI wśród klonów MAMEUI i jest jednym z najlepiej działających klonów tego multiemulatora.  
[arcade] HbMameUI/HbMame x86 i x64 0.167 [arcade] HbMameUI/HbMame x86 i x64 0.167;
HbMame (HomeBrewMame) jest modyfikacją MAME umożliwiającą odpalenie nieoficjalnych gier na sprzęt arcade obsługiwany przez MAME - nieoficjalne, amatorskie to wcale nie znaczy, że gorsze.
[AMIGA] FS-UAE Version 2.6.2 Stable (minor bugfix) [AMIGA] FS-UAE Version 2.6.2 Stable (minor bugfix);
Po makabrycznie długim czasie Frode Solheim twórca emulatora FSUAE Frode Solheima, bazującej na kodzie pozostałych emulatorów z rodziny UAE, a w zasadzie bardzo przyjemnego połączenie pythoona z WinUAE, w końcu zdecydował się zakończył pracę nad nową wersją swojego ...
Komentarze

Tshirt "Karateka Box"

Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt