[Arcade] DevMAME [log only]

[2] @ Niedziela, 2 Lutego 2020 04:16CET

[Arcade] DevMAME [log only]

Raz na jakiś czas będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MAME, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego  największego projektu emulacyjnego. W wypadku binarek udostępniam także resztę plików z folderu MAME. Link przy każdym wpisie umożliwia samodzielne pobranie źródeł i skompilowanie na własne potrzeby deweloperskiej wersji tego emulatora.

→ NOWSZY [Arcade] DevMAME [log only]
  • 2021-03-03 11:34:55 views: Keep a reference to the handlers so that installs overlapping them don't kill them [Olivier Galibert]

    Changed: emumem.h , emumem_mview.cpp

  • 2021-03-03 11:02:56 3c505: remove duplicate reset logic [Patrick Mackinlay]

    Changed: 3c505.cpp

  • 2021-03-03 11:01:17 Add 'wpsize' variable to access the data size from a watchpoint (#7837) [Scott Percival]

    Changed: watchpoint.rst , luareference.rst , debugcpu.cpp , debugcpu.h , points.cpp

  • 2021-03-03 10:39:12 Fix TMNT audio decoding so that it doesn't invoke undefined C++ behavior. Also don't bother registering decoded sample data for saving. [Aaron Giles]

    Changed: tmnt.cpp

  • 2021-03-03 10:06:11 ymfm: Improve LFO noise behavior. Add logging (under verbose) when LFO noise sounds are played to help ID cases for further study. This will be removed prior to release. [Aaron Giles]

    Changed: ymfm.cpp , ymfm.h