Meka v0.54b

[4] @ Czwartek, 13 Lipca 2000 09:29CET

Skomentuj

No i się doczekaliśmy publicznej (nie mylić z domem :) wersji doskonałego emulatora Sega Master System - Meka v0.54b. Oto lista zmian od czasu ostatniej ogólnie dostępnej wersji:- Updated to the documentation, improved many parts and added new things. Please read it!
- Fixed invalid vertical sprite wrapping in video mode 2 (bug introduced in version 0.51, slighty affecting The Castle and maybe other games).
- Added PSG wave synthesis sound rate setting in the configuration file. Rate is no more fixed to a weird value like in all previous versions, avoiding the clicks and noise with certains soundcards. You can also change the rate to the default values of 11025, 22050 and 44100 Hz from the GUI pop-up menus.
- Added separate PSG channel enabling/disabling. Mainly useful for musicians who want to listen to different channels separately, but it is also very fun to disable some channels and play games with somewhat new musics :)
- Fixed FM bug when hard pausing and unpausing in some games.
- Addams Family, Operation Wolf and Sonic Blast now automatically run in PAL/Secam mode when NTSC is selected, due to the games having bugs in NTSC mode.
- Fixed the badly positionned line of Hang On in Hang On / Safari Hunt.
- If brutally forced to close (like when switching to a blitter using an invalid resolution), Meka now switch back to its starting directory.
- Added screenshot filename template to the configuration file. You can now configure weither you want padding, short or long filenames, etc.. Also changed screenshot numbering starting value from 0 to 1.
- Added "integer stretched" display of the themes background pictures (see MEKA.THM).
- Added new themes, some of them using nice background pictures you are invited to download at http://www.smspower.org/meka/themes.
- Made some very minor fixes.
- Added two new themes (Deep Purple and Deep Brown).
Inne treści związane z tematem
[Nes8] CaH4e3: Nowe dumpy i FCEUMM... [Nes8] CaH4e3: Nowe dumpy i FCEUMM...;
Skoro jest nowy FCE Ultra X z poprawkami CaH4e3 to nie mogło zabraknąć i updejtu emulatora FCEU (mod), który służy autorowi do testowania zmian pozwalających na udźwignięcie kolejnych, najcześciej nigdy niezdumpowanych cartów dla NINTENDO 8 (lub jego klonów).
[multi] RetroArch/Core 1.7.0 26/12/2017 [multi] RetroArch/Core 1.7.0 26/12/2017;
Największym minusem dużych projektów, które posiadają swoje automaty do generowania binarek z wersji developerskich jest sytuacja, w której od czasu do czasu ktoś postanawia jednak ogłosić kolejną wersję:). Fascynujące jest na ilu różnych systemach retroArch ...
[Multi] kindred 1.10 Preview Build 1 24/12/17 [Multi] kindred 1.10 Preview Build 1 24/12/17;
KindRed, dawniej SuperSlueth, ma pozwolić zaemulować nam większość konsol z rodziny Nintendo - póki co, pozwala spokojnie pograć w gry z Super Nintendo i Game Boy Color. Jak dla mnie i na pierwszy rzut oka program ma jedną wadę w grach SNES brak skalowania okna. Ciekawostką jest ...
[WIIU] Cemu 1.11.3 [WIIU] Cemu 1.11.3;
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU. Nic się nie zmienia z mojej strony jeśli chodzi o jego używanie - nie używam:P Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) ...
[CGB] SameBoy 0.10;
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy i ColorGameBoy napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Wersja bez GUI (dla PC) biorąc pod uwagę ilość innych projektów udawaczy tych konstrukcji może i ...
Komentarze
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt