Meka 0.54

[1] @ Piątek, 30 Czerwca 2000 04:24CET

trafiła już do beta-testerów [ciekawe co się dzieje z Chapim z EmuManx'a, nie odpowiada na emaile, a jego strona nie była aktualizowana od kwietnia - Chapi jest beta-testerem tego udawacza]. Niestety, nie wiadomo kiedy ten doskonały emulatorek Segi Master System. Sg-1000 i Game Gear trafi do prostego ludu. Oto lista zmian, której należy się spodziewać za jakiś czas w najnowszej edycji {{Mekki: - Fixed invalid vertical sprite wrapping in video mode 2 (bug introduced in version 0.51, slighty affecting The Castle and maybe other games).
- Added PSG wave synthesis sound rate setting in the configuration file. Rate is no longer fixed to a weird value like in all previous versions, avoiding the clicks and noise with certains soundcards. You can also change the rate to the default values of 11025, 22050 and 44100 Hz from the GUI pop-up menus.
- Added separate PSG channel enabling/disabling. Mainly useful for musicians who want to listen to different channels separately, but it is also very fun to disable some channels and play games with somewhat new music :)
- Fixed FM bug when hard pausing and unpausing in some games.
- Addams Family, Operation Wolf and Sonic Blast now automatically run in PAL/Secam mode when NTSC is selected, due to the games having bugs in NTSC mode.
- Fixed the badly positioned line of Hang On in Hang On / Safari Hunt.
- If brutally forced to close (like when switching to a blitter using an invalid resolution), Meka now switchs back to its starting directory.
- Added screenshot filename template to the configuration file. You can now configure weither you want padding, short or long filenames, etc..
- Changed screenshot numbering starting value from 0 to 1.
- Added "integer stretched" display of the theme's background pictures
wstecz30/06/2000 04:24
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk 2.2.1 [multi] BizHawk 2.2.1
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, SuperGrafx, Atari 2600, Atari 7800, Atari ...
[multi] Higan 0.105TR [multi] Higan 0.105TR
Higan jest nowym dzieckiem Byuu, autora Bsnesa, bazujący głównie na jego kodzie emuluję cała rodzinę konsol: Famicom (NES8), Super Famicom (SNES), Super Game Boy, BS-X Satellaview, Sufami Turbo, Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Advance, WonderSwan i WonderSwan Color, a od tej wersji również pojawia się wczesna emulacja Sega Master System (Mark III), Sega Game Gear, ...
[ARCADE] Supermodel 0.3a SVN676 [ARCADE] Supermodel 0.3a SVN676
Nowa wersja testowa emulatora arcade maszynek SEGA MODEL III. Aby cieszyć się tymi zmianami, które jednak zachodzą w tym emulatorze trzeba dodać koniecznie jeden parametr do ini: New3DEngine = 1 lub z linii komend dodać switch  -new3d. Kompilacja pożyczona z emufrance
[SEGA] NOVA 0.1.5
Nowy emulator SEGI SATURN - NOVA (w pierwszych niepublicznych wersjach projekt nazywał się Kronos) autorstwa Steve Kwok, jak zwykle w przypadku nowych, świeżych projektów z początkowej serii z wersji na wersję widać postępy. Potem, czasami, trudno zauważyć.  
[arcade] Demul v0.7 WIP 11/11/17 [arcade] Demul v0.7 WIP 11/11/17
Team Demula emulatora Segi Dreamcast/Systemu NAOMI zdecydował się publikować wersje testowe  swojego programu. Zachęcam do samodzielnego śledzenia zmian w tym projekcie na forum Emu-Rossija.  
Komentarze

T-shirt "Robin of the wood"

Retro T-Shirt Robin of the wood - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt