Pomimo wcześniejszych zapowiedzi o porzuceniu prac nad PCSP i skupieniu się nad nowym projektem PS4ALL, team postanowił na chwilę wrócić do starego emulatora aby poprawić parę błędów, które najczęściej uniemożliwiały uruchomienie gier z emulowanej konsoli Sony Portable Playstation.
Jak zwykle, emulator pozwolił mi na odpalenie tylko paru plików testowych. Nic z tytułów, z bardzo skromnej kolekcji jaką posiadam, nie udało mi się uruchomić
Ilość FPS'ów robi wrażenie:P
PCSP v0.5.5 09.06.12
- Fixed issues with VEH. Now emulator crashes a lot less than before
PCSP V0.5.4 (last version until rewrite, released version 04/10/2011)
General
- Experimental Dynamic shaders. A lot faster works in a few demos – use it at your own risk
- Added VEH handler for win32
- New portable fiber implementation for win, linux and macosx 32/64-bit.
- GLEW is now used instead of GLEE
- Better thread behavior for KernelVsync
- Fix a bug with opengl renderer when trying to unbind a shader program never binded
HLE
- Implementation of sceRtcSetDosTime ,sceRtcIsLeapYear ,sceRtcCompareTick
- Implemented adding of ticks. (11 syscalls)
- Fix sceRtcGetCurrentTick()
- Fixed sceKernelLibcTime()
- Implementation for sceKernelPollSema()
- Fixes in KernelEventFlag
- added loading of files after resetting emu. (sceKernelLoadExec case)
- Improved and refactored module management code into sceKernelModule.
- Started implementation of restarting features for PCSP.
- Partially implemented sceKernelLoadExec
GE
- Partial implementation for CMD_SIGNAL
- Fixed pc address and stall address
- Added LogicalOperation, corrected StencilTest
- CMD_TLEVEL was wrong
- Implementation of spline decoding
- fix LOD issues in micromachines
- fix a bug with DXTn compressed textures
- PCSP Documentation
sound
- sceAtrac3plus: source cleanup