!

[ZX] Gimme Bright [Climacus 2011]

[0] @ środa, 23 Lutego 2011 10:43CET

[ZX] Gimme Bright [Climacus 2011]

Czy ktoś pamięta jeszcze takie tytuły jak Atarowski Bristless lub Miner2049er, arcadowe City Connection czy pecetowego Qberta? Wszystkie te tytuły wydają się tematycznie całkowicie nie związane ze sobą, jednak ich meritum pozostaje to samo - aby wygrać trzeba zamalować określoną powierzchnię nie zważając na przeszkody, których w tych grach jest nie mało. Tak samo jest w Gimme Bright, z tym wyjątkiem, że nie zostaliśmy ograniczeni do jednej komnaty - czeka nas całkiem pokaźna ilość pomieszczeń, które musimy odwiedzić aby rozjaśnić każdy, nawet, najmniejszy element podłogi. W grze przeszkadzać nam będą pojawiające się latające kurczaki, wirujące owale i inne dziwne przedmioty, z którymi kontakt fizyczny zawsze kończy się śmiercią bohatera. To samo spotka nas jeśli źle wymierzymy skok i trafimy w dziurę w podłodze - nastąpi nasza całkowita dezintegracja.

Jeśli już o grafice mowa, jeśli komuś się wydaje, że poznaję i głównego bohatera, i napastujące go latające monstra rodem z obrazów Salvatore Dali, to dobrze mu się wydaje - autor nie mogąc znaleźć kogoś, kto przygotowałby mu grafikę wykorzystał obiekty z gier Pyjamarama, Underwurlde, The Plot, Profanation i Equinox. Ot, takie urozmaicenie;)

Szkoda, że gra jest pozbawiona nawet najskromniejszej muzyczki, przydałby się jej szlif w postaci jakiegoś zgrabnego obrazka w preloaderze i po takich zabiegach można by było już mówić o profesjonalnym tytule, który gdyby ukazał się 20 lat temu na pewno by zagościł na łamach "Crash" lub "Your Sinclair".

 

wstecz23/02/2011 10:43
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU