Od dłuższej chwili powstaje specjalna wersja emulatora NINTENDO GAMECUBE/Wii - Delfina z przepisanym modułem odpowiedzialnym za obsługę tekstu. Większość poprzednich edycji wyświetlała, przynajmniej u mnie, monochromatyczne obrazki, ewentualnie sypała błędami, dopiero "7509", powinna dać nam jakikolwiek efekt, jeśli korzystamy ze starego systemu XP, co uniemożliwia nam cieszeniem się z dodatkowych funkcji jakie pojawiły się w wyższych wersjach DirectX - 10/11.
Niestety, nie mam tego jak sprawdzić, dopiero wieczorem bÄ™dÄ™ mógÅ‚ zerknąć dokÅ‚adniej na tÄ… mutacjÄ™ emulatora. Przy okazji - na Å‚amach Steve'o'website pojawiÅ‚y siÄ™ nowe kompilacjÄ™ [7505] tradycyjnego Dolphina z wszystkimi możliwymi wersjami [SSE3, SSE2 itd], plus wersja 7490 z hackami, które normalnie nie wchodzÄ… w skÅ‚ad oficjalnej dystrybucji a mogÄ… ulepszyć emulacjÄ™ - warto wiÄ™c zerknąć:).
Kompilacje nie sÄ… moje - pochodzÄ… z eCr.
Dolphin TexCache-ReWrite [SVN7509] - Ati5770/XpSp3/Dx9
Revision 7509
Nolan.Check - 5.05.11
- Please test DX9 and give feedback about the performance. For me, it's faster in most cases, but slower in some situations involving paletted textures. Every time the palette changes, it has to re-decode the texture to graphics memory. The DX11 backend has a shader in place to handle palettes on the GPU, but the other backends still de-palettize on the CPU.
EFB RAM copies are...still somewhat broken. You'll see if you try it.
Still to come: fix EFB RAM copies; virtual EFB copies for OGL and DX9.
Revision 7505
Nolan.Check - 4.05.11
Revision 7504
Nolan.Check - 4.05.11
- Clean up texture encoders, start gathering bits of the texcache that should be common to all backends
Revision 7499
Nolan.Check - 1.05.11
- Simplify PSTextureEncoder. I would do this on trunk, but there's a conflict I wasn't expecting.
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(