[SNES] Snes9x D3D TestBuild 10/12/11

[2] @ Sobota, 10 Grudnia 2011 22:01CET

Skomentuj

Kolejny testbuild jednego z najstarszych emulatorów Super Nintendo - Snes9x. Tym razem jest to wersja z 12 grudnia ponownie dopompowana wszystkimi możliwymi filtrami ekranu - począwszy od serii SAI a skończywszy na zestawie Blargg'a.

Tym razem ilość zmian w changelogu dotycząca wersji win9x ma parę pozycji (nie mówię, że ważnych:P)

 

Published: 2011-12-10T10:17:03-08:00

  • Win32: use D3DTADDRESS_BORDER in every pass

Published: 2011-12-10T06:52:41-08:00

  • Win32: match D3D/OGL cg meta shader capability and update to latest spec

Published: 2011-12-10T06:35:22-08:00

  • Win32: only save window position if not in fullscreen

Published: 2011-12-10T06:35:21-08:00

  • Win32: only allow escape-menu in directdraw

Published: 2011-12-10T06:35:20-08:00

  • Win32: save quit hotkey to config

Published: 2011-12-10T06:35:20-08:00

  • Win32: add quit hotkey

18 listopada 2011 22:46m conffile.cpp

  • Merge pull request #14 from bl0ckeduser/patch-7
  • Fix crash in config file loaderMerge pull request #16 from bl0ckeduser/patch-9

18 listopada 2011 22:37m win32/docs/readme-windows.txt

  • Merge pull request #16 from bl0ckeduser/patch-9
  • Win32: Fix typos in ReadmeWin32: Fix typos in Readme

18 listopada 2011 22:30m win32/docs/readme-windows.txt

  • Win32: Fix typos in ReadmeMerge pull request #13 from bl0ckeduser/patch-6

18 listopada 2011 16:05m win32/CGLCG.cpp

  • Merge pull request #13 from bl0ckeduser/patch-6
  • Win32: handle lack of libpngMerge pull request #12 from bl0ckeduser/patch-5

18 listopada 2011 16:04m win32/wsnes9x.cpp

  • Merge pull request #12 from bl0ckeduser/patch-5
  • Win32: only use zlib if it is turned onMerge pull request #11 from bl0ckeduser/patch-4

18 listopada 2011 16:02

  • Merge pull request #11 from bl0ckeduser/patch-4
  • Win32: add notice on removal of DirectDraw in recent DX APIsFix crash in config file loader

17 listopada 2011 20:00m conffile.cpp

  • Fix crash in config file loaderWin32: handle lack of libpng

17 listopada 2011 06:01

  • Win32: handle lack of libpngWin32: only use zlib if it is turned on

17 listopada 2011 05:23m win32/wsnes9x.cpp

  • Win32: only use zlib if it is turned onWin32: add notice on removal of DirectDraw in recent DX APIs

17 listopada 2011 05:19

  • Win32: add notice on removal of DirectDraw in recent DX APIsMerge pull request #9 from bl0ckeduser/patch-2

16 listopada 2011 10:32m

  • Merge pull request #9 from bl0ckeduser/patch-2
  • Fix typos in French translationFix typos in French translation

16 listopada 2011 02:10

  • Fix typos in French translationMerge pull request #8 from bl0ckeduser/patch-1

16 listopada 2011 00:56

  • Merge pull request #8 from bl0ckeduser/patch-1
  • Make Microsoft-specific enum code more portableMerge pull request #7 from bl0ckeduser/master

16 listopada 2011 00:55

  • Merge pull request #7 from bl0ckeduser/master
  • Fix mising header file; fix Windows "about" dialogMake Microsoft-specific enum code more portable

15 listopada 2011 21:09

  • Make Microsoft-specific enum code more portableWin32: add scrollbar to accomodate large about dialog text

15 listopada 2011 02:11

  • Win32: add scrollbar to accomodate large about dialog textWin32: fix about dialog text layout

13 listopada 2011 19:07

  • Win32: fix about dialog text layoutFix missing header (ctype.h for isalnum)

Oct 31, 2011 OV2

  • Fix crash when drawing crosshair on screen edges (remove old workaround)

Oct 23, 2011 OV2

  • Rework mid-frame interlace handling (ASP briefing screen)

September 15, 2011 OV2

  • Win32: remove legacy snapshot extensions

Oct 18, 2011 BearOso

  • Merge pull request #6 from tensorpudding/master …

Sep 28, 2011 tensorpudding

  • Updating POTFILES.in to replace .glade with .ui and add netplay translat... …

Sep 10, 2011 OV2

  • Add bps soft-patching support

Sep 09, 2011 OV2

  • Win32: only display cg error message if shader file has been set

July 28, 2011 OV2

  • Win32: fix multirom dialog

Aug 28, 2011 adventureoflink

  • Fixed the dates, sorry for these constant one change and commit things, ... 

August 29, 2011 adventureoflink

  • Fixed the formatting of the docs file, now it's at 80 characters/line ag... …

Aug 26, 2011 adventureoflink

  • Changed the current version numbers to make this more up to date and to ... …

Jul 20, 2011 zones

  • G-NEXT combined image support

Jul 18, 2011 zones

  • G-NEXT add-on cart support (untested)

 

Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[NES] RockNES v5.52 [14/07/2017] [NES] RockNES v5.52 [14/07/2017];
Nowa wersja jednego z najstarszych emulatorów NINTENDO 8, oczywiście nie wprost, bo w końcu to nie to samo, co ponad 11 lat temu, ale który program oprócz MAME posiada ciągłą historię sięgającą ubiegłego wieku;). 
[CGB] SameBoy 0.9.1;
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy i ColorGameBoy napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Wersja bez GUI (dla PC) biorąc pod uwagę ilość innych projektów udawaczy tych konstrukcji może i ...
[NDS] melonDS x64 0.4;
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Jak na pierwszą wersję publiczną emulator całkiem sporo potrafi, a pozbawiony wodotrysków chodzi całkiem szybko. ...
[multi] BizHawk 2.1.0 [multi] BizHawk 2.1.0;
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / ...
[NDS] melonDS x64 0.5;
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Jak na pierwszą wersję publiczną emulator całkiem sporo potrafi, a pozbawiony wodotrysków chodzi całkiem szybko. ...