Kolejny testbuild jednego z najstarszych emulatorów Super Nintendo - Snes9x. Jak zwykle, changelog pochodzi z git huba, na pewno zmiany z dopiskiem win32 znajdziemy w publikowanym teście, co do reszty poprawek - trzeba zerknąć w źródła.
Feb 08, 2012 BearOso
- Merge pull request #20 from bl0ckeduser/patch-1 …
- Update unix build scripts for new apu code
Feb 03, 2012 BearOso.bl0ckeduser
- Merge pull request #19 from bl0ckeduser/patch-1 …
- Fix header paths in apu/bapu/snes/snes.hpp
- Fix header path in apu/apu.cpp
Feb 02, 2012 BearOso
- Fix warning about operation order.
- Adjust fixed-point hermite resampler. Use signed arithmetic.
- Revert "Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmeti… …
Feb 01, 2012 BearOso
- Revert "Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for sp… …
- Change type of temporary vars to properly clip. Fixes SMT problem.
Jan 30, 2012 BearOso
- Change hermite resampler to use fixed-point arithmetic for speed on …
- Change GL constants back in fr_FR translation. These macros, when …
- Merge pull request #10 from bl0ckeduser/patch-3 …
- Don't call hermite twice per sample for clamping. Adjust so compiler …
Jan 26, 2012 OV2
- Fix ZeroMemory reference.
- Merge branch 'byuuapu' …
- Merge branch 'byuuapu' of github.com:snes9xgit/snes9x into byuuapu
- Inline some functions to avoid vtable lookups.
Jan 23, 2012
- Change ZeroMemory to memset OV2
Jan 22, 2012 OV2
- Win32: use event for soundsync
Jan 19, 2012 OV2
- Convert old savestates for new smp
Dec 29, 2011 OV2
- Display all netplay connection error messages
- Win32: add missing outputmode description
Dec 14, 2011 BearOso
- Optimize hermite resampler slightly. The vtable lookup on read probab… …
- Clean up configure.ac slightly.
- Prioritize GLX_EXT_swap_control over GLX_SGI_swap_control.
Dec 10, 2011 OV2 authored
- Win32: use D3DTADDRESS_BORDER in every pass
- Win32: match D3D/OGL cg meta shader capability and update to latest spec
- Win32: only save window position if not in fullscreen
- Win32: only allow escape-menu in directdraw
- Win32: save quit hotkey to config
- Win32: add quit hotkey
Nov 18, 2011
- Win32: Fix typos in Readme
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz13/02/2012 20:47
Inne treści związane z tematem
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
![[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/038a23761.jpg,134)
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.
![[GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picLogoty/14136484271.jpg,134)
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
![[NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/9a65d8f61.jpg,134)
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.
Nie ma tu zbytnio zmian dla wersji Windows, rozwój przede wszystkim skupił się na FTLK ()
![[CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos//www/photo/201906/sameboy-logo.png,134)
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.