Znów pojawiła się nowa aktualizacja tego emulatora konsoli DreamCast i arcadowego NAOMI. Najważniejsze zmiany to początek prac nad wykorzystaniem DirectX11 (bye, bye winXP) i poprawki wydajności wtyczki dźwiękowej.
Cóż, skompilowałem najnowszą wersję nullDC (nullNaomi za chwilę), jednak gorąco zalecam poczekać aż ColdMonth zaktualizuje swoje binarki - jemu to znacznie lepiej wychodzi, co do kitajca (ECR) spróbować można, jednak znając niechlujstwo jakie panuje w tym, co publikuje podchodziłbym do tych wersji z ostrożnością.
UPDATE: ColdMonth wrzucił już swoje binarki, można spokojnie testować:)
Revision: 139
- Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 06:55:51
- pvr/threading
- tweaked the render timing a bit, further 2-3% speedup on 3d heavy scenes for multicores
Revision: 138
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 06:43:47
- nullAICA/audiosteam:
- Improved the way audio sync works, editing some code that called to win32 way too often
- moving 1 line around: +10% on speed (from 440 to 485% on my pc ..)
Revision: 137
Author: drkiiraziel@gmail.com Date: 14 września 2011 00:07:05
- (Very) primitive d3d11 renderer: Sets up stuff, draws geometry, nothing much more ..
Revision: 136
Author: KrossX3 ,Date: 21 sierpnia 2011 09:03:31
- Updated SDL binary.
- drkMaple: Re enable LG LCD (VMU) support by default, again.
Revision: 135
Author: DimitrisV22@gmail.com Date: 4 czerwca 2011 10:30:52
nullDC-DC SVN Changelog r134
- NAOMI: Added command line support for default image loading. Similar to ImgReader:LoadDefaultImage and DefaultImage, but under the Naomi section.
nullDC-DC SVN Changelog r133
- My apologies committed the changes of the wrong directory earlier :|||
nullDC-DC SVN Changelog r132
nullDC-DC SVN Changelog r131
- PuruPuru Config:
- Added checks and increased thresholds to improve controller mapping.
- Added Pakku intensity option and icon that shows if rumble is supported.
- New image and stuff.
- PuruPuru General:
- Some refactoring and bugfix.
nullDC-DC SVN Changelog r130
- Support writing and reading from an rtt texture, for rtt self feedback (requested by KrossX). Hope it works !