Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Emulator dość mocno ogranicza ilość możliwych pluginów (tylko pluginy kontrolerów), natomiast jako jedyny pozwala pozwala podczas emulacji zmienić parametry programu - tego nie potrafi żaden inny stuff bazujący na kodzie PCSX. Program też nie pozwala używać orginalnych płyt PSX (brak pluginu CDR), więc pozostaje wcześniejsze zrzucanie płyt do ISO (grrrr....)
Revision: 662
Author: mgambrell Date: 04:35:29, 11 marca 2011
- spu: fix crashing issue with channels getting noise switched off while active. now the noise flag is only latched at KEYON time. in retrospect, there should probably be a lot of things working this way that arent, but i didnt think of it til now. but ill save changing those for later...
Revision: 661
Author: kylethomson Date: 04:11:35, 11 marca 2011
- Samplenum crash 2, right before you lose control to the 'cutscene'
Revision: 660
Author: kylethomson Date: 02:00:01, 11 marca 2011
- Bandaiding the retarded child, plus a crash causing savestate for final fantasy 8. (sans fix).
Revision: 659
Author: andres.delikat Date: 23:08:55, 5 marca 2011
- Remove a bunch of non-windows code that is likely broken, and hopelessly outdated