!

[PSX2] PCSX2 0.9.7 SVN4572 SSE3

[0] @ Czwartek, 14 Kwietnia 2011 00:42CET

[PSX2] PCSX2 0.9.7 SVN4572 SSE3

Kompilacja została przeprowadzona z profilem na procki posiadające zestaw instrukcji SSE3 (c2d itp). Osoby, poszukujące innych profili powinni zapoznać się z chińskim źródłem codziennych kompilacji lub odwiedzić emuCR.

 

Ben 10: Alien Force Vilgax Attacks - miłe 60FPS [e6750/winXP32/4gbRAM/Ati5770]. Aczkolwiek na widescreenie gra źle układa się na ekranie.

 

Revision: 4572

Author: ramapcsx2 Date: 18:32:47, 13 kwietnia 2011

  • Patch by Firnis:
    • He wrote his own, faster replacement for std::vector and used it for the EE and IOP block managers. This cuts down compiling time for some blocks from nearly 1 second to ~ 0.1 - 0.3 seconds. With this shorter compiling time, audio and framerate should be more stable when changing levels in a game, for example. Thanks a bunch, Firnis ;)

Revision: 4571

Author: [email protected] Date: 18:24:41, 12 kwietnia 2011

  • pcsx2 gui: support revision number in various place with cmake linux build

Revision: 4570

Author: shadowladyngemu Date: 16:48:27, 12 kwietnia 2011

  • GSdx: CRC fix for Time Splitters 2 (PAL), seems the NTSC one is already doing a similar fix by default. Also, reverting a whoopsie in my last commit :p

wstecz14/04/2011 00:42
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU